Pitääkö tytöt pitkistä pojista?

sdfsdgdfh

Eli tää on varmaan yksilöllistä, mutta pitääkö tämän palstan lukijat esim. pitkistä pojista? Mä olen 16-vuotias, menossa nyt amikseen ja pituutta on siunaantunut n. 190cm. Ei siis mitenkään älyttömästi, mutta kumminkin enemmän ku keskimäärin mun ikäisellä. Paino on siinä n. 95kg, eli mikään laiha en ole, mutta en lihavakaan, voimaa löytyy jonkun verran.

11

1644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipillalapi

No mitä itte oon kuullu tyttöjen kommentteja, niin kyllä enemmän kuin puolet tytöistä on sitä mieltä, että pitkät jätkät on kiehtovia.

En tiedä sun ruumiinrakenteesta, enkä lihasmassasta, mut ainaki äkkiä kuvittelisin että 95kg painavana oot läski. Ja oot kuitenki vasta 16v. Tietty voin olla väärässä, jos sulla on kohtuullisesti lihasmassaa niin helpostihan tuollainen runko sen verran painaa.

Mut veikkaisin että vaikka tyttö pitäiskin pitkistä miehistä, niin se valittaa mielummin sen 170cm hyväkuntosen yksilön kuin 190cm pitkän läskin.

• nimetönrrrn

Tuon mittainen ei ole läski,lievästi ylipainoinen vain jos ajatellaan painon koostuvan rasvasta.Rasvaprosentti on parempi mittari,jos saat alle 20% olet normipainoinen.

• _poikamies_

Olen melkein samoissa mitoissa, ikää vain pari vuotta enemmän ja muuta hieman vähemmän 187/88 =)
      En tiedä tykkäävätkö tytöt isoista, jos tykkäävät eivät ne ainakaan minulle sitä näytä..
      Mutta itsetunnon kannalta hyvä asia olla iso =)

Mutta rupeappa käymään salilla niin en usko että saat juuri hetken rauhaa sen jälkeen ;)

• tyttö...

Kyllä kelpuuttaisin tuonkin pituisen pojan :) Kunhan on vain itseäni pitempi, ja siihen nyt ei paljoa vaadita kun oon vaan 163 cm enkä tästä enää kasva :)

• varmaan

Mun poikakaveri on 180 cm et minusta aika pitkä ja ite olen 170 cm. Et kyl ite tykkään enempi pitkistä ku sit mua lyhemmistä.

• Joo, se on kiva

Kyllä ne tykkää, se on jotenkin romanttista ja niin poispäin.

• jaa-a?

Mie ainaki tykkään pidemmistä pojista kun mie ite oon. =)

• ojpopjpojpo

No kyllä itse ainakin haluan, että poikaystävä olisi pidempi kuin minä. Mut en toisaalta halua, et se ois sellanen 3 metrinenkää. :D

• sydney-..

tyksin kyllä pitkistä pojista, mikään kaksmetrinen ei tarvi olla, mutta kuitenkin itseä pidempi. :)
      ite oon jotain 170cm pintaan.
      pitkän pojan lähellä mulle tulee ainaki tosi turvallinen tunne. :) ;)

• Koululainen

Itselleni on muuten aivan sama minkä mittainen poika, kunhan hän on minua itseäni pidempi. Luulen että aika moni tyttö ajattelee näin. Ja minulla on tämän perusteella varmaan aika helppo löytää ihannekumppaneita, sillä olen vain 157 cm pitkä. Joten lähes jokainen vastaantuleva poika on pidempi.

Ja henkilökohtaisesti pidän itseäni pidemmistä, isoista pojista. Lihasta tai muuten vaan massaa. ;)

Enkä tiedä yhtään tyttöä, joka ei pitäisi pitkistä pojista. Ja hyvää matkaa amikseen!

• sitä parempi :))

sä oot ihan sopivan pitunen mutta painat vähän liikaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      73
      1353
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1325
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1088
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      986
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      858
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      853
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      767
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      657
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe