Avaimet käteen kokonaishinnat

JMH1971

Tästä on varmaankin ollut muuallakin puhetta, mutta.. Minkälaisiin loppuhintoihin päästään uusimpien valmistajien avaimet käteen vaihtoehdoilla (ei lasketa tontin hintaa mukaan) mm. Kastellin valmismallistot, uudet Vaajatalojen mallit, Oravaistalot yms? Onko kellään kokemuksia Maktalojen laadusta, antavat kotisivuillaan ihan ok oloista hintaa (112 m varasto ja autokatos kokonaisudessaan 153 t eur)?

Vaihtoehtoja alkaa olemaan nykyään aika paljon enemmän valmistalojen suhteen kuin 4-5 vuotta sitten kun itse rakensimme n. 120 m2 Kastellin, aika pirun paljon omaa työtä mukana ja kokonaishinta n. 140 t eur..

5

3779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko firmaa

Minäkin kattelin yhdessä vaiheessa tuota Mak-taloa. Mutta esim. viimeismmät infot Ajankohtaista-osiossa vuodelta 2005 ja hintatietojen hakuun ohjataan rakentaja.fi-sivuille laskemaan itse hintoja...
      Että varmaan noi esimerkkihinnatkin on vuodelta 2005...Liekö koko firmaakaan enää olemassa =)

• on tulossa

omakotitalo "avaimet käteen" periaatteella. Kaikkihan vähän riippuu minkä kokoisen talon haluaa ja minkälaisilla materiaaleilla yms.

• Kastellin hinnoista

Esimerkiksi Valmiskastelli 100 eli Kotikartano 107, 149/173 m2 yläkertavalmiin hinta 186000.

• sdfa

Riippuen minne päin suomea on rakentamassa. Itse kyselin (etelä-pohjanmaa) muutamalta edustajalta "avaimet käteen" talojen hintoja ja Avainkodilta tarjous 137m2 oli 215 000€, rahti mukaan laskettuna ja perustukset ja oravaistalolta 137m2 talon hinta 248 00€ rahti laskettuna, mutta perustukset itse...
        Design talolla oli alle 200t talojen hinnat. Ja ne talot rakennetaan paikan päällä kun taas Avainkodilla ja Oravaistalolla talot tehdään tehtaalla valmiiksi..
        Loppu peleissä päädyimme "sateelta suojaan" rakentamiseen..

• syttyi
        sdfa kirjoitti:

Riippuen minne päin suomea on rakentamassa. Itse kyselin (etelä-pohjanmaa) muutamalta edustajalta "avaimet käteen" talojen hintoja ja Avainkodilta tarjous 137m2 oli 215 000€, rahti mukaan laskettuna ja perustukset ja oravaistalolta 137m2 talon hinta 248 00€ rahti laskettuna, mutta perustukset itse...
        Design talolla oli alle 200t talojen hinnat. Ja ne talot rakennetaan paikan päällä kun taas Avainkodilla ja Oravaistalolla talot tehdään tehtaalla valmiiksi..
        Loppu peleissä päädyimme "sateelta suojaan" rakentamiseen..

aivan uusi design talo palamaan, kun olivat asentaneet hellan sähköt päin p:tä. Ei onneksi koko talo palanut ja kohtalaisen pienillä vaurioilla selvittiin. Niin ja osa tarkastuksesta suoritettiin suoraan konttorista käsin, että tällaista laatua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe