/Markkinointiviestinnän ammattitutkinto
Olisin kiinnostunut suorittamaan AJK-jatkoulutuksen kautta visuaalisen markkinoinnin ammattitutkinnon. "kauppiksessa" kiinnostuin alasta, mutta siellä ei mielestäni opetettu alaa joten nyt haluaisin saada alalla kunnon tutkinnon.
Oppisopimus paikkaa täytyisi alkaa etsimään ja haluaisin tietoa koulutuksen käyneiltä, että minkälainen olisi hyvä paikka oppimisen kannalta, ja voisitteko suositella jotain paikkoja Helsinki-Riihimäki radan varrelta(kun junalla pitäisi kulkea).
Itse olen kiinnostunut sisustamisesta joten olen ajatellut kysyä Hemtexistä oppisopimus paikkaa. Hemtexissä, johon olin ajatellut kysyä ei ole perinteistä näyteikkunaa (vain iso ikkuna myymälään),joten mietin onko tämä isokin miinus oppimisen kannalta?
Lisäksi oppisopimuspaikkana kiinnostaisi isot tavaratalot kuten Stockmann, Sokos, Kodin ykkönen, Anttila. Ottavatko tällaiset isot tavaratalot oppisopimuskoulutukseen ollenkaan, vai katsotaanko ne aina tapauskohtaisesti?
Te jotka olette koulutksen käynyt, tai työskentelette alan tehtävissä niin toivoisin saavani vinkkejä mistä hakea paikka, ja minkälaisia asioita olisi hyvä ottaa huomioon.
Visuaalisen markkinoinnin ammattitutkinto
2
1342
Vastaukset
- merkonomi + 1.vuoden tradenomi
Sellaien pieni jatkokysymys että minkälaiset työajat yleensä on tavarataloissa(/yrityksissä joissa erikseen somistajat) työskentelevillä somistajilla? Täytyykö somistajienkin olla eri vuoroissa ja viikonloppuisin vai voiko tehdä sitä "normaalia" 8-16 työpäivää?
Ja oppisopimuspaikasta vielä sen verran että kun esim. hemtexissä joutuisi olemaan myyjä somistaja, mutta tulisiko jollekkin mieleen (tavaratalojen lisäksi) paikkaa missä työnkuvaan kuuluisi vain somistus?- oppisoppiko?
Nostan pinnalle, josko joku osaisi vastata tähän?
En ole ketjun aloittaja, mutta ihan samaa pohtinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442837Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k231380- 951272
- 471159