Apuja. En tiiä mistä täält sais neliapilan ja
karvassienen. ja sit mitä teen tän yöeläimen kaa tän sinisen. entä toi vinksin yläpuolella olevat laatat? apuja! :S
Galilei 2 seikkailujen saari.
4
516
Vastaukset
- Will
Nyt tiiän miten sinne suolle mennää mut en tajuu tota kompassiruusuu. kastelen sitä kokoajan mut ei se tee muutaku aukee vaa ja on siinä vähän aikaa. mitä se hyödyntää? ja miten saan ton newtonin pysymään hereillä?
- Willl
Sekin hoidettu mutta sit on enää se että mistä saa ntolle ankalle sen ammeen? en keksi millää...
- galileinpelaaja
Miten saan vesiputouksen takana olevaan luolaan valoa ku oon yrittäny tulikärpäslyhtyä mut sitä ei saa sinne
- Will
galileinpelaaja kirjoitti:
Miten saan vesiputouksen takana olevaan luolaan valoa ku oon yrittäny tulikärpäslyhtyä mut sitä ei saa sinne
En muista kunnol ku siit on nii kauan ku pelasin läpi mut kai se oli sillee että sun pitää laittaa se pallo menemään joen mukana jonnekki jokeen ja sit ottaa se käteen ja laittaa sinne laattojen luona olevan pallomaisen reijän päälle.. sit sun pitää sielt hämppispaikast tai jostai ottaa se kuvio missä järjestykses sun pitää painaa niitä nappei että se menee sinne ales. sit se valo onki jo siel =) Sry ku en voinu auttaa paljoo mut siit on nii kauan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760