Olen aikeissa lähteä syksyllä Irlantiin. Kohtuuhintaisia lentoja löytyy eikä hostellienkaan hinnat ole pahoja. Mutta millainen hintataso siellä muuten on? Onko halvempaa vai kalliimpaa kuin Suomessa?
hintatasosta
5
2180
Vastaukset
- jepjj
Hintataso on korkeampi kuin suomessa, voisi pyoristaa, etta kaikki on 30 % kalliimpaa kuin suomessa. Varsinkin asuminen. Hyvalla tuurilla saat neljalla sadalla eurolla huoneen jostain huoneistosta jossa asuu muita.
- kolmekyt
ai mitenniin 30%? saman hintaistahan täällä on, merkkivaatteita saa tkmaxxista halvalla, subway on halvmepi, julkinen on halvempi. asunnot ovat tietty kalliita mutta matkailustahan tässä oli kyse?
älä vertaa londista sittariin, vertaa vaikka ärrään. tai vertaa sitten dunnesia/tescoa sittariin.
- ...............
Suunnilleen samantasoisia tuntui mielestäni olevan elintarvikkeiden ja kulutustuotteiden hinnat. Julkinen liikennekään ei ollut pahan hintaista meikäläiseen verrattuna.
Aiemmin kesällähän julkaistiin jokin tutkimus matkailijoille kalleimmista maista. Irlanti oli aika korkealla, MUTTA Suomi oli kuitenkin pari pykälää sitäkin edellä.
Edelliselle kommentoijan mainitsemiin asuntojen hintoihin en ota kantaa kun en ole tarvinnut. Mutta eivät ne tässä taida ollakaan oleellisia kun matkailijan näkökulmasta oli puhe?- ...............
Niin siis jäi ekasta lauseesta pois että suunnilleen samaa luokkaa _Suomen vastaaviin verrattuna_. Ettei tule epäselvyyttä.
- Mene silti
Kyllä voi sanoa, että Suomen hinnoissa, jokunen tuote/palvelu jopa pikkuisen edullisempaa kuin meillä. Mutta kun ajattelee millä asenteella palvelu useimmiten - siis huom. useimmiten - annetaan, siinä kisassa kotimaan kollegat eivät pääse edes pronssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019