Mulla on Konican digikamera, jossa zoomi jämähti sisään, eikä tule ulos... Konica Minoltalla ei ole enää kuulema kameramyyntiä eikä huoltoa. Olen soittellut moneen eri paikkaa, on annettu sonyn teknisentuen numeroa sekä huoltokyselyille numeroa, mutta niissä ei puhuta suomea!! Siis häh? Jostain sain myös tiedon, että joku zieger teknik Ruotsissa hoitaa Konican korjauksia. Mutta eikö täällä suomessa ole oikeesti ketään henkilöä tai firmaa, mistä saisin tietoa kannattaako sitä edes yrittää korjauttaa!? Onko kohtalotovereita ja miten olette toimineet? Tiedän, että usein korjaaminen tulee niin kalliiksi, että uusi kamera on hyvä ostos, mutta olen tykännyt tästä kamerasta...
Missä korjauttaa Konica
4
3460
Vastaukset
- Komisti
Zieger Teknik AB Linköping, www.zieger.se, [email protected]
Palvelee myös suomeksi, vähän hidasta on palvelu ollut. Suomessa ehkä JAS Tekniikka, ei ole varsinainen sopimushuolto Minoltalle, mutta ehkä kannattaa kysyä.- konicanisti
Korjaus onnistuu vain Ruotsissa, kohtuullisten (varmaan Suomessa samaa tasoa)korjauskulujen lisäksi tulee kohtuulliset postikulut, antavat arvion ennen korjausta. Aikaa menee noin kolme viikkoa, mutta aiankin muuten minulla onnistui hyvin. Yhteyshenkilönä oli silloin suomea osaava Kent Jänis, tässä sähköpostiosoite. Kannattaa ainakin kirjoittaa.
Kent Jänis [[email protected]]
Onhan kameroitakin myynnissä :)
- opin
Ostin aikoinaan Minoltan järkkärin. (filmiaikana) Silloin Espoossa oli heidän huolto, mutta ei toiminut. Nykyään varmistan huollon toimivuuden.
Ps. Oksasen kadulla hesassa on oikein hyvä kamerahuolto (Viimeinen talo ennen portaita, numeroa en muista). Asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417