Huomenna alkaa kuukautiset taas. En oo testi ottanut, mutta tunnen että ne on alkamassa, ja vähän vaaleanpunaista vuotoa on. Kun huomasin että ne tulee taas, niin itku tuli. Masennuin taas kerran... Miten se vauva saa pois mielestä? Jos ei ajattele sitä niin onnistuu paremmin!
taas
4
639
Vastaukset
- vähän
Sama ongelma kuin sullakin. Menkat tosin on myöhässä, ja on kaikenmaailman raskaus oireet, mutta eilen alkoi järkyttävät alavatsakivut. Masennuin ja itkin kun ei tälläkään kertaa tärpänny. :'(
Vielä enemmän alkaa masentaa jos kivut jatkuu ja menkat tulee. sitten saa taas pelätä että tuleeko varhainen keskenmeno :( - jouluodottelija
sanoisin, että eihän se mikään tae ole onnistumisesta jos lakkaa tyystin ajattelemasta asiaa...tokkopa se keltään vauvakuumeiselta onnistuisikaan 100%:sti, jos 50%:stikaan. Lähinnä kait se, ettei ottaisi liikaa stressiä asiasta. Sekin nyt on helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos aivot on todella pahasti jumittuneet vauva-ajatuksiin, niin sitten suosittelen vaikka jotain harrastusta, joka suo edes aika ajoin hieman vapaa-aikaa ajatuksilleen. Tsemmpiä yritykseen ja asian "unohtamiseen".
- :´(
Kyllä mä sen tiiän ettei se oo mkään takuu!! Mutta se helpottais oloani jos pystyisin ajattelemaan vähän muutakin, kun vauvoja! Kun näkee raskaita nasia koko ajan, ja vauvoja ja lastenvaunut jne jne... Ja kaikki tutut odottaa vauvoja ja on saanut vauvoja... Mä masennuin niin tänä aamuna kun huomasin että menkat oli tullut taas vierailulle, mutta otin niskasta kiinni ja aattelin, että nyt töihin vaan ja ÄLÄ ajattele vauvoja... =)
- jouluodottelija
raskaana olevien naisten tai auton turvakaukalossa kiikuteltavien vauvojen näkeminen oli kyllä itellekin ihan tuskaa yhdessä vaiheessa. Tuntui kuin kaikki olisi ihan vaan MUN kiusaksi tullut esittelemään mahojaan tai vauvojaan just' sinne missä MÄ kulloinkin pyörin...välillä oli itkukin lähellä. Sympatiat on kyllä puolellasi.
Nyt ei ehkä jaksa motivoida tai innostua, mutta kyllä se fiilis siitä helpottaa ja useimmiten asioilla on tapana järjestyä...ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025