Meillä on vähän yli kolme vuotias tyttö ja aina ei ehdi pissalle vessaan asti. Tänään sain jonkinlaisen raivarin kun ei ehtinyt ulkoa kotiin vessaan vaan pissas rappuun. Ei ollut eka kerta. Tuli melkein morkkis että oliko aiheellista torua niin kovasti. Myös kylässä on käynyt että ei ole ehtinyt vessan asti vaan vessan lattialle sitten lorahti. Kotona yleensä kyllä ehtii ihan pytylle asti. Olen nyt toitottanut että mene vessaan heti kun se hätä on. Onkos teillä ollut vastaavaa?
Ei ehdi
4
608
Vastaukset
- kolmen äiti
Kyllä lapsi itsekin tietää mihin se pissa pitäisi tulla, mutta nyt ei vaan ehtinyt. On se meilläkin ollut sama vaihe lapsilla. Itse olen vaan tuumannut, että seuraavalla kerralla sitten yritä lähteä aikaisemmin, ja siivonnut jäljet. Kovin kauan ei tuo vaihe ole meillä kestänyt.
- mami1974
meillä poika 6-vuotias ja toisinaan vieläkin lirahtaa housuihin pissa kun ei malta lähteä kesken leikkien vessaan tai pusikkoon.onneksi nykyaikana on hyvät pesukoneet jotka pesee pyykit.vahinkoja sattuu,oma hermostuminen ei ainakaan auta asiassa.
- virtsatietulehdus?
mami1974 kirjoitti:
meillä poika 6-vuotias ja toisinaan vieläkin lirahtaa housuihin pissa kun ei malta lähteä kesken leikkien vessaan tai pusikkoon.onneksi nykyaikana on hyvät pesukoneet jotka pesee pyykit.vahinkoja sattuu,oma hermostuminen ei ainakaan auta asiassa.
Jos tyttösi on aikaisemmin ehtinyt vessaan, viepä lääkärille. Tytölläsi voi olla virtsatietulehdus.
- :0)
vielä 7vuotiaanakin välillä lirahtaa,kun on hyvä leikki kesken tai ei vaan muista mennä vessaan.Tosiaan aika harvoin...
Voithan pyytää käymään ennen ulkoilua,syöntiä nukkumaan mentäessä ja jälkeen käymään pissillä ja näin ehkäistä lirahdukset...Ei ainakaan pidä torua nuin pientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3266229Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483696Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502873"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 701259
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831102Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914