Mulla on Konican digikamera, jossa zoomi jämähti sisään, eikä tule ulos... Konica Minoltalla ei ole enää kuulema kameramyyntiä eikä huoltoa. Olen soittellut moneen eri paikkaa, on annettu sonyn teknisentuen numeroa sekä huoltokyselyille numeroa, mutta niissä ei puhuta suomea!! Siis häh? Jostain sain myös tiedon, että joku zieger teknik Ruotsissa hoitaa Konican korjauksia. Mutta eikö täällä suomessa ole oikeesti ketään henkilöä tai firmaa, mistä saisin tietoa kannattaako sitä edes yrittää korjauttaa!? Onko kohtalotovereita ja miten olette toimineet? Tiedän, että usein korjaaminen tulee niin kalliiksi, että uusi kamera on hyvä ostos, mutta olen tykännyt tästä kamerasta...
Missä korjauttaa Konica
4
3497
Vastaukset
- Komisti
Zieger Teknik AB Linköping, www.zieger.se, [email protected]
Palvelee myös suomeksi, vähän hidasta on palvelu ollut. Suomessa ehkä JAS Tekniikka, ei ole varsinainen sopimushuolto Minoltalle, mutta ehkä kannattaa kysyä.- konicanisti
Korjaus onnistuu vain Ruotsissa, kohtuullisten (varmaan Suomessa samaa tasoa)korjauskulujen lisäksi tulee kohtuulliset postikulut, antavat arvion ennen korjausta. Aikaa menee noin kolme viikkoa, mutta aiankin muuten minulla onnistui hyvin. Yhteyshenkilönä oli silloin suomea osaava Kent Jänis, tässä sähköpostiosoite. Kannattaa ainakin kirjoittaa.
Kent Jänis [[email protected]]
Onhan kameroitakin myynnissä :)
- opin
Ostin aikoinaan Minoltan järkkärin. (filmiaikana) Silloin Espoossa oli heidän huolto, mutta ei toiminut. Nykyään varmistan huollon toimivuuden.
Ps. Oksasen kadulla hesassa on oikein hyvä kamerahuolto (Viimeinen talo ennen portaita, numeroa en muista). Asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230