Huoh, netti pätkii ja ip:n joutuu vaihtaan ennen kuin pääsee nettiin. Tätä ei tapahdu enää joka kerta kun koneen käynnistää mutta usein kuitenkin. Modeemissa ei ole vikaa, testattu toisella ja ongelma oli edelleen. ongelmat siis alkoivat kun poistin f-securen ja otin antivirin ja za:n tilalle. Poiston jälkeen olen eheyttänyt ja etsinyt virheet ja viruksia ei ollut eristettynä f-securessa.
netti pätkii
11
299
Vastaukset
- mieleen..
että itellä pitää Zone Alarmissa olla sallittuna "trusted" ja "server" Generic Host Processista.Muuten ei netti toimi.
- mieleen..
siis Access ja Server sallittuna.
- näin ikään
mieleen.. kirjoitti:
siis Access ja Server sallittuna.
Access sallittuna kohdissa trusted ja internet ja server sallittuna kohdassa trusted ja blockina kohdassa internet, kun koitin tuon viimeisenkin vaihtaa sallituksi tuli herja jossa muutoksen sanotaan ehkä vahingoittavan konettani ja za vahvasti suosittelee että sitä ei muuteta, mitäs siihen sanotte? kävin myös laitehallinnassa ja sieltä ei sellaisia huutomerkkejäkään löytynyt, en tosin tiedä mistä kohdasta pitäisi katsoa....
- mieleen..
näin ikään kirjoitti:
Access sallittuna kohdissa trusted ja internet ja server sallittuna kohdassa trusted ja blockina kohdassa internet, kun koitin tuon viimeisenkin vaihtaa sallituksi tuli herja jossa muutoksen sanotaan ehkä vahingoittavan konettani ja za vahvasti suosittelee että sitä ei muuteta, mitäs siihen sanotte? kävin myös laitehallinnassa ja sieltä ei sellaisia huutomerkkejäkään löytynyt, en tosin tiedä mistä kohdasta pitäisi katsoa....
Minulla pitää kaikissa neljässä kohdassa olla sallittuna Generic Host Process:
Access= trusted,internet
Server= trusted,internet
Muuten ei toimi netti.Kone toimii hyvin. - share_the_pain
näin ikään kirjoitti:
herjasta tarvi välittää. ookoota vain niin alkaa pelittään.
- lrojugh
mieleen.. kirjoitti:
Minulla pitää kaikissa neljässä kohdassa olla sallittuna Generic Host Process:
Access= trusted,internet
Server= trusted,internet
Muuten ei toimi netti.Kone toimii hyvin.>Minulla pitää kaikissa neljässä kohdassa olla sallittuna Generic Host Process:
Access= trusted,internet
Server= trusted,internet
Muuten ei toimi netti.Kone toimii hyvin.<
Minulla on vain Access= trusted,internet Server= ei ,ei - mieleen..
lrojugh kirjoitti:
>Minulla pitää kaikissa neljässä kohdassa olla sallittuna Generic Host Process:
Access= trusted,internet
Server= trusted,internet
Muuten ei toimi netti.Kone toimii hyvin.<
Minulla on vain Access= trusted,internet Server= ei ,eiMuitten ohjelmien kohdalla on minullakin:
Access= trusted,internet Server= ei ,ei
- asfaserf
otat Zonealarmin pois päältä?
Klikkaa kokeeksi hiiren 2-napilla kuvaketta ja valitse Shutdown Zonealarm. - rippeetkin
fs:stä. Mene niiden sivuille, siellä varmaan neuvotaan poistaminen.
- osaan kyllä sen
verran koneita käyttää...
- ei ole ongelmia
mitään uutta en ole koneelle tehnyt edellä mainittujen lisäksi ja nyt ongelmaa ei taas ole esiintynyt. Kummallista tosiaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461