Muutamat kokeneet, ehkä jopa veteraanipyöräilijät ovat kiommentoineet ym pyörää aika tavalla positiivisesti...
Mutta kertokaapas vielä. Miten mahtaisi käydä aloittelevalle. Paperilla tod mielenkiintoinen.
Takana vuosia vajaa 50 mutta kilometrejä vasta runsaat 1000. Ne keskikokoisella cruiserilla.... Vaimo tykkää ja hyvä niin koska hänen pyörä.
Mulle jotain ketterämpää mulle, kiitos. Mittaa muuten 190cm... haittaakohan.
F 800 ST alkajalle?
OWi
1
1133
Vastaukset 1
- kokeilla
On oikein mukava matkapyörä,suosittelen. Kevyt ja helppo käsitellä,todella vääntävä kone ja enkä tykkää ollenkaan pahaa siitäkään että on erittäin pieniruokainen ja kulkua piisaa aivan riittävästi. Kaks päällä ajosta ei ole kokemuksia,mutta en epäile ollenkaan etteikö jaksaisi viedä mammaakin takapenkillä. Mulla on mittaa n. 180cm ja mulle se on just passeli,mutta käy tosiaan testaamassa miltä se tuntuu. Mulla on kesän mittaan tullut kymppitonni mittariin ja voin sanoa rehellisesti että on oiva mopotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091723Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107659- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520