Onko kenelläkää kulmakorua ? kuinka paljon se sattu, kun mun pitäis mennä ottaa ja ono aika herkkä nahkainen, tulehtuuko helposti?
?? tietoo
3
369
Vastaukset
- henna**
Lävistyksen ottaminen on itsestään kiinni, sattuuko se vai ei. Otin vuosi sitten huulilävistyksen ja pelkäsin että se sattuu kamalasti, mutta se vain pikkuisen nipisti :) eli kaikki lähtee asenteesta :)
Lävistyksen ottaminen tälläisillä helteillä saattaa tulehduttaa sen, mutta jos muistaa tarpeeksi usein sen puhdistaa niin no hätä :) ja joo, ihan vaa suolaliuoksella tai vedellä mieluiten. Puhdistusainetta ehkä kork. kerran päivässä.
pitänee muistaa myös kulmalävistystä ottaessa, että antaa sen parantua ensin kunnolla, kun rupeaa vaihtamaan siihen korua, ja korun kanssa pitää olla sitten tarkka, meinaa kulmalävärit ovat helposti uloskasvavaa sorttia :) - pelkää
ei se satu.. itselläni on ollut kaksi kertaa kulmakoru ja napakoru, kerran nenäkoru, rustokoru ja huulilävistys.. oikeestaan ainut noista joka sattui, oli rusto, joten ei hätään.. syy, miksi mulla on ollut kulmakoru kahteen otteeseen, on (valitettavasti) että se alkoi kasvamaan ulos. jos korun antaa kasvaa itsestään ulos kulmasta, siihen jää arpi, joten kannattaa ihan suosiolla ottaa se sitten pois.. mulla ainakin ekalla kerralla tulehtus kulma, koska nypläsin sitä koko ajan.
- Julia. ;)
Sehän on ihan yksilöllistä. Toisilla sattuu enemmän, kun toisilla. Itselläni sattu kulmaan vähiten, kun taas kaverillani sattu aivan valtavasti. Ja nenään, kun otin, niin sattu ihan hirveesti ja sillä samalla kaverilla ei taas sattunu yhtää. :D Tietysti on aina omat riskinsä olemassa, kun lävistyksen ottaa, että se saattaa tulehtua jne. Mutta kyllä varmasti ne vaarat ja riskit tiedätkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025