Kysyisin teiltä, että onko noissa Alanyan yökerhoissa/baareissa samat ikärajat kuin Suomessa ja ollaanko niistä yhtä tarkkoja?
Itse olen seurueestamme ainut alaikäinen, ja tuli pelko, että joudun illat istumaan yksin hotellilla.
ikärajat?
6
1572
Vastaukset
- sinne myös
...
- ikärajoja
, joten varmasti pääset mukaan. Varovaisuutta vaan sitten!
- TRH / 22. krt. syksyllä
Ei Alanyassa ole mitään ikärajoja ravintoloissa, eikä muutenkaan niistä piitata. Esim. ravintoloissa ei myydä tupakkaa ja askeissa on ikäraja 18 vuotta, niin tupakoiden loppuessa ravintolasta lähtee yleensä nuorin poika hakemaan asiakkaalle tupakkaa lähimarketista (poika saattaa olla alle 10 vuotias). Poikkeuksen tähän yleiseen käytäntöön tekevät "suomalaisravintolat" (Alexin Baari ja Heikin Baari), joissa selvästi alaikäisille tarjotaan komeita alkoholittomia cocktaileja, kun muu pöytäseurue saa alkoholipitoisia juomia. Aivan nuoret lapsetkin saavat olla vanhempien kanssa ravintoloissa vaikka koko yön. Kannattaa kuitenkin varata suurin aika yöstä nukkumiselle, sillä kyllä päiväsaikaan tekemistä riittää. Hyvää matkaa.
- jjau
TRH / 22. krt. syksyllä kirjoitti:
Ei Alanyassa ole mitään ikärajoja ravintoloissa, eikä muutenkaan niistä piitata. Esim. ravintoloissa ei myydä tupakkaa ja askeissa on ikäraja 18 vuotta, niin tupakoiden loppuessa ravintolasta lähtee yleensä nuorin poika hakemaan asiakkaalle tupakkaa lähimarketista (poika saattaa olla alle 10 vuotias). Poikkeuksen tähän yleiseen käytäntöön tekevät "suomalaisravintolat" (Alexin Baari ja Heikin Baari), joissa selvästi alaikäisille tarjotaan komeita alkoholittomia cocktaileja, kun muu pöytäseurue saa alkoholipitoisia juomia. Aivan nuoret lapsetkin saavat olla vanhempien kanssa ravintoloissa vaikka koko yön. Kannattaa kuitenkin varata suurin aika yöstä nukkumiselle, sillä kyllä päiväsaikaan tekemistä riittää. Hyvää matkaa.
Itse 15-vuotias ja paikkallinen perhetuttavamme olisi vienyt minut ja siskoni Alanyan yö-eläämään. Mutta emme jaksaneet ikinä lähteä. Joten ole huoleti vain, kyllä pääset baariin sisälle !
- vain
mutta mitkä ikärajat??? Turkissa ei sellaisista ole tietoakaan missään..
- tuota tuota
siis kyllähä varmasti laki on ikärajat määrännyt.mutta sehän ei tarkoita sitä että niitä tarvitsisi noudattaa ;) marmariksessa olen muutaman baarin ovella nähnyt pienen pienen kyltin missä o mainittu ikärajaksi 18 mut ku baarii astelee niin kyllähä siel näkee ihan paikallisia pikkulapsiakin usein vanhempien seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671