ootteko nähny mitään outoja asioita back o beyond metsäsässä. siellä oli jotain mutta se liikkui niin nopeasti että kadotin sen. ainoa asia minkä minä muistan siitä on että se on musta ja nähtävästi kulki 4 jalalla.voisiko se olla "karhu"?!?!?
gta sa ?????
9
693
Vastaukset
- arexi
Se saattaa olla musta,on iso ja kulkee neljällä kumijalalla. Sitä ei voi korjata eikä tuunata. Ne on niitä ns. "ghost careja", Jotka vaan rullaavat mäkiä alas.
- srggogjs
BIGFOOT
uskokaa jo, ei siellä metsikössä mitään kummajaisia liiku.- arexi
että joku puhuu asiaa.
- 007 killer
arexi kirjoitti:
että joku puhuu asiaa.
en ole varma oliko se ghost car koska SE MENI YLÄMÄKEÄ.mutta se voi olla "jahtaava ghost car".
- hulu3
007 killer kirjoitti:
en ole varma oliko se ghost car koska SE MENI YLÄMÄKEÄ.mutta se voi olla "jahtaava ghost car".
voi vittu mitä paskaa!lukekaa vanhoja viestejä,rockstarssi on sanonut ettei mitään BIGFOOTTIA OLE OLEMMASSA
- 007KILLER
hulu3 kirjoitti:
voi vittu mitä paskaa!lukekaa vanhoja viestejä,rockstarssi on sanonut ettei mitään BIGFOOTTIA OLE OLEMMASSA
vittu mä en puhu mistään bigfootist!!!!!! rockstar sanoi että pelissä ei ole bigfoottia mutta siellä on jotakin muuta kuin ghost cars!!! ja mä en haluu kuulla enää mitään ghost carsseista tai bigfootist!!!!
- Yeti
007KILLER kirjoitti:
vittu mä en puhu mistään bigfootist!!!!!! rockstar sanoi että pelissä ei ole bigfoottia mutta siellä on jotakin muuta kuin ghost cars!!! ja mä en haluu kuulla enää mitään ghost carsseista tai bigfootist!!!!
Koko pelissä ei ole mitään nelijalkaista,ja kun kyseessä on kuitenkin vain tv-peli ei kannata hermostua asiasta,ne ovat vain
pikseleitä ruudulla,mitään "metsää" ei ole eikä mitään mysteerejä.
Oikea metsäon paljon jännempi paikka kuin Mount Chilliad tai Mako Span. - 007 killer
Yeti kirjoitti:
Koko pelissä ei ole mitään nelijalkaista,ja kun kyseessä on kuitenkin vain tv-peli ei kannata hermostua asiasta,ne ovat vain
pikseleitä ruudulla,mitään "metsää" ei ole eikä mitään mysteerejä.
Oikea metsäon paljon jännempi paikka kuin Mount Chilliad tai Mako Span.niin oikea metsä on jännempi paikka.Karhu se ei ainakaan ollut eikä bigfoottikaan.vika on varmaan konees koska KAIKISSA mun peleissä on alkanu tapahtuu outoja asioita!!!!!!!!!!
- san andreas hullu
menkää tämöseen paikkaan siel on karttoja mihin on merkitty esim bigfoot mis se on nähty tai semmoine kun mis ufot on nähty sen paikan nimi on siis sivusto anksun grand theft auto san andreas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070