eli olen jumissa siinä kentässä missä pitäisi tankki tuhota, mutta helikopterista ei saa sinkoa. millä sen voi tuhota? Kiitos jos joku tietäisi!
ghost recon 2 adwansed warfigter
5
387
Vastaukset
- Koppura
Aika monessa mapissa pitää tankkeja tuhota:) Kokeilitko ilmavoimia ja tykistöö yhyttää apuun? Myös mukana kulkevasta panssari härvelistä saa kaikkia tussareita pistooleista sinkoon. Jos muu ei auta niin hämää tankkia ja laita paukku kylkeen maunuaalisesti.
- tarvii tietoa
minä tahtoisin kysyä siis jos joku tietää
niin pelasin tota peliä tietokoneella ja pääsin kaks ekaa kenttää läpi mut en saanut kolmatta auki eli pitääkö se pelata toka pelata uudestaan.
sain kyllä kummastakin tehtävästä A ränkin - Koppura
tarvii tietoa kirjoitti:
niin pelasin tota peliä tietokoneella ja pääsin kaks ekaa kenttää läpi mut en saanut kolmatta auki eli pitääkö se pelata toka pelata uudestaan.
sain kyllä kummastakin tehtävästä A ränkinJoe en ihan väärin muista jollain vääränkielisellä foorumilla joku herjas samasta onkelmasta. Itselläni pelitti ihan hyvin kaikki. Suorititko kaikki annetut tehtävät? Oletko päivittänyt peliin uusummat pätsit jos vaikka korjaantus sillä? Nehän löytyy pelin virallisilta kotisivuilta.
- Koppura
tarvii tietoa kirjoitti:
sain kyllä kummastakin tehtävästä A ränkinYmmärsin varmaan väärin. Jos 3. kenttä oli se missä parissa luolassa on tankki ja ne pitää roiskauttaa? Mene tankkien viereen ja paina toimintanäppylää niin kauan että ukko lataa räjähteen. Huom. äijän pitää olla siis ihan vieressä ja vain tietyissä kohtaa että homma pelittää. Siirry syrjään ja losauta paukku samasta namiskasta kun latasit. (vaikiona muistaakseni X-nappula)
- tankin tuhoaja
Sain tankin tuhottua, kopterista otetulla singolla. Onkohan tähän peliin saatava "savetuspäivitystä"? Joskus se olisi tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713