Missä korjauttaa Konica

???

Mulla on Konican digikamera, jossa zoomi jämähti sisään, eikä tule ulos... Konica Minoltalla ei ole enää kuulema kameramyyntiä eikä huoltoa. Olen soittellut moneen eri paikkaa, on annettu sonyn teknisentuen numeroa sekä huoltokyselyille numeroa, mutta niissä ei puhuta suomea!! Siis häh? Jostain sain myös tiedon, että joku zieger teknik Ruotsissa hoitaa Konican korjauksia. Mutta eikö täällä suomessa ole oikeesti ketään henkilöä tai firmaa, mistä saisin tietoa kannattaako sitä edes yrittää korjauttaa!? Onko kohtalotovereita ja miten olette toimineet? Tiedän, että usein korjaaminen tulee niin kalliiksi, että uusi kamera on hyvä ostos, mutta olen tykännyt tästä kamerasta...

4

3349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komisti

      Zieger Teknik AB Linköping, www.zieger.se, [email protected]

      Palvelee myös suomeksi, vähän hidasta on palvelu ollut. Suomessa ehkä JAS Tekniikka, ei ole varsinainen sopimushuolto Minoltalle, mutta ehkä kannattaa kysyä.

      • konicanisti

        Korjaus onnistuu vain Ruotsissa, kohtuullisten (varmaan Suomessa samaa tasoa)korjauskulujen lisäksi tulee kohtuulliset postikulut, antavat arvion ennen korjausta. Aikaa menee noin kolme viikkoa, mutta aiankin muuten minulla onnistui hyvin. Yhteyshenkilönä oli silloin suomea osaava Kent Jänis, tässä sähköpostiosoite. Kannattaa ainakin kirjoittaa.
        Kent Jänis [[email protected]]


    • Onhan kameroitakin myynnissä :)

      • opin

        Ostin aikoinaan Minoltan järkkärin. (filmiaikana) Silloin Espoossa oli heidän huolto, mutta ei toiminut. Nykyään varmistan huollon toimivuuden.
        Ps. Oksasen kadulla hesassa on oikein hyvä kamerahuolto (Viimeinen talo ennen portaita, numeroa en muista). Asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe