selviää viel lyijykynätestistä?
Mä en enää:(
Monikos
10
1700
Vastaukset
- tiiä
mistään lyijykynätestistä,mikä se on?
- jossa rinnan
alle asetetaan lyijykynä.Jos se pysyy siinä,rinta roikkuu jos ei............
- edelliseen
jossa rinnan kirjoitti:
en minäkään läpäise testiä:(((
- Matleena1206
jossa rinnan kirjoitti:
Olen niin pienirintainen, mikään ei pysy siinä. Mulla on yksi lapsi, ja sekään ei ole tuonut muutosta.
- Pysy
Edes litran limupullo ei enää pysy :D
- olisko
lyijykynän merkillä,merkitystä:))
- Tyttö vaan
on hyvä jos ei pysy! Mulla taas ikävä kyllä pysyy vaikka 1½ litran pullo....:D
- 13-vuotiaana :D
Olen aina ollut sen verran "hyvin varusteltu" noiden hinkkien osalta (muuten olen siis pienikokoinen kyllä), että kyllä siellä kynä pysyy....ja moottorisaha....ja peilipallo....ja... :D Olo on kuin sillä Rasmus Nallen pelikaanilla - sen leuastahan löytyi aina kaikki tarpeellinen. Mulla se löytyy siis rintojen alta. Täten, mun suojissa alaikäiset baariin :DDD
- ........
Mut se johtuu vaan siitä, että lyijykynän pidike on A tai pieni B :/
- Elviira***
haittaavat? Tänään kaupassa näin, että jokaisella vanhalla ja pulskemmalla nuorellakin on riippurinnat.
Yhdessä palvelutalossa olen nähnyt todella hoikan yli viisikymppisen työntekijän, jolla ei ainakaan riipu mikään. En häntä kyllä monta kertaa ole nähnyt. On vielä ruotsinkielinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671