Ostin tuossa tuon otsikon mukaisen näyttiksen, ja nyt on sellainen probleemo että ei taho oikein pelikäytössä toimia. Esimerkkinä nyt vaikka: pelatessani NHL 2006:sta, jonkun ajan pelailun jälkeen tietokone kaatuu, ja näyttöön tulee sininen ikkuna joka sisältää jotain tekstiä, mutta en sitä kerkeä lukea. Vista kun jaksaa käynnistyä, alakulmassa on teksi jossa sanotaan että "näytönohjain lakkasi toimimasta ja palautui". Kävin valmistajan sivuilta hakemassa uudet ajurit, mutta ei auttanut. Näyttiksen manuaalissa sanotaan että powerissa tulisi olla tehoa ainaki 350W, enkö ole varma että paljonko tuossa omassa powerissa tuota tehoa on. Eli voiko tuo näyttiksen "puolittainen toimimattomuus" johtua siitä että koneen powerissa on liian vähän poweria?
MSI GeForce 8400GS
7
5799
Vastaukset
- todennäköisesti
Ylimääräisen tuulettimen näytölle, sinne koneen takaosaan sillä tuo ohjain käy melkoisen kuumana. Joten kaatuminen johtuu ylilämpenemisestä.
On nimittäin vitun tehokas ohjain ja kyllä se pelejä pyörittää ihan loistavasti ja vaivattomasti kunhan tuuletuksesta huolehditaan. Onko muuten 320mb?- Joops.,.,.,.,.
Hätiköin sekoitin tuon 8800 320mb ohjaimeen. Mutta kyllähän tuo 8400 gs on myös tehokas ohjain, ja varmasti johtuu lämpenemisestä tuo kaatuminen.
- apinaapina
Kokeilin tossa pari päivää sitten parin tunnin käytön jälkeen tuota näyttistä, kyllä se ainakin melko kuumalta tuntu. Että pitää lähtee tästä tuuletinta hakemaan.
- joo111
Joops.,.,.,.,. kirjoitti:
Hätiköin sekoitin tuon 8800 320mb ohjaimeen. Mutta kyllähän tuo 8400 gs on myös tehokas ohjain, ja varmasti johtuu lämpenemisestä tuo kaatuminen.
no onpa tehokas. mihin tuota vertais? geforce 2 mx 200? lolollo mistä muuten sait noin paskan nättiksen? suomessahan ne on laissa kielletty eikä myydä ihmisten huijaamisen vuoksi. osta hyvä näyttis = menee hyvin, osta halpa näyttis = menee päin persettä = osta hyvä näyttis = ei rahaa = kidutuskuolematuomio lololololo.
- todella tehoton on tuo 8400gs
joo111 kirjoitti:
no onpa tehokas. mihin tuota vertais? geforce 2 mx 200? lolollo mistä muuten sait noin paskan nättiksen? suomessahan ne on laissa kielletty eikä myydä ihmisten huijaamisen vuoksi. osta hyvä näyttis = menee hyvin, osta halpa näyttis = menee päin persettä = osta hyvä näyttis = ei rahaa = kidutuskuolematuomio lololololo.
Liian tehoton on tuo 8400gs ja 8500gt:kin kumpikin yllämainituista näytönohjaimista häviää suorituskyvyssä geforce 7600GT:lle 6-0 että näin. Onko koneesi kenties pakettikone koska siinä on 8400gs näytönohjain. Nämä pakettikoneet joita myydään pelikoneina ati:n tai nvidia:n näytönohjaimilla mainostettuna niin eivät ole pelikoneita koska niissä on just joku geforce 7500le tai joku 8400gs. Ja liikkeet myyvät pelikoneina tehottomia koneita minusta tuo on jo loukkaus näytönohjain valmistajia kohtaa ns merkkipakettikoneita mitä kaupataan olevinaan pelikoneina.
- apinaapina
Joops.,.,.,.,. kirjoitti:
Hätiköin sekoitin tuon 8800 320mb ohjaimeen. Mutta kyllähän tuo 8400 gs on myös tehokas ohjain, ja varmasti johtuu lämpenemisestä tuo kaatuminen.
Ei auttanu toi tuuletin mitään. Se on mentävä palauttamaan kortti.
- assfddf
apinaapina kirjoitti:
Kokeilin tossa pari päivää sitten parin tunnin käytön jälkeen tuota näyttistä, kyllä se ainakin melko kuumalta tuntu. Että pitää lähtee tästä tuuletinta hakemaan.
No onpa tehokas, häviää 9600pro:lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683