miehet

kjsds

onko kaikki kokkolan miehet pettureita?tiedän parikin tyyppiä jotka seurustelee/kihloissa ja sit tuolla baareissa otetaan sormukset pois tai muuten vaan esitetään sinkkuja..! ja jos ei flaxi käy 18 wee pimujen kans, niin sit painutaan oman "kullan" kainaloon! Minun ystävällä on sellainen kumppani ja aina kun näen tätä kyseistä tyyppiä,tekisi miele ravistella,mutta tiedän että se olisi turhaa koska tämä ihminen ei ole mitään maailman helpoimpia ihmisiä käsitellä. paha mieli on nyt sen takia kun en tiedä miten sen ystävälleni kertoisin ilman että pahoittaisin hänen mieltään enempää. tiedän myös tapauksen,jossa tämä nuori tyttö tiesi miehen olevan kihloissa mutta silti lähti miehen matkaan. vaikka eihän tätä "miestä" voi enään mieheksi edes sanoa! =matelija.. Päätin kuitenkin että huomenna on se päivä kun kerron,ja toivon että minua myös kuunnellaan.

18

3190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti

kerro tän matelijan nimen alkukirjaimet. hieron tässä valmiiksi nyrkkiäni.

• nerkkousden

Oikohan joskus syytä pitää huolta vaan omista asioista.Ei kai se sua koske eikä kaveriaskaan kun ei tiedä.tämmöset hyvää tarkottavat lähimmäiset on pilanneet niin monta suhdetta sekaantumisellaann.Ihan vain ystävänä kerron vaikka hykertelevät käsiään että taas saatiin yksi riita aikaan.Hyi hitto,etten paremmin sano.

• itseäkin petetty

Aina tulee kertoa totuus sikailijoista. Ja niitä muuten riittää. Voi nais parat kun eivät tiedä ukkonsa touhuja. Minä ainakin suuttuisin verisesti jos ystäväni ei kertoisi.

• vaivanalka
        itseäkin petetty kirjoitti:

Aina tulee kertoa totuus sikailijoista. Ja niitä muuten riittää. Voi nais parat kun eivät tiedä ukkonsa touhuja. Minä ainakin suuttuisin verisesti jos ystäväni ei kertoisi.

Että sillai.Kärsiköön muutkin koska sinäkin olet joutunut kärsiin.Mitä ei tiedä se ei satu.sanoppas suoraan olitko onnellisempi ennekuin sait tietää kuin tiedon saatuasi.

• Kommentti
        vaivanalka kirjoitti:

Että sillai.Kärsiköön muutkin koska sinäkin olet joutunut kärsiin.Mitä ei tiedä se ei satu.sanoppas suoraan olitko onnellisempi ennekuin sait tietää kuin tiedon saatuasi.

En kyllä ymmärrä kuka haluaisi elää valheessa, jos totuus on kuitenkin toinen.

Ilman muuta ystävät kertovat, sehän on sitten jokaisen oma asia päättää mitä ratkaisuja tekee. Loppujen lopuksi jokainen on itse vastuussa omasta elämästään ja millaisen elämän haluaa.

Joka pettää ottaa tietoisen riskin, että asia tulee varmasti joskus jollainlailla ilmi, joten kantakoon vastuun tekemisistään. Naiselle kuuluisi selvästi nykyistä parempi mies.

• Kommentti

jätetä nuo julkiset lynkkaukset "keskiajalle" ;-)

• ja.

tää pätee myös kokkolan huoriin jotka muuten pettää äijäänsä huomattavasti enemmän ja useammin kun miehet ja tiedän tän ihan varmasti mitä muistan omilta poikamies vuosiltani ja mitä oon seurannu noita kaveriden horoja!(tosin voi olla et miehet voi yrittää pokata akkoja useammin mut eivät yleensä onnistu!)

• mieltä

Callen reissuilla sivusta seuranneena olen sitä mieltä että naiset pettää paljon enemän kuin miehet. Totta on että sellaiset 35-45 ikäiset naiset jakaa itseään tuolla kylillä surutta ja ainut ihminen joka ei asiasta tiedä on oma puoliso. Eli on se pettäjä mies tai nainen....Kertokaa ihmeessä tietämättömälle puolisolle mitä se toinen puolisko tuolla kylillä touhuaa. Niinkuin joku tuolla aiemmin otti kantaa, että pettäjä ottaa tietoisen riskin tuohon touhuun alkaessaan. Ja jos minun ystäväni puoliso pettäisi (minun tietäen) niin kertoisin välittömästi ystävälleni asiasta. Mikä ystävä se sellainen on joka jättää noin oleellisen asian kertomatta. Itselleni jos näin kävisi olisin pelkästään kiitollinen sellaiselle ystävälle joka on rehellinen ja kertoo vaikka tietää aiheuttavansa tuskaa, mutta ennemin elän yksin kuin valheellisessa suhteessa.

• sen kanssa

Sitä sä kuitenkin haluat.

• oJi

Naisilla on huono tutka miesten suhteen. Itse voin aika helposti sanoa miehestä että minkä mallinen on vaikka olen myös itsekin mies ja vieläpä hetero sellainen. Ei baarista sitä onnea löydä vaan lähikaupasta : )

• Mies Kokkolasta

Kysymyksenhän voisi heittää myös toisinpäin. Ja eipä silloinkaan voitaisi pitää kaikkia kokkolalaisnaisia pettäjinä.

Ota huomioon, että meitä miehiäkin on vähän vanhempia. Kaksvitonenkin on vielä vähän pojannöösin oloinen. Kyllä elämä opettaa arvostamaan oikeita asioita. Ääliömäistähän se on uhrata parisuhde jonkun sutturan vuoksi.

• siuhviuh

tiedän nämä kaksi kyseistä miestä.. molemmat nimet alkaa J:llä. ja tiedän tämän tytön kans. hän on kannuksesta ja sääliksi käy myös..

• kunnon mies

ei kaikki kokkolan miehet ole pettureita. teidän naisten vaan pitäisi oppia arvostamaan meitä vähemmän komeita, kunnollisia "tavismiehiä"

• "!"

onneksi tämä kannuksen tyttö tajusi jättää miehensä! kyllä niitä parempiakin miehiä on olemassa. ulkokuori ei ole tärkeintä,sisältö sen ratkaisee! hauskaa kesän loppua kaikille!:)

• riibe

joku tahtoo itselleen vain sellaista miestä,joka ei satu olemaan vapaa.. minkäs teette....

• tummatukkaista

sillä on tollasia taipeita kun ei raukka vapaita saa...tuolla nuokkuu kapakois ja vaanii varattuja
        ja kun pakit ni sit keksii kaikkesa tuhotakseen varatun suhteen.

Arvoist naiset, samanlaisia naisia löytyy yllättävän paljon. En puolustele miestä. paha teko on ain paha teko.

• sä olisit

todellinen ystävä niin sitten sinä kerrot minkäöainen paska hänen miehensä on!Oikea ystävä ei katso sivusta tämmöstä hommaa!Vai oletko kenties itse vähän kiinnostunut miehestä ja sen takia et sano mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe