suuttumaan?
Onko sinulla jokin syy suuttua useimmin?
Mikä saa sinut....
39
2257
Vastaukset
- KristaTee
Harvemmin suutun. Vääryys ja epäoikeudenmukaisuus suututtaa. Samoin nipottaminen. Jos mainittuja asioita ei läheisyydessäni harrasteta, olen silkkaa auringonpaistetta. Ihan totta, en tykkää suuttumisesta.
Jos joskus satun suuttumaan, teen sen kunnolla. Noin 5 minuuttia riehun tornadon lailla ja sitten se on ohi.- Angi *
Miten sinä riehut viisiminuuttia? Rikotko astioita vai revitkö verhot alas vai huudat kaikilla kirjavilla sanoilla vihasi julki? Sitten oot aivan loppu ja meet maate? :-))
- mikään
en suutu, en pelkää mitään. Mutta ärsyyntymään sai se, kun kullanmuru lähtikin Espanjasta löytämänsä gigolon kainaloon ronskin 60 v iässsä.
Pisti miettimään, mikäs vika minussa sitten. Vilkaisin peiliin ja hyvä etten särkenyt heti. Tosi ruma ukko sieltä vastaan pällistelikin.
Selväksi tuli, miksi yksin täytyy elellä- Angi *
olit paremminkin masentunut. Eukkosi uskalsi elää. Tee sinä nyt samoin. Et ollenkaan ole niin ruma kuin itse luulet. Kelpaat vielä monelle sinulla on jopa valintaa.
- Yykaakoo
Niin tuota noin, tarttis kai niinku määritellä itselleen vivahde-erot sanoille vihastua, suuttua, ärsyyntyä...ku sitä on Meikäläinen tämmöinen pilkun -----ja. Joo,
vihastun epäoikeudenmukaisuudesta ja suvaitsemattomuudesta, paremmalla päällä ollessani vain suutun noista asioista, monen monista pikkuasioistakin ärsyynnyn, myös itselleni. Mutta pitkävihainen/-suuttuinen/-ärsyinen en ole.- valehtelu
ja epäoikeudenmukaisuus,turhat valitukset,ihmisten tyytymättömyys saavat vihastumaan ja huonolle tuulelle!
Itse kun ei ainakaan näitä tee.Ja on paljon muitakin asioita jotka närkästyttää,nykyaikana.
Voi jos saisi entiset"hyvät ajat" takaisin...ihmiset oli varmaan paljon onnellisempia ja tyytyväisempiä niillä eväillä,mitä oli.Luulen. - Angi *
Mikset voisi ärsyyntyä ja suuttua totta sinulla on siihen oikeus kuten kaikilla muillakin. Olet ihminen siinä kuin toisetkin ja tunteet pinnalla.
- Angi*
valehtelu kirjoitti:
ja epäoikeudenmukaisuus,turhat valitukset,ihmisten tyytymättömyys saavat vihastumaan ja huonolle tuulelle!
Itse kun ei ainakaan näitä tee.Ja on paljon muitakin asioita jotka närkästyttää,nykyaikana.
Voi jos saisi entiset"hyvät ajat" takaisin...ihmiset oli varmaan paljon onnellisempia ja tyytyväisempiä niillä eväillä,mitä oli.Luulen.ihmiset olisivat olleet joskus parempia.. Ei koskaan ole ollut paremmin. Sinä olit vain nuori ja et huomannut nuorena kuunnella niin tarkkaan kuin nyt hiukan vanhempana teet. Mailma on ollut kautta aikojen epäoikeudenmukaisia ihmisiä ja valehtelijoita pullollaan. Entisiä hyviä aikoja ei koskaan ole ollut.
- 1943
saa minut suuttumaan. Pidän mykkäkoulua. Siitä ei paljon haittaa ole, kun yksin elelen. En suutu usein.
- Anu.1
Minut saa suuttumaan,jos toista syyttömästi syytetään.
- Angi *
Ehkä sitten suutut oikein kunnolla kun lyöt varpaasi ovenkulmaan tai muuhun terävään paikkaan? Niin tai kyynertaippeen kiukkusuonen uskon että kiukkusi kuuluu tänne saakka..
- Angi *
Anu.1 kirjoitti:
Ainakin loukkaantuu tai masentuu.
- Anu.1
Angi * kirjoitti:
Ainakin loukkaantuu tai masentuu.
Ei siihen piisaa masennus,
se on todella törkeetä,
ettenkö sanoisi suorastaan,
no olkoon sanomatta,
taas suutun kuitenkin
kun ajattelen sitä asiaa. - angi
Anu.1 kirjoitti:
Ei siihen piisaa masennus,
se on todella törkeetä,
ettenkö sanoisi suorastaan,
no olkoon sanomatta,
taas suutun kuitenkin
kun ajattelen sitä asiaa.Mutta jos joku syyttää syyttömästi niin siitä täytyy keskustella, miksi hän epäilee sitä sinusta tai nyt yleensä jostakin toisesta. Aina syytökseen löytyy ratkaisu joka on jotenkin väärin ymmärretty. Sitten tuon joka syyttää on pyydettävä anteeksi muuten ei hommat hoidu enään ikinä.
- oot?
Anu.1 kirjoitti:
Miten asia lienee.
Osallistuit aikanaan keskusteluun erään nikin kuohitsemi seksi suutuitkohan kun toimenpide ei onnistunut?
- SivuovestaSisään
ylivoimaisesti eniten minua suututtaa ylimielinen ja alentava asenne muihin kirjoittajiin.
Siis yleensä vain, ei missään erityisesti.
Uskon, että meillä kaikilla on toisillemme annettavaa. Tehköön kukin sen niin kuin parhaiten taitaa.
Taustamme on kullakin omanlainen, eikä mikään, minun mielestäni, oikeuta ketään aliarvioimaan toisia kirjoittajia.- Angi *
Siksi aloitan usein tälläisiä hiukan pintaa syvemmälle asioita, että voin käyttää smalla taitoani yrittää ymmärtää ja kannustaa. Elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista ja täytyy muistaa että olemme vain ihmisiä kaikki tyystin samallaisia kuolevia yksilöitä joilla on tunteet joka lähtöön erillaiset.
- Anu.1
Toisia kirjoittajia aliarvioidaan
siten että, jätetään täysin noteeraamatta,
mitä joku on viestissään esiin tuonut,
jää ihan niinkuin haaraan roikkumaan,
ja se suututtaa,että tekisi mieli
vastata jokaiselle,mutta jos sen
tekee suuttuneena niin ei sekään ole hyvä asia. - angi
Anu.1 kirjoitti:
Toisia kirjoittajia aliarvioidaan
siten että, jätetään täysin noteeraamatta,
mitä joku on viestissään esiin tuonut,
jää ihan niinkuin haaraan roikkumaan,
ja se suututtaa,että tekisi mieli
vastata jokaiselle,mutta jos sen
tekee suuttuneena niin ei sekään ole hyvä asia.Täytyy varoa ettei missään nimessä vastaa vihaisena ollessaan, silloin ei harkitse kirjoituksiaan ja varmasti menee metsään oikein rytinällä.
- angi
sivua auki. Laitoin ylemmäksi valitusvirren siksi ettei kenenkään tarvi ihmetellä miksei minua näy? Nyt sitten olen ollut täällä ja vastaillut kun sain hommat sujumaan normaalisti.
Olen itse sellainen äkkipikainen joka suuttua töksähtelee tämän tästä niinkuin mun yksi siskoistanikin tekee. Me suututellaan toisiamme aivan tyhmillä syillä. Yksi syy on se että minä esimerkiksi yritän olla vitsikäs. Joka kerta unohdan ettei siskoni ymmärrä minun vitsailujani. Minä taas yritän muistaa etten suuttuisi hänelle kun itsellänikin on outo huumori jota hän ei ymmärrä. Onneksi meillä on hiukan pitempi välimatka muuten oltaisiin toistemme tukassa kiinni kuten lapsena väliin oltiin. Nyt aikuisena emme enään kehtaa.- Anu.1
Älä vain mene enää kiinni siskoparkasi tukkaan,
suutu vain ihan itsellesi silloin,kun niin ajattelet tehdä. Onneksi on tuota välimatkaa Heh,hee. - angi
Anu.1 kirjoitti:
Älä vain mene enää kiinni siskoparkasi tukkaan,
suutu vain ihan itsellesi silloin,kun niin ajattelet tehdä. Onneksi on tuota välimatkaa Heh,hee.että on tuota välimatkaa tarpeeksi, joskus se kuitenkin harmittaa kun muuten vaan haluais mennä vaikka kahveelle kun itse ei viitsi keittää..
- a-woman1
Miehelleni suutuin siksi, että hän vain naureskeli, kun yritin rakentaa riitaa; heitin häntä juomalasilla. (Vilkaisin ensin, ettei ollut 'perintökristalleja' ja tarkoituksella tähtäsin vähän vierestä). Ihanasti mäsähti lasi seinään mieheni taakse!
Nyt vanhemmiten näytän pikkuhiljaa rauhoittuvan. Eipä ole ketään kenelle edes suuttuisi ja näyttäisi mieltään.
Tietysti on joskus asioita, jotka ärsyttävät. Sellainen on muun muassa ylimielinen röyhkeys. Jotkut pitävät oikeutenaan 'kävellä muiden yli' kuin olisivat maailman valtiaita. Olen kuitenkin huomannut, ettei heillekään kannata suuttua. Yksi lempisananlaskuistani on: Kenelle on lusikalla annettu, siltä ei voi kauhalla vaatia.- angi
myös käytän sitä joskus kun suutun. Olen myös kamalan vihainen sellaisille ihmisille jotka luulevat että heillä on jokin itseoikeus mennä toisen yli ja jos on jokin tärkeä asia jonka haluaisi selvittää niin alkaa ilkkumaan kuten sanoit naureskelmaan ja irvimään ilmeillään eikä ota tosissaan.
Mutta jos on päinvastoin niin minulla pitäisi naama olla peruslukemilla enkä sais puolikasta poikkisanaa sanoa. Siitä suutun niin että nään punaista. Ettet ollenkaan ole ainoa näissä asioissa.
Joskus nuorempana kävi niin että yksi ystäväni oli kuuntelevinaan minua, mutta kun kysyin yhtäkkiä mitä hän ajattelee asiasta huomasin ettei ollut kuunnellut sanaakaan mitä sanoin. Silloin suutuin niin että en tiennutkään että voin niin voimakkaasti suuttua vieraalle ihmiselle. - elma05
Suutuin miehelleni,kun hän ei voinut muka tykätä juuri tekemästäni mustikka piirakasta,kun olin laittanut siihen lisäksi punaisia viinimarjoja .(oli hapan ja mättöi sokeria ja irvisteli...)
No makuasioista ei kuulema voi kiistellä ,mutta minua raivostutti.OLi vähällä ettei lentänyt piiras roskikseen.(nuukuus kuitenkin voitti.) :=) - angi
elma05 kirjoitti:
Suutuin miehelleni,kun hän ei voinut muka tykätä juuri tekemästäni mustikka piirakasta,kun olin laittanut siihen lisäksi punaisia viinimarjoja .(oli hapan ja mättöi sokeria ja irvisteli...)
No makuasioista ei kuulema voi kiistellä ,mutta minua raivostutti.OLi vähällä ettei lentänyt piiras roskikseen.(nuukuus kuitenkin voitti.) :=)heittää piirakan ukon silmille??? :-))
Onneksi olit nuuka. Voit laittaa sokeria päälle itsekkin ettei suotta ole liian kirpeetä. Mustikka piirakan pitää olla makeeta ja maistua mustikalle.. - elma05
angi kirjoitti:
heittää piirakan ukon silmille??? :-))
Onneksi olit nuuka. Voit laittaa sokeria päälle itsekkin ettei suotta ole liian kirpeetä. Mustikka piirakan pitää olla makeeta ja maistua mustikalle..Niinhän tuo ukkokin sanoi ,jotta mustikkapiirakan pitää olla mustikkapiiras j.n.e. Kyllä se silmille heittokin mielessä kävi ,mutta taas nuukuus voitti.
Minusta piiras oli tosi hyvä ja raikas(ilman sokerin lisäystä). - angi
elma05 kirjoitti:
Niinhän tuo ukkokin sanoi ,jotta mustikkapiirakan pitää olla mustikkapiiras j.n.e. Kyllä se silmille heittokin mielessä kävi ,mutta taas nuukuus voitti.
Minusta piiras oli tosi hyvä ja raikas(ilman sokerin lisäystä).ja toisen kanssa asuessa sellainen homma että itselleen pitää tehdä ikioma piirakka ja toisille niiden makujen mukaan. Että nyt saat luvan olla suuttumatta kun aina teet itsellesi toisen ja toiselle toisen piirakan.
- weikko
minut saa suuttumaan,
kun yksinkertaisia ja selviä asioita ei korjata heti.
Kun olin työelämässä,
kun oli kiireitä ja joutui kärsimään niistä selvien asioiden korjaamattomuudesta, silloin paloi pinna,
ihmettelen kun muut ovat fiksuja, eivät pahaa sanaa sanoneet.
Minua itseäni hävetti aina useita päiviä.- angi
Vai mitä meinaat? Minä olen onneksi niin itsepäinen että rupean tekemään itse jos en jaksa jotain tehdä loppuun karjun ukon töihin ja heti eikä viidestoista päivä kuten minulla on tapana sanoa, kun olen vihainen..
- Nikitön inhokki
Valehtelu saa minut näkemään punaista eli kun joku jää siitä kiinni tai muuten tiedän,että lähimmäinen nyt laskettelee täyttä palturia. Läheisten valehtelu sattuu kaikkein eniten, mutta eniten jää kaivelemaan julkinen valehtelu eli yhteiskunnan silmäätekevien takinkäännöt.
Mitätöiminen eli päällepuhuminen ja vähättely ovat asioita, joita sulatan huonosti. Kumartelua en toki odota, mutta kaikki olemme ihmisiä enkä osaa vieläkään jakaa ihmisiä aseman tai varakkuuden perusteella kategorioihin. Palstoilla eli kirjallisesti vähätteleminen näkyy mm. ilmaisuna - eihän noin voi ajatellakaan!
Solvaaminen eli rumasti sanottuna huorittelu, käsiksi käyminen, syljeskely, töniminen ja etuilu ovat asioita, joihin tekisi mieli vastata samalla mitalla. Se ei tosiaankaan kannata, mutta suuttumus jää kytemään. Niin paradoksaalista kuin onkin, suutun väkivallasta oli se fyysistä tai henkistä.
Juorut ja selkään puukottamiset ovat asioita, joista suutun, sattuivat ne omalle kohdalle tai toiselle. Valitettavasti molemmat ovat sellaisia,että niitä voi vain olla jatkamatta, mutta pysäytä niitä ei mikään, kun pyörä on lähtenyt käyntiin.
Täydellinen piittaamattomuus muista eli "minä itse, minun perheeni, minun lapseni, lastenlapseni ja tekemiseni ovat niin tärkeitä ts. muista viis "-asenne. Valitettavasti lipsun tässä itsekin.
Oma saamattomuuteni suututtaa aika ajoin. Mutta kun asiaa tarkemmin mietin, tulen tulokseen,
että mihin ihmeeseen minulla vieläkin on niin kiire. Ehkä suuttumukseni onkin tässä asiassa hyväksi.
Viime aikoina olen suutahtanut nimettömälle taholle siksi, että ymmärrys kasvaa niin hitaasti. Kunpa olisin tiennyt/oivaltanut vähän aikaisemmin sen, minkä nyt kantapään kautta tiedän. Mutta omalle tyhmyydelleen ei voi mitään jälkikäteen ja itsensä kanssa on paha olla riidoissa.- Angi *
kuten sananlaskussa sanotaan leikkisästi.
Tuo valehteleminen on myös minulle tosi karvaspala. Joku tykkää että liioittelu ei olisi valehtelemista. Mutta minusta se on törkeetä ja suoraan päin-näköä valehtelua. Että joku kehtaakin aina sanoa puolet enemmän. Jos korjaan häntä niin väittää kivenomaan että hän puhuu totta. Joskus olen erääseen henkilöön niin tuskastunut että joka kerta päätän etten hänen kanssaan seurustele mitenkään. Mutta joka kerta olen jälleen hänen kanssaan tekemisissä jotenkin.
Minulla esimerkiksi on aivan älyttömän huono suomenkieli. Kirjoittelen erään henkilön kautta joka korjaa kirjoitukseni. Olen kyllä oppinut paljon uusia asioita tai saanut takaisin kirjallisia taipumuksiani suomeksi. Joskus jopa hämmästyn omaa osaamistani. Toisena kertana kun olen ollut ruotsalisissa ympyröissä kauemmin niin kirjoitukseni töksähtelee ja näyttää nurinkuriselta.
Suutun myös päälle puhumisesta loukkaannun syvästi. Sitten joskus saman henkilön käytösvirheestä voin suuttua niin että räjähdän kaikkien kuullen ja sanon suoratsävelet sanoja säästelemättä. Että joskus voi joku ihminen olla tosi tyhmä että pitää omaa asiaansa paljon tärkeämpänä kuin hänen joka jo puhuu.
Huorittelusta pitäisi nostaa aina syyte, meillä kaikilla on oma oikeutemme olla kuulematta solvauksia itsestämme. Kukaan ihminen ei saa syljeskellä eikä lyödä tai potkia ketään, siitä täytyy nostaa kanne. Henkinen väkivalta on myös oikeus asia kukaan ei saa ketään ihmistä henkisesti tai fyysisesti pahoinpidellä.
Kukaan ihminen ei ole täydellinen, jollet sinä niin en minäkään. Me lipsutaan itse kukin samoissa asioissa mistä suutumme toisille.
Kiitos mahtavasta suuttumis kertomuksestasi joka laittoi ajattelemaan. Olen kanssasi samallainen monsessa kohtaan, ajattelen samoin. Kuten varmasti monet muutkin sen tekevät. - angi
Angi * kirjoitti:
kuten sananlaskussa sanotaan leikkisästi.
Tuo valehteleminen on myös minulle tosi karvaspala. Joku tykkää että liioittelu ei olisi valehtelemista. Mutta minusta se on törkeetä ja suoraan päin-näköä valehtelua. Että joku kehtaakin aina sanoa puolet enemmän. Jos korjaan häntä niin väittää kivenomaan että hän puhuu totta. Joskus olen erääseen henkilöön niin tuskastunut että joka kerta päätän etten hänen kanssaan seurustele mitenkään. Mutta joka kerta olen jälleen hänen kanssaan tekemisissä jotenkin.
Minulla esimerkiksi on aivan älyttömän huono suomenkieli. Kirjoittelen erään henkilön kautta joka korjaa kirjoitukseni. Olen kyllä oppinut paljon uusia asioita tai saanut takaisin kirjallisia taipumuksiani suomeksi. Joskus jopa hämmästyn omaa osaamistani. Toisena kertana kun olen ollut ruotsalisissa ympyröissä kauemmin niin kirjoitukseni töksähtelee ja näyttää nurinkuriselta.
Suutun myös päälle puhumisesta loukkaannun syvästi. Sitten joskus saman henkilön käytösvirheestä voin suuttua niin että räjähdän kaikkien kuullen ja sanon suoratsävelet sanoja säästelemättä. Että joskus voi joku ihminen olla tosi tyhmä että pitää omaa asiaansa paljon tärkeämpänä kuin hänen joka jo puhuu.
Huorittelusta pitäisi nostaa aina syyte, meillä kaikilla on oma oikeutemme olla kuulematta solvauksia itsestämme. Kukaan ihminen ei saa syljeskellä eikä lyödä tai potkia ketään, siitä täytyy nostaa kanne. Henkinen väkivalta on myös oikeus asia kukaan ei saa ketään ihmistä henkisesti tai fyysisesti pahoinpidellä.
Kukaan ihminen ei ole täydellinen, jollet sinä niin en minäkään. Me lipsutaan itse kukin samoissa asioissa mistä suutumme toisille.
Kiitos mahtavasta suuttumis kertomuksestasi joka laittoi ajattelemaan. Olen kanssasi samallainen monsessa kohtaan, ajattelen samoin. Kuten varmasti monet muutkin sen tekevät.tuossa ylemmässäkin tekstissä kirjoittaja, mutta mun internetti sammui silläaikaa kun kirjoitin ja niin jouduin rekkaamattoman nimen taa.
En oikeastaan suutu juuri mistään.
Olen 11-vuotta harjoitellut tätä asennetta.
Joissakin tilanteissa olen kärsimätön. Sukua suuttumukselle?
Sovitusta myöhästely ei sovi ajatusmaailmaani.
Samoin minkä tahansa sovitun pettäminen.
En suutu mutta vaikuttaa välittömästi asennoitumiseeni.
Ihminen voi olla tyhmä ja/tai kouluttamaton.
Häneltä voi puuttua kokemusta mutta avuton nyhverö ei saa olla.
Hamassa muinaisuudessa jouduin työelämässä ottamaan huomioon erilaisia piirteitä.
Nyt laiskiksena ollessani en viitsi.- En koskaan
En muista suuttuneeni kuin kerran pieneä saadessani syyttä selkään isältäni. Silloin kai totesin ettei suuttuminen auta yhtään.
- viilipytty
Ei kukaan voi olla noin tasainen ja että kaikki menis nappiin!
- angi
viilipytty kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin tasainen ja että kaikki menis nappiin!
Luulisin että ihminen joka ei reakoi mihinkään on mielenkiinnoton ihmisenä. Suuttuminen on tunne seikka joka ilmenee silloin kun varpaille astutaan tahallaan. Jos ihminen ei suutu toisen ilkeydestä on hänessä jotain outoa.
Esimerkiksi suuttumaton ihminen on niin pitkällä tässä maallisessa vaelluksessaan että ei kuolemakaan häntä liikauta, eli hän ei edes sure.
Olenko väärässä??? angi kirjoitti:
Luulisin että ihminen joka ei reakoi mihinkään on mielenkiinnoton ihmisenä. Suuttuminen on tunne seikka joka ilmenee silloin kun varpaille astutaan tahallaan. Jos ihminen ei suutu toisen ilkeydestä on hänessä jotain outoa.
Esimerkiksi suuttumaton ihminen on niin pitkällä tässä maallisessa vaelluksessaan että ei kuolemakaan häntä liikauta, eli hän ei edes sure.
Olenko väärässä???Ei suuttuminen ole ärsykkeeseen reagoimisen ainoa ilmenemismuoto!
Suuttuminen, pahastuminen, ärsyyntyminen?
Lähimmäiseni tarkoituksellinen loukkaaminen saattaa aiheuttaa minussa primitiivireaktion.
Itseeni kohdistuvan tölväyksen kuittaan yleensä toteamuksella: "Sehän on vain sinun mielipiteesi"!
Tuo aiheuttaa useimmiten vastapuolessa voimakkaan tunteenpurkauksen.
Kuoleman sureminen?
Oma kuolema. Miten siihen voisi suhtautua?
Lähimmäisen kuolema?
Sen sureminen on äärimmäisen itsekästä.
Silloin suree omaa menetystään eikä menetetyn ihmisen huonoa oloa!
Jokaisessa meissä on annos itsekkyyttä.
Määrä taitaa vaihdella?- Angi *
laiska-lasse kirjoitti:
Ei suuttuminen ole ärsykkeeseen reagoimisen ainoa ilmenemismuoto!
Suuttuminen, pahastuminen, ärsyyntyminen?
Lähimmäiseni tarkoituksellinen loukkaaminen saattaa aiheuttaa minussa primitiivireaktion.
Itseeni kohdistuvan tölväyksen kuittaan yleensä toteamuksella: "Sehän on vain sinun mielipiteesi"!
Tuo aiheuttaa useimmiten vastapuolessa voimakkaan tunteenpurkauksen.
Kuoleman sureminen?
Oma kuolema. Miten siihen voisi suhtautua?
Lähimmäisen kuolema?
Sen sureminen on äärimmäisen itsekästä.
Silloin suree omaa menetystään eikä menetetyn ihmisen huonoa oloa!
Jokaisessa meissä on annos itsekkyyttä.
Määrä taitaa vaihdella?kun tankkasin puhelinkorttini niin rahat katosi muttei tullut kontaktia puhelimeen. No nyt tuli jo kerkisin säikähtään etteikö tulekkaan minulle rahat... Huh helpotti.. Joskus se ottaa hirveen kauan joskus saan rahat heti.
Minä tiedän että sinä suutut ja kunnolla kun tarpeeksi pitkään joku vieteriäsi venyttelee. Suru on tunne jota ei voi etukäteen ajatella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2486409Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1965956Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai185507Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1084258Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433523Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303343HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok233046Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82502Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2632464- 1342312