todistaa, MUTTA!
millään tavoin se ei kuitenkaan
tee hänestä silti syytöntä
Bodomin tapahtumiin
se selvä, Nissen syyllisyyttä
6
382
Vastaukset
- ja sehän
näitä "Urhoja"kismittää..
- Mää vaan
Kuten tiedetään, niin oikeuskäytännössämme henkilö ON SYYTÖN, kunnes hänet syylliseksi todistetaan.
Näin ei pystytty tekemään joten NG on SYYTÖN ja sillä sipuli.- niin paljon
ohitettiin oikeudessa niitä seikkoja, jotka olisivat olleet tuiki tärkeitä.
Minä Kansalainen olen tyytymätön. - Lampaanpanijalle
niin paljon kirjoitti:
ohitettiin oikeudessa niitä seikkoja, jotka olisivat olleet tuiki tärkeitä.
Minä Kansalainen olen tyytymätön.Onko lomittaja Mustasaaresta keksinyt jotain viisasta?
- OLEN SYYLLINEN !!!!!
MUTTA OIKEUSKÄYTÄNNÖN MUKAAN SYYTÖN KOSKA
KUKAAN EI SITÄ NÄHNYT JA VOI SITÄ TODISTAA. - noin mene
OLEN SYYLLINEN !!!!! kirjoitti:
MUTTA OIKEUSKÄYTÄNNÖN MUKAAN SYYTÖN KOSKA
KUKAAN EI SITÄ NÄHNYT JA VOI SITÄ TODISTAA.Bodomiin jos vertaa niin sinä olisit siis varas jos joku sinua siitä keksii syyttää.
Riippumatta siitä, olisitko sinä varastanut vai et.
Pelkää syytös siis riittäisi, ja niinhän se ei suinkaan toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746