Tapsa Iltalehdessä!

OK.

18

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunosielu

Lahjakkuus, musikaalisuus,koulutus,omaperäisyys.omapäisyys,ammattitaito,karisma ja nyt myös elämän kokemus, SE ON SIINÄ.

• Hyvin tiivistit asian "Kaunosielu" ! :)

Mä kävin ostamassa Iltalehden, kun huomasin , että siinä on Tapsasta juttua :)

• ...se
        Justiinax kirjoitti:

Hyvin tiivistit asian "Kaunosielu" ! :)

Mä kävin ostamassa Iltalehden, kun huomasin , että siinä on Tapsasta juttua :)

Pallinaama pällistelee tekemässä itseään tykö. Eipäs nyt haittaa kun omasta suosikista on kyse. Ihmettelen "mukamas-suosiota", kuka tuota viitsii kuunnella, varmaan säälistä.

...se kirjoitti:

Pallinaama pällistelee tekemässä itseään tykö. Eipäs nyt haittaa kun omasta suosikista on kyse. Ihmettelen "mukamas-suosiota", kuka tuota viitsii kuunnella, varmaan säälistä.

Kyllä Tapanilla on laaja ja vankka kuulijakunta. Hän on yksi näistä meidän pitkänlinjan kestosuosikeista.
        Ammattitaidollaan ja tinkimättömällä työllään on tiensä lauluineen monen suomalaisen sydämeen raivannut.

• ...se kirjoitti:

Tapsa ei haekkaan tossa mitään julkisuutta MUIDEN( kollegojensa) kustannuksella, niinkuin K.Tapio on tänä vuonna jo useasti lehtiensivuilla tehnyt.
        Ja tossa jutussahan puhutaan siitä pääasiasta eli Tapsan työstä ja musiikista , ei lässytetä mistään Reino-tossuista tai muusta jonninjoutavasta höpinästä, josta tulee vaan tunne ,että laulaja yrittää kerätä irtopisteitä ja pönkittää ihmisten silmissä sitä niin tavallista ja nöyrää kansanmiehen imagoaan ( Sen nöyryydenhän K.Tapio muistaa mainita lähestulkoon jokaikisessä haastattelussaan. Ihan niinkuin siitä aina tarvitsisi erikseen mainita, jos todella oikeasti ja aidosti on nöyrä .)

Tapsassa on vetovoimaa. Hänen keikoilleen mennään just siitä samasta syystä, kun esim. säkin omien suosikkkies keikoille menet, eli sen takia, että diggaa siitä artistista ja sen musiikista.
        Kukaan säälistä ketään kuuntele.

• heh
        ************** kirjoitti:

Kyllä Tapanilla on laaja ja vankka kuulijakunta. Hän on yksi näistä meidän pitkänlinjan kestosuosikeista.
        Ammattitaidollaan ja tinkimättömällä työllään on tiensä lauluineen monen suomalaisen sydämeen raivannut.

Tuo viimeinen lauseesi oli kuin suoraan vanhasta suomalaisesta filmistä väräjävällä ja pateettisella äänellä esitetty, sellainen Adolf Ehnroth-tyyppinen surkuhupaisa puhe.

• Justiinax kirjoitti:

Tapsa ei haekkaan tossa mitään julkisuutta MUIDEN( kollegojensa) kustannuksella, niinkuin K.Tapio on tänä vuonna jo useasti lehtiensivuilla tehnyt.
        Ja tossa jutussahan puhutaan siitä pääasiasta eli Tapsan työstä ja musiikista , ei lässytetä mistään Reino-tossuista tai muusta jonninjoutavasta höpinästä, josta tulee vaan tunne ,että laulaja yrittää kerätä irtopisteitä ja pönkittää ihmisten silmissä sitä niin tavallista ja nöyrää kansanmiehen imagoaan ( Sen nöyryydenhän K.Tapio muistaa mainita lähestulkoon jokaikisessä haastattelussaan. Ihan niinkuin siitä aina tarvitsisi erikseen mainita, jos todella oikeasti ja aidosti on nöyrä .)

Tapsassa on vetovoimaa. Hänen keikoilleen mennään just siitä samasta syystä, kun esim. säkin omien suosikkkies keikoille menet, eli sen takia, että diggaa siitä artistista ja sen musiikista.
        Kukaan säälistä ketään kuuntele.

ja olen kanssai samaa mieltä hyvä kun kirjoittelet sillä mä en jaksa aina vaikka mieli tekisikin sillä joskus on aivan päättömiä juttuja....

• Poppana1

Kiva tuo Iltalehden juttu ! :o)
      Olen ollut tänäkesänä pari kertaa Tapsan keikalla ja kyllä hän on mahtavassa vedossa! Ei ihme , että kiitosta ja kehuja eripuolilta on tullut :o)

• MAKE

Odottelen innolla ,näitä levyjä ,varsinkin sitä vakavampaa ja vaativampaa levyä.

• MAKE kirjoitti:

Odottelen innolla ,näitä levyjä ,varsinkin sitä vakavampaa ja vaativampaa levyä.

Tossa jutussahan mainittiin nuo kaksi kokoelmalevyä eli just tuo vakavampaa musiikkia sisältävä kokoelmalevy ja sitten se sellanen iskelmällisempää musiikkia sisältävä kokoelmalevy.
        Siitä ihan uutta musaa sisältävästä levystä ei tossa vielä mainittu mitään. Sellanen on kuitenkin suunnitteilla ja tekeillä, mutt ehkä se ilmestyy vasta ensivuonna. Kolmen levyn ilmestyminen samana vuonna olis nimittäin ehkä jo vähän liiottelua.
        Ensvuonnahan ilmestyy se Ninan kirjoittama kirjakin Tapsasta :) Tossa Iltalehden jutussa sanottiin , että siihen on haastateltu Tapsan ystäviä, työtovereita ja yhteistyökumppaneita laajalla säteellä. Varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa se :)

• pois
        MAKE kirjoitti:

Mä taas odottelen innolla koska tää miekkonen tajuaa lopettaa levyttämisen.

• pinsio
        MAKE kirjoitti:

että olen todella pettynyt, jos nyt ilmestyy kaksi uutta albumia täynnä vanhoja kappaleita vanhoine sovituksineen. Kyllä Kesäillan valssi-lähetyksessä nauhoitettu haastattelu antoi luvata jotain muuta? Vai mitä olette mieltä?

• Gilla*
        pinsio kirjoitti:

että olen todella pettynyt, jos nyt ilmestyy kaksi uutta albumia täynnä vanhoja kappaleita vanhoine sovituksineen. Kyllä Kesäillan valssi-lähetyksessä nauhoitettu haastattelu antoi luvata jotain muuta? Vai mitä olette mieltä?

Kyllä minäkin huomattavasti enemmän odotan toivon tänävuonna ilmestyväksi sellaisen aivan uusia biisejä sisältävän levyn, kuin, jonkun kokoelmalevyn.
        Harmi jos tänävuonna ilmestyy kaksi kokoelmalevyä, eikä sitä uutta levyä, mistä kyllä oli Kesäillan valssi- haastattelussakin puhe.
        Noita kokoelma levyjä kun on mielestäni kyllä ihan riittämiin jo tehty. Se olisi eriasia sitten, jos ne olisivat sellaisia Tapsan uudelleen laulamia ja uudellallailla myös sovitettuja, niinkuin Uralin kirjoituksessaan ehdotti.

• Zaizai
        pinsio kirjoitti:

Ilmanmuuta ihan uusi levy on minunkin ykköstoiveeni, noista levyistä, mutta ehkäpä sitä uuttalevyä uusine lauluineen ei ehditä vielä ihan täksisyksyksi saada valmiiksi, kun Tapsallakin on nyt niin paljon myös muuta projektia. Keikkailun lomassa, kun hänen pitää muunmuassa sitä juhlakonsertti-ohjelmistoaankin suunnitella yms.
        Tuolta T.K:n Levy-yhtiöstä kun asiaa taannoin kysyin, niin sieltä vastattiin ,että uutta musaa sisältävä levy on kyllä tekeillä ja suunnittella.

• pinsio kirjoitti:

Kyll mä kans olen hiukan pettynyt, jos Tapsalta ei nyt syksyllä sitä uutta musaa ja uusia biisejä kattavaa levyä ilmestykkään. Odotan sitä levyä kyll enemmän, kun mitään kokoelmalevyjä. Mutt hyvää kannattaa odottaa. Jos se uus levy ei nyt vielä syksyllä ilmestyy, niin toivottavasti se ilmestyy sitten jo keväällä :)

• toiset meistä
        Zaizai kirjoitti:

Ilmanmuuta ihan uusi levy on minunkin ykköstoiveeni, noista levyistä, mutta ehkäpä sitä uuttalevyä uusine lauluineen ei ehditä vielä ihan täksisyksyksi saada valmiiksi, kun Tapsallakin on nyt niin paljon myös muuta projektia. Keikkailun lomassa, kun hänen pitää muunmuassa sitä juhlakonsertti-ohjelmistoaankin suunnitella yms.
        Tuolta T.K:n Levy-yhtiöstä kun asiaa taannoin kysyin, niin sieltä vastattiin ,että uutta musaa sisältävä levy on kyllä tekeillä ja suunnittella.

Olen vuosia ollut Kari Tapio fani, mutta olen kyllästynyt näihin Reinotossu touhuihin ja Karin levytyksiin ,jotka alkavat muistuttaa virren veisuuta.Miehen ääni soi komeammin kuin koskaan, mutta mitään kehitystä ja ennakkolta arvaamatonta ei ilmesty.En ole kukkopoika Kansasta juurikaan pitänyt,mutta nyt kun hänelle on kertynyt ikää, olen tullut toisiin aatoksiin.Ja olenkin tänäkesänä päättänyt siirtyä Kari Tapion kuljettamasta höyryveturista, Tapani Kansan kuljettamaan pendoliinoon.

• EI se
        pois kirjoitti:

Mä taas odottelen innolla koska tää miekkonen tajuaa lopettaa levyttämisen.

tajuakkaan! Ehkä on siitä toivoa kunhan se taas käy lataamossa. Näyttää taas tuo isopyörä lieppaavan sillä mallilla!

• joku vaan
        pinsio kirjoitti:

Kysyin tuosta uudesta levystä, niin siihen kuulemma Tapani suunnittelee juuri parhaillaan biisejä yhdessä levy-yhtiön kanssa (Seppo Matintalokin on jollainlailla niissä kuvioissa mukana :) ).
        Levyn tarkkaa ilmestymis ajankohtaa ei vielä tiedä sanoa. Sen julkaisu SAATTAA siirtyä ensivuoden puolelle.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106