Mm. Vantaan aikuisopisto järjestää erilaisia kursseja, joissa kuvataan malleja. Malleille tämä on oiva tilaisuus harjoitella mallin työtä ja osallistuvat kuvaajat ovat velvoitettuja toimittamaan mallille / mallitoimistolle kuvia, jotta malli saa työnäytteitä. Olen saanut vuoden sisään kuvia YHDELTÄ kuvaajalta (kiitos hänelle) ja minua on kuvattu n. 7 kertaa. Vähän selkärankaa kuvaajat! Ei se mallin työkään ihan helppoa ole, raahautua paikalle ilmaiseksi ja kuluttaa koko päivä hymyillen ja poseeraten. Olisi edes mukava nähdä niitä tuotoksia ja hyötyä niistä itsekin, edes oppia omista kuvistaan seuraavaan kuvaukseen. Kuvaajilla nämä varmasti voivat olla jossain työnäytteinäkin, mutta mallille saakka niitä ei vaivauduta laittamaan. Nimeltämainitsemattomalle mallitoimistolle myös terveisiä jos tunnistavat itsensä, että jos & kun niitä kuvia aina luvataan kuvauksiin pyydettäessä niin olisi todella reilua niitä kuviakin palkaksi itsekin saada!!
Ja kyllä, olen pyytänyt kuvia toimistoltakin ja saan vain lisää tyhjiä lupauksia.
Seuraaviin kuvauspyyntöihin ilmeisesti vastaan että kiitos mutta ei kiitos ja säästyn miinustunneilta oikeasta duunistani ym.
Valokuvaajat eivät toimita kuvia!!!!
aloitteleva malli
1
687
Vastaukset
- fair play
...sulle sattunut välinpitämättömiä kuvaajia. Ehkä eivät viitsi jälkeenpäin käydä kuvankäsittelyn kimppuun, aikaahan siihen kuluu tietysti mutta rumaahan on pettää lupaus.
Itse olen aina kuvat toimittanut tietysti jos on näin sovittu. Jos et ole vielä tympiintynt, mailaa
kuvatestaus ( at ) yahoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877