InLove#

Nanna_____18754

Moi kaikki ihmiset.

Laittaisin senllaisen kyselyn peliin, että kuinka monta kertaa ootte ollu rakastunu? Ei tarvi laittaa mitään yksittyiskohtia jos ei haluu, numero riittää vaan. Ja tulipas mieleeni,että ikä vois samalla olla ihan mielenkiintoista tietää.

Ja olis myös mielenkiintosta kuulla, tuliko jutuista näiden tyyppien kanssa mitään. Entä tällä hetkellä, odotatko jotakuta? Onko joku vieny jalat alta, mutta et oo saanu tehtyä mitn asioiden eteen...

Tälläsen gallupin vaan laitoin, et jos joku jaksaa vastata aikansa kuluksi. Kuulemisiin.

Ja jos nyt sitten itse aloitan näillä tiedoilla. Lisää tulee jos muutkin innostuu...

2 kertaa vakavasti, toinen niistä tavallaan hieman edelleen käynnissä. Olen sinkku. Kerran nuorena todella suuri eka ihastus, joka järisytti pitkään myöhemminkin. Mut en oo varma oliko se enemmän ku ihastus. Myöhemmin meillä ei mitään yhteistä.

22

1930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matleena1206

Vain yksi kerta toteutunut. Onnettomia enemmistö.

• Matleena1206

oikein tosissani, mutta tästä ei kuitenkaan voi tulla mitään. On pakko unohtaa ja löytää joku toinen. Tosi masentavaa. Tämä nainen on kuitenkin lähes joka paikassa. Miten päästin tämän tällaiseksi. Alussa en tykännyt koko ihmisestä.

• Karoliina

Mieheen en ole rakastunut, ihastunut kaksi kertaa. Onnetonta touhua mullakin.

• Karoliina

Halusin vielä sanoa, että kaikki kauneus on vielä edessä.

• Nimetön

touhua tarvitsee olla? Eikö sitä nyt voi rakastaa täysillä?

• Tyttö vaan

Ensimmäisen kerran mieheen ja se juttu meni persiilleen ja nyt olen rakastunut naiseen. Ja nyt olen onnellinen!

• Rahikaisella

mutta rakastunut 2 kertaa samaan mieheen. Yhteenkään naiseen en tiettävästi vielä ole rakastunut mutta ihastunut kylläkin. Ettäpä siitä suurta odotellessa...

• Olen

elämäni aikana kunnolla 3x Ekaksi yläasteella ensirakkauteeni, sitten aviomieheeni(erotaan) ja nyt rakastunut NAISEEN ja tämä rakkaus naiseen on ollut kaikkein ihanin kokemus kaikista näistä rakkauksista

• loveen...

Täysin sama tarina täälläkin :)

1. Ensirakkaus, joka ei saanut edes vastakaikua, mutta tunne roihisi pitkään - vuosia ja vieläkin muistelen lämmöllä kohdetta.

2. Oikea rakkaus, joka sai vastakaikua, johti yhteiseen taipaleeseen, joka ikävä kyllä on jo päättynyt. Tämä rakkaus kuitenkin oli niin syvää, että osa siitä säilyy sydämessä ikuisesti, vaikkei suhteen päättyminen enään tee kipeää.

Jälkimmäinen rakkaus oli/on luonteeltaan niin syvää, että epäilen, voinko koskaan enään rakastaa yhtä paljoa ketään. Kurjaa sinänsä, koska haluaisin rakastaa. Uskoa vaan ei riitä, että joskus vielä kohtaisin ihmisen, jonka kanssa kokisin niin täydellisen yhteenkuuluvuuden tunteen.

Epäilen, pystynkö ylipäätään enään koskaan rakastumaan kunnolla. Ihastuminen on helppoa, mutta voiko ihminen todella rakastua ja rakastaa monta kertaa elämässä? Aidosti ja syvästi?

• Nimetön

jotka olisivat hieno asia elämässä.

• ..........
        Nimetön kirjoitti:

jotka olisivat hieno asia elämässä.

Mut mitä se sulle kuuluu?

• Broken arrow

Eipä oo vielä tullu vastaa semmosta joho vois jopa rakastua.

• taitaa olla

toinen kerta. Ensimmäinen kesti vähän aikaa, koska hän piti enemmän pojista. Minulle hän oli se ainoa vuosia. Vähitellen pääsin hänestä irti kokonaan. Ihan turhaa taitaa olla tämäkin. Olosuhteet ovat hankalat. Tajuaisipa hän edes miten paljon hänen eteensä voisin ja haluaisin tehdäkään.

• surullista

Lastani rakastan, mutta se onkin ihan jotain muuta. Ihastunut olen useasti, mutta rakastanut en ole koskaan. Olisi mahtavaa tuntea sekin tunne.

• Nimetön

ketään vaatimukset täyttäviä ole tullut näköpiiriin?

• surullista
        Nimetön kirjoitti:

ketään vaatimukset täyttäviä ole tullut näköpiiriin?

kronkeli nimittäin. Toki tiedän minkälaisen naisen elämääni haluaisin, ei vaan noita vapaita naisia näillä leveyksillä hirveästi liiku. Syvästi ihastunut olen ollut, mutta rakkaudeksi se ei ole muuttunut tai en ole päässyt siihen asti vielä. Odottelen jos joskus kolahtaisi.

• takana

Luulin aikoinani, (ennen kuin tapasin vaimoni) että tiesin mitä rakastuminen/rakastaminen on, mutta vasta aikuisiällä (37 v.) tapasin elämäni naisen. Rakastuimme molemmat toisiimme ja se oli jotain aivan huikeaa ja on edelleen.....
      Nyt olemme "naimisissa" ja lapsi tulossa tosin hän on niin alkuvaiheessa ettei uskalla hehkuttaa.

• Nimetön

olet?

• jäi kertomatta
        Nimetön kirjoitti:

olet?

olen siis nainen.

• Nimetön
        jäi kertomatta kirjoitti:

olen siis nainen.

lapsi????

• <3 oikein kunnolla

Lainehdin siinä vieläkin vaikka se olikin tyhjään kaivon huutamista.

• naiseen minäkin

ja vieläkin olen ja kai aina tulen olemaankin, vaan ei se kaivo vastaa, huutaisinko liian hiljaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe