hintatasosta

reppu ja reissumies

Olen aikeissa lähteä syksyllä Irlantiin. Kohtuuhintaisia lentoja löytyy eikä hostellienkaan hinnat ole pahoja. Mutta millainen hintataso siellä muuten on? Onko halvempaa vai kalliimpaa kuin Suomessa?

5

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjj

      Hintataso on korkeampi kuin suomessa, voisi pyoristaa, etta kaikki on 30 % kalliimpaa kuin suomessa. Varsinkin asuminen. Hyvalla tuurilla saat neljalla sadalla eurolla huoneen jostain huoneistosta jossa asuu muita.

      • kolmekyt

        ai mitenniin 30%? saman hintaistahan täällä on, merkkivaatteita saa tkmaxxista halvalla, subway on halvmepi, julkinen on halvempi. asunnot ovat tietty kalliita mutta matkailustahan tässä oli kyse?

        älä vertaa londista sittariin, vertaa vaikka ärrään. tai vertaa sitten dunnesia/tescoa sittariin.


    • ...............

      Suunnilleen samantasoisia tuntui mielestäni olevan elintarvikkeiden ja kulutustuotteiden hinnat. Julkinen liikennekään ei ollut pahan hintaista meikäläiseen verrattuna.

      Aiemmin kesällähän julkaistiin jokin tutkimus matkailijoille kalleimmista maista. Irlanti oli aika korkealla, MUTTA Suomi oli kuitenkin pari pykälää sitäkin edellä.

      Edelliselle kommentoijan mainitsemiin asuntojen hintoihin en ota kantaa kun en ole tarvinnut. Mutta eivät ne tässä taida ollakaan oleellisia kun matkailijan näkökulmasta oli puhe?

      • ...............

        Niin siis jäi ekasta lauseesta pois että suunnilleen samaa luokkaa _Suomen vastaaviin verrattuna_. Ettei tule epäselvyyttä.


    • Mene silti

      Kyllä voi sanoa, että Suomen hinnoissa, jokunen tuote/palvelu jopa pikkuisen edullisempaa kuin meillä. Mutta kun ajattelee millä asenteella palvelu useimmiten - siis huom. useimmiten - annetaan, siinä kisassa kotimaan kollegat eivät pääse edes pronssille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe