Mulla on Konican digikamera, jossa zoomi jämähti sisään, eikä tule ulos... Konica Minoltalla ei ole enää kuulema kameramyyntiä eikä huoltoa. Olen soittellut moneen eri paikkaa, on annettu sonyn teknisentuen numeroa sekä huoltokyselyille numeroa, mutta niissä ei puhuta suomea!! Siis häh? Jostain sain myös tiedon, että joku zieger teknik Ruotsissa hoitaa Konican korjauksia. Mutta eikö täällä suomessa ole oikeesti ketään henkilöä tai firmaa, mistä saisin tietoa kannattaako sitä edes yrittää korjauttaa!? Onko kohtalotovereita ja miten olette toimineet? Tiedän, että usein korjaaminen tulee niin kalliiksi, että uusi kamera on hyvä ostos, mutta olen tykännyt tästä kamerasta...
Missä korjauttaa Konica
4
3426
Vastaukset
- Komisti
Zieger Teknik AB Linköping, www.zieger.se, [email protected]
Palvelee myös suomeksi, vähän hidasta on palvelu ollut. Suomessa ehkä JAS Tekniikka, ei ole varsinainen sopimushuolto Minoltalle, mutta ehkä kannattaa kysyä.- konicanisti
Korjaus onnistuu vain Ruotsissa, kohtuullisten (varmaan Suomessa samaa tasoa)korjauskulujen lisäksi tulee kohtuulliset postikulut, antavat arvion ennen korjausta. Aikaa menee noin kolme viikkoa, mutta aiankin muuten minulla onnistui hyvin. Yhteyshenkilönä oli silloin suomea osaava Kent Jänis, tässä sähköpostiosoite. Kannattaa ainakin kirjoittaa.
Kent Jänis [[email protected]]
Onhan kameroitakin myynnissä :)
- opin
Ostin aikoinaan Minoltan järkkärin. (filmiaikana) Silloin Espoossa oli heidän huolto, mutta ei toiminut. Nykyään varmistan huollon toimivuuden.
Ps. Oksasen kadulla hesassa on oikein hyvä kamerahuolto (Viimeinen talo ennen portaita, numeroa en muista). Asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976