Muutamat kokeneet, ehkä jopa veteraanipyöräilijät ovat kiommentoineet ym pyörää aika tavalla positiivisesti...
Mutta kertokaapas vielä. Miten mahtaisi käydä aloittelevalle. Paperilla tod mielenkiintoinen.
Takana vuosia vajaa 50 mutta kilometrejä vasta runsaat 1000. Ne keskikokoisella cruiserilla.... Vaimo tykkää ja hyvä niin koska hänen pyörä.
Mulle jotain ketterämpää mulle, kiitos. Mittaa muuten 190cm... haittaakohan.
F 800 ST alkajalle?
OWi
1
1034
Vastaukset
- kokeilla
On oikein mukava matkapyörä,suosittelen. Kevyt ja helppo käsitellä,todella vääntävä kone ja enkä tykkää ollenkaan pahaa siitäkään että on erittäin pieniruokainen ja kulkua piisaa aivan riittävästi. Kaks päällä ajosta ei ole kokemuksia,mutta en epäile ollenkaan etteikö jaksaisi viedä mammaakin takapenkillä. Mulla on mittaa n. 180cm ja mulle se on just passeli,mutta käy tosiaan testaamassa miltä se tuntuu. Mulla on kesän mittaan tullut kymppitonni mittariin ja voin sanoa rehellisesti että on oiva mopotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876