Hierontaa Amsterdamissa

LadySara

Kaikki alkoi siitä kun olimme mieheni kanssa
sopineet että lauantain alkuillasta molemmilla
olisi vähän omaakin aikaa tutustua kaupunkiin
ihan yksinään. Olin bongannut jo eräästä
mainoslehtisestä naisten salongin jonka palveluja halusin ehdottomasti kokeilla. Mainostekstistä ymmärsin rivienvälistä että käsittely olisi varsin perinpohjaista.
Suunnistin siis tuohon pieneen "galleriaan"
joka oli hyvin pehmeillä väreillä aistikkaasti
sisustettu. Minut otti vastaan ensin vastaanottoapulainen joka kyseli "madamen"
toivomuksia..kerroin suorasukaisesti että haluaisin mahdollisimman täydellisen hieronnan ja rentoutuksen kivistäville lihaksilleni. Tyttö katsoi minua suoraan silmiin ja sanoi silmää iskien että meillä olisi täällä ihana Julie joka vaikka lennättäisi minut taivaisiin jos niin haluisin. Samassa Julie astuikin huoneeseen ja olin hetkessä myyty.
Pikimusta kuvankaunis nainen, kauniit
täydelliset huulet ja ihanat isot kiinteät rinnat. Hän tarttui käteeni kysyen; Lähdetkö mukaani?
Julie johdatti minut omaan hoitohuoneeseensa. Huone oli pehmein pastellisävyin sävytetty ja jostain kuului hiljaisena itämainen musiikki. Keskellä huonetta oli lähes normaalin näköinen hierontaplintti jonka päälle oli levitetty mustat lakanat.
Julie sääti hieman valaistusta ja pyysi minua riisuutumaan. Riisuin päälläni olleen t-paidan ja minihamosen tuolille ja nousin seisomaan katsoen kysyvästi Julieta. Julien naurahti ja sanoi pehmeästi englantia murtaen "kaikki
vaatteet pois".
Riisuin loputkin vaatteeni ja hieman
ylpeänäkin esittelin alastonta vartaloani Julielle.
Bravoo, taputti hän käsiään hyväksyvänä ja näin
hänen nuolaisevan hieman huuliaan. Julien viittasi minut asettumaan hoitopöydälle jonne kipusinkin makaamaan vatsalleni.
Relax,honey,relax kuulin takaani
ja samalla tunsin miten jotain pehmeää, hieman
vaniljalle tuoksuvaa nestettä kaadettiin
niskaani,hartioilleni ja siitä alaspäin selkärankaa pitkin, pysähtyen kuin kiusaten vähäksi aikaa ristiselälleni.
Suljin silmäni ja tunsin kostuneeni jo muustakin kuin tuosta ihmeöljystä. Samalla öljyvana jatkoi alaspäin pakaroilleni,pyllynvakooni ja siitä sisäreisiä pitkin alas varpaille.
Kohta taitavat sormet käsittelivät hartioitani ja niskaani. Ensin käsittely teki hieman kipeää ja väkisinkin suustani pääsi muutama pakollinen
hieronnan "uuuuh ja autssss" mutta kohta taitavat kädet saivat lihakset rentoutumaan ja hieronta muuttui rentouttavaksi ja nautinnolliseksi. Käsiteltyään selkäni jokaisen nikaman kädet laskeutuivat pehmeästi pakaroilleni.Kohta peukalot pehmittivät pyörivin liikkein pakaroitani ja myös sisäreiteni saivat nauttia sormien käsittelystä.
Julie varoi aluksi hyvin tarkkaan koskettamasta keskemmäksi ja peukalot pyörivät kiusottelevasti juuri siinä rajalla että monta kertaa jo ajattelin että nyt....nyt....voi luoja
nyttttt...mutta Julie ei päästänyt minua helpolla vaan kevyesti vain ikäänkuin vahingossa hipaisten häpyä hän siirtyi käsittelemään jalkani,hieroen lopuksi jokaisen varpaan erikseen venytellen ja taivutellen.
Julie sai lihakseni lähes täysin rennoksi ja olin jo kolmannessa taivaassa kun sormet lähtivät lopulta kipuamaan, nyt määrätietoisena jalkojani pitkin ylöspäin.
Sormet kipusivat kiusaavan hitaasti sisäreisiäni pitkin ylöspäin, saavuttaen viimein kostean ja sykkivän kosketusta janoavan herkkuni. Tunsin sormien tunnustelevan hetken varovaisesti ulkopuolella, sitten sormet tunkeutuivat rajulla painahduksella suoraan sisääni.
Sisälläni kävi raju värähdys, suustani purkautui nautinnollinen lähes eläimellinen huokaisu.
Sormet jäivät makaamaan hiljaa paikalleen sisääni. Odotin hetken ja nostin kutsuvasti takamustani tunteakseni sormet paremmin.
Hetken päästä sormet alkoivat taas
liikkua tällä kertaa ympyrää piirtäen, pyörien kunnes löysivät turvonneen ja kosketusta kaipaavan klittani.
Muutama nopea painallus ja ihanat pyörivät liikkeet saivat minut lentoon.
Painoin kasvojani tiukasti hierontapöytää vasten, suustani purkautui nautinnollinen murina kun hän häpeämättömästi ajoi sormillaan minua kohti orgasmia...pyysin lisää ja lisää
ja hän kiihdytti tahtia..kiimainen litinä täytti
huoneen...silmissäni kieppui...samalla tunsin kun jokin tunnusteli pyllynvakoani.
Seuraavassa hetkessä pyllyyni
tunkeutuva peukalo yhdessä klittaani käsittelevien sormien kanssa ajoivat minut reunan yli.
Lantioni hytkyi ja jostain syvältä sisältäni lähtivät orgasmin ihanat laineet liikkeelle purkautuen rajuna myrskynä...huusin ja tärisin
onnesta.
Vihdoin viimein palasin takaisin maanpinnalle ja avasin silmäni. Julie seisoi edessäni virkamekossaan ja nauroi silmillään. Onko rouva tyytyväinen? Kerroin saaneeni yhden
elämäni parhaista orkuista ja yritin samalla vetää häntä plintille. No madam...ihanan murteellisesta englannista käsitin että palvelu on nyt saatu. Hän neuvoi vielä tien suihkuun ja vilautti käteeni pienen käyntikortin, olisin oikein tervetullut toistekin.
Peseydyttyäni ja palattuani pieneen odotusaulaan näen Julien tarttuvan juuri uhkean blondin käteen ja lähtevän taluttamaan häntä hoitohuonetta kohti, jokin ikäänkuin kipristää hieman sisälläni. Tänne tulen vielä varmasti uudelleen, lupaan itselleni ja astun aurinkoiselle Amsterdamin kadulle.

0

9132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        366
        4456
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        84
        1844
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        1580
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1556
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1390
      6. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        209
        1369
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1351
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1341
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1225
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1218
      Aihe