Mulla on Konican digikamera, jossa zoomi jämähti sisään, eikä tule ulos... Konica Minoltalla ei ole enää kuulema kameramyyntiä eikä huoltoa. Olen soittellut moneen eri paikkaa, on annettu sonyn teknisentuen numeroa sekä huoltokyselyille numeroa, mutta niissä ei puhuta suomea!! Siis häh? Jostain sain myös tiedon, että joku zieger teknik Ruotsissa hoitaa Konican korjauksia. Mutta eikö täällä suomessa ole oikeesti ketään henkilöä tai firmaa, mistä saisin tietoa kannattaako sitä edes yrittää korjauttaa!? Onko kohtalotovereita ja miten olette toimineet? Tiedän, että usein korjaaminen tulee niin kalliiksi, että uusi kamera on hyvä ostos, mutta olen tykännyt tästä kamerasta...
Missä korjauttaa Konica
4
3400
Vastaukset
- Komisti
Zieger Teknik AB Linköping, www.zieger.se, [email protected]
Palvelee myös suomeksi, vähän hidasta on palvelu ollut. Suomessa ehkä JAS Tekniikka, ei ole varsinainen sopimushuolto Minoltalle, mutta ehkä kannattaa kysyä.- konicanisti
Korjaus onnistuu vain Ruotsissa, kohtuullisten (varmaan Suomessa samaa tasoa)korjauskulujen lisäksi tulee kohtuulliset postikulut, antavat arvion ennen korjausta. Aikaa menee noin kolme viikkoa, mutta aiankin muuten minulla onnistui hyvin. Yhteyshenkilönä oli silloin suomea osaava Kent Jänis, tässä sähköpostiosoite. Kannattaa ainakin kirjoittaa.
Kent Jänis [[email protected]]
Onhan kameroitakin myynnissä :)
- opin
Ostin aikoinaan Minoltan järkkärin. (filmiaikana) Silloin Espoossa oli heidän huolto, mutta ei toiminut. Nykyään varmistan huollon toimivuuden.
Ps. Oksasen kadulla hesassa on oikein hyvä kamerahuolto (Viimeinen talo ennen portaita, numeroa en muista). Asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021