selviää viel lyijykynätestistä?
Mä en enää:(
Monikos
10
1699
Vastaukset
- tiiä
mistään lyijykynätestistä,mikä se on?
- jossa rinnan
alle asetetaan lyijykynä.Jos se pysyy siinä,rinta roikkuu jos ei............
- edelliseen
jossa rinnan kirjoitti:
en minäkään läpäise testiä:(((
- Matleena1206
jossa rinnan kirjoitti:
Olen niin pienirintainen, mikään ei pysy siinä. Mulla on yksi lapsi, ja sekään ei ole tuonut muutosta.
- Pysy
Edes litran limupullo ei enää pysy :D
- olisko
lyijykynän merkillä,merkitystä:))
- Tyttö vaan
on hyvä jos ei pysy! Mulla taas ikävä kyllä pysyy vaikka 1½ litran pullo....:D
- 13-vuotiaana :D
Olen aina ollut sen verran "hyvin varusteltu" noiden hinkkien osalta (muuten olen siis pienikokoinen kyllä), että kyllä siellä kynä pysyy....ja moottorisaha....ja peilipallo....ja... :D Olo on kuin sillä Rasmus Nallen pelikaanilla - sen leuastahan löytyi aina kaikki tarpeellinen. Mulla se löytyy siis rintojen alta. Täten, mun suojissa alaikäiset baariin :DDD
- ........
Mut se johtuu vaan siitä, että lyijykynän pidike on A tai pieni B :/
- Elviira***
haittaavat? Tänään kaupassa näin, että jokaisella vanhalla ja pulskemmalla nuorellakin on riippurinnat.
Yhdessä palvelutalossa olen nähnyt todella hoikan yli viisikymppisen työntekijän, jolla ei ainakaan riipu mikään. En häntä kyllä monta kertaa ole nähnyt. On vielä ruotsinkielinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041