Niin olisin aikeissa ostaa kannettavan tai toisen pöytäkoneen. Niin mulla on tavallinen adsl
modeemi ja yhteys ja sit on joku d-linkin langaton verkko lähetin taijokin joka lähettää nyt nettiä lakerran koneelle. Siin lähettimessä on viel 3 vapaata paikkaa niin jos ostan sen uuden koneen niin toimiiko netti jos laitan siitä lähettimestä piuhan siihen uuteen koneeseen
tarviiko siinä mitään monimutkasia asetuksia laittaa sille uudelle koneelle. Toivottavasti ymmärsitte ja osaatte auttaa ku se tosi kallista jos pyytää jonkun asentaja asentamaan sitä sille ton langattoman verkon asennus makso jo 120 se itselaite 100. niin nyt haluisin laittaa iste sen. Niin kiitos jos joku osaa auttaa.
Voiko internetin laittaa
4
222
Vastaukset
- .............
Laita piuha kiinni vaan ja asenna se tavallisena lähiverkkoyhteytenä eli ei langattomana verkkona. Tai sitten asennat siihen uuteen koneeseen sellasen "radiolla" varustetun verkkokortin, joka pystyy ottaa vastaan wlan purkin langatonta verkkoa. Sillä saat asennettua langattoman verkon.
- fsdfsd
Joo ei kannata maksaa turhaa asennuspalvelusta. Olen itse asentanut kanssa nettiliittymän omiin ja sukulaisten koneisiin. vähän Soneralla harmitti, kun sanoin että kiitos, mutta ei tartte asennuspalvelua. Niitten asennustyö on sikakallista.
Itse asennettuna onnistuu kyllä - Osaamataon2007
Ok kiitti neuvoista luulen että saan onnistumaan.
Ku mitään asentajaa en ainakaan ne ottaa niin sika hintoja ja sit jos se tulee jostain kauempaa niin ottavat viel kilometri korvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298