vain tutustua ihmisiin jos vaikka löytäis sen oikean. Se ei mene toisin perin... tai voi mennä mutta ei mun kohdalla.
Mutta ei miehistä ole nykyään kun leikkiin pippelillä, siis miehiä ei ole enää!! Vain pätemisen tarpees olevia rusakoita =)
haluttaa
4
507
Vastaukset
- pitänyt olla
hyvä ihminen?
siinä sen tuli lyhyesti ja ytimekkäästi, olen samaa mieltä.
Missä on romanttiset, hellät miehet joilla on muutakin mielessä kuin se yksi.
Saan kai etsiä loppuelämäni.- N40,5
Merkillistä kyllä, miehillä tässä iässä kaikki pyörii pelkän seksin ympärillä. Ei ne tajua, et naiseen vois tutustuakin ennen seksiä... Johtunee kai siitä, et ovat tottuneet helppohin nakkeihin jostain syystä ja tavat päässeet unohtumaan. Tietty naisetkin saattaa seksin avulla yrittää vampata miehen, jos ei vakikumppania enää ole, kai se touhu tollaseksi sitten menee molemmilla sukupuolilla.
- nimi merkki
sen vielä "ymmärtää" mopoikäisten jutut jossa paljon pyöritään seksin ympärillä ja tavoitellaan mutta onko jossain mennyt vikaa kun 30-40 veet vielä samat jutut ja tavoitteet. Onhan tietty meissä naisissakin seksin pyörittäjiä vaikka vikaan siinäkin jossain kohtaa menty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050