En tiedä kuinka paljon tätä on jo täällä kyselty, mutta: Tahtoisin muuttaa Japaniin, muutaman vuoden päästä vasta kyllä, opiskella ensin hieman kieltä, tapoja ym. Niin kysyisinkin sitä että kuinka helppo ulkomaalaisen on saada asuntoa sieltä, sopeutua kulttuuriin, kuinka hyvä kielipohja pitäisi olla ym.? Olisi mukava jos joku asiasta tietävä/kokenut voisi vastata.
Japaniin
3
538
Vastaukset
- Yhtä tyhmä
Sopeutumisen helppous riippunee ihan omasta asenteesta. Mitä paremmin kieltä osaat, sen helpompaa se tietty on. Asunnot sun muut järjestynevät kyllä, kaikki jotka tunnen ovat siinä onnistuneet. Vaikeinta taitaa olla saada hankituksi itselleen työlupa ja viisumi, joka mahdollistaa pitempiaikaisen oleskelun. Käytännössä tarvitsee ensin löytää työpaikka, joka on valmis tukemaan viisumihakemustasi. Ja siihenkään ei kuulemma ihan mikä tahansa firma käy... Omalla kohdalla sama ongelma, unelmana olisi muuttaa Japaniin pidemmäksi aikaa, mutta eipä ole keinoa sen toteuttamiseen vielä löytynyt.
- Tyhmin!!!
Mäkin haluisin muuttaa japaniin mutta oon vasta 13v =S Ihan ohimennen kysyisin, pääseekö 13-vuotias japaninkielikurssille? Että onko niillä joku ikäraja? Niin ja haluaisin ensi vuonna matkalle japaniin, mutta on niin vaikea selittää vanhemmille, miten paljon mä haluan Japaniin lapsena =(
- - - -
Tyhmin!!! kirjoitti:
Mäkin haluisin muuttaa japaniin mutta oon vasta 13v =S Ihan ohimennen kysyisin, pääseekö 13-vuotias japaninkielikurssille? Että onko niillä joku ikäraja? Niin ja haluaisin ensi vuonna matkalle japaniin, mutta on niin vaikea selittää vanhemmille, miten paljon mä haluan Japaniin lapsena =(
...miettiä, kuinka kovasti Japaniin haluat. Voit sitten katsella vaikka vaihto-opiskelumahdollisuuksia ja miettiä opintojasi yläasteen jälkeen sen pohjalta. Joissain lukioissakin voi tietääkseni Japania opiskella. Käsittääkseni ainakin työväenopistojen alkeiskursseille ei ikärajoja ole, tutkipa oman paikkakuntasi tarjontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849