Mä oon hoikka tyttö mut mun reidet eivät oo kiinteet. Et miten sais reidet kiinteemmäks niin et ei kauheest muuten laihtuis? Järkevii vastauksii kiitos!!
kiintemmäks?
5
578
Vastaukset
- etkö tiedä
liikuntahan se on se avainsana tollasessa tapauksessa. Luulis että iteki moisen asian tietäsit?
Treenaile sillee säännöllisesti, ei tartte joka päivä 6 tuntia rehkiä mutta säännöllisesti silti.
Eli käy vaikka suhteessa 2:1 salilla ja lenkillä.
Tietty sali ei oo pakollinen, googlella löytää monia kiinteyttäviä liikkeitä jota voi tehä ihan ruumiin omalla painolla.
Ja jos kuvittelet että puntti vaan kasvattaa niitä reisiä, niin tavallaan olet oikeassa, mutta silti väärässä. Eli vaikka ne tavallaan kasvaa, niin itseasiassa ne muotoutuu erilaiseksi ==> seksikkäämmäksi ja tiukemmaksi. - ahahhaahha
Tulet ikuisesti olemaan hyllyvä läskireisi. Aamen.
- minävaa-94
No mie ainakii pyöräilen isol vaihteel ja siit tulee reidet ja pakarat kiinteiks.
- tyttö-
Mulla on ollut sama tilanne suunnilleen koko murrosiän, mutta enpä noille ole ikinä mitään mahtanut :D nykyään en edes välitä, sillä kyllähän naiselliset reidet ovat hieno asia ;> eikä kyllä ole yksikään miessukupuolen jäsen ikinä reisistäni sanonut negatiivista asiaa.
- Mies==
Samaa mieltä, mutta jos haluat kiinteyttää niin mäkisiä lenkkejä hitaalla nopeudella paljon. Itse lenkkeilen paljon ja joka kerta lähtee 700 kalorin verran kehosta energiaa. Tärkeää on pitää syke tarpeeksi korkealla eli about 160 -->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080