Suihkukaappi olisi hakusessa, Kone-Glans myy hierovaa katollista ja altaallista kaappia hintaan 695 €!
Mahtaako olla hintansa väärtti?
Kone-Glansin laatu?
6
2072
Vastaukset
- saanut
Tilasin jokin aika sitten ko. firmasta poreammeen jonka pumppu poksahti saman tien. Avuksi en sieltä paikasta kyllä saanut kuin puhelimen varattu-ääntä.
Onneksi tuttu remonttireiska hankki uuden pumpun.
Pitäis ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä..- Downzaund
Todella huonoo palvelua kyllä kyseissä puljussa, tilasin sieltä skootterin niin papereitten toimituksessa kesti 5kk!
- taasko roinaa
Tänään tuli suihkukaappi.Ei kun asentamaan. Eipä vaan kunnollisia kasausohjeita. Ohkasta muovia on - vähän halennutkin alaseinämästä. No taakse muovia ja sikaa - kyllä se sitte. Viemäriosat kyllä sellaisia ettei niitä uskalla laittaa. Täytyy hakea huomenna kunnollisia.Jatkan kun jaksan - malli on 2055B. En taida enää tilata glansilta mitään - muutama vuosi sitten surkea kiinalainen mopo ja tämä taistelu tässä edessä. Hohhoijaa....
- Ei kiinan kamaa
Selvähän tuo on,että ongelmia riittää,kun ostatte halpoja kiinan tuonteja.Yhtään laadukasta tuotetta tuosta maasta ei tule.Turha sitten narista heikosta laadusta,kun ostatte tuollaista ala-arvoista tavaraa.Mihinkään uuteen kaappiin ei pidä joutua laittamaan sikaa ja muovinpalasia.
- epra2
Ostin skootterin ko. firmasta ja kaikki on mennyt erittäin hyvin huollosta lähtien.
- santtu-1975
Ostin reilu kaksi vuotta sitten Suihkunurkkauksen (Pohja etuseinät/liukuovet) Kone-Glansilta. Toimituksessa oli ongelmia, joku oli kuljetuksen aikana osunut seinäpalat sisältävään pakettiin, ja toinen seinistä oli rikkoitunut. Asia onneksi huomattiin samalla kun kuljetusliike tuli pakettia luovuttamaan, eikä tätä viallista seinämät sisältävää pakettia ikinä vastaanotettu, vaan uusi paketti ehjillä seinillä toimitettiin kahden päivän kuluttua tilalle.
Suihkunurkka itsessään oli helpohko kasata/asentaa, ja ainakin näin kahden vuoden käytön jälkeen olen tuotteeseen erittäin tyytäväinen.
Eli erittäin hyvä hinta/laatusuhde ainakin tuon suihkunurkkauksen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504