kusetustako

defl

Moi,
ilmoitin tänne, koska täällä on eniten kävijöitä.
Minulla vaan hävis S24 sähköpostiosoite yhtäkkiä.
Soitin asiakas palveluun n. 2 eur/ min, niin sieltä vaan pahoiteltiin, että näin pääsi käymään.
Minulla hävis kaikki viestit jne.
Olisin halunnut udelleen saman osoitteen kun aiemmin,
mutta minulle vastattiin, että tietoturvallisuus syistä tätä maili osoitetta ei saa muutamaan vuoteen.
Itse en ole tätä osoitetta lakannut (Poistanut)
Mitäköhän pitäis tehdä? Ottaa yhtyttä kuluttaja neuvojaan vai pitäisköhän ilmoittaa lehdistölle?
Tämähän vois sattua kenelle vaan, ja sit vaan pahoiteltas::: " Sori, Tarja, vaikka ootkin pressa ei tämä muuta mitään!"
Minun on pakko saada oma osoitteeni ja tiedostoni, mitä sinne on jäänyt.
Mikäli olet samaa mieltä, laita protestia s24:le; tai Iltasanomille/ Iltalehdelle

Mietippä jos tuo sattuis omalle kohdallesi!    

Vastaa tähän viestiin    
   Kerro kaverille tästä viestistä

7

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikiusattu

Et ole maksanut mitään, joten et ole kuluttaja. Tuskin sinun sivullasi on ollut mitään korvaamatonta. Ole positiivinen, tämä on sinulle mahdollisuus...

• oikea kiusattu

joka pirre kiussa?
        lopet tommone toise nimel kirjottelu.
        Minu otta patti tommone peli.

• totta puhut

jos sähköpostisi on loppunut, itse olet sen lopettanut, eikä sitä tapahdu ilman tk. kysymättä lupaa poistollesi.

Olet painanut kahta näppäintä yhtä aikaa vahingossa ja niiden "ESITÄMINEN" on muuttunut, toivomallasi tavalla.
      Olet piilottanut jutut.

Ei sähköpostit, ei pankkitilit katoa koskaan,
      se on vieläkin harvinaisempaa kuin saada 7 oikein lotossa.

Jos olisit kysynyt neuvoja haukkumisen sijaan,
      oltaisiin jo mahdollisesti pidemmällä tai jopa ongelma selvitetty.

-----------
      "Mitäköhän pitäis tehdä? Ottaa yhtyttä kuluttaja neuvojaan vai pitäisköhän ilmoittaa lehdistölle?"

Pitäis kysellä tässä neuvoja.
      Vanhuksile on oppiminen hieman vaikeampaa,
      mutta kyllä sitä oppii.

Tietokone ei ole mikään mielipidejuttu,
      siinä pitää painaa aina ja oikeita näppäimiä.

• ei toimi

Miksi ihmeessä haluat vielä suomi24:n sähköpostin. Itse en uskoisi postejani kyseisen "palvelun tarjoajan" huostaan. On olemassa muitakin vaihtoehtoja jotka jopa toimivat. Suomi 24:n en enää jaksa luottaa. Ongelmia muka tutkitaan ja korjataan, mutta vähän väliä chat ei toimi. Treffit ei toimi kuin ajoittain ym. Tämä on ollut tilanne jo vuosia, enkä jaksa enää uskoa että niitä koskaan kuntoon saadaankaan. Ei taida ylläpidolla olla suurempaa motivaatiotakaan, siltä tuntuu.

• Maaria*

Rekisteröityneen nimimerkin mukana tulee automaattisesti sähköposti,
        mutta en minä ainakaan muuten Suomi24 sähköpostia ottaisi,

kyllä varmempia ovat esim. luukku ja hotmail,

lisäksi liittymän toimittaja antaa sähköpostin.
        Suomi24 ei aina edes toimi, miten silloin luet sähköpostin.

• Postilaatikoita

Mitä tuosta ruikuttamaan, minullakin on 3
      eri tarjoajalta loota ja osoittelen niihin postia
      valikoiden, tukkeutumis ja roskautumis herkkyyden
      mukaan.

• 2 lootaa

suomi24:lla ollut jo vuosia eikä mitään ongelmia ole tähän mennessä ilmaantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe