MSI GeForce 8400GS

apinaapina

Ostin tuossa tuon otsikon mukaisen näyttiksen, ja nyt on sellainen probleemo että ei taho oikein pelikäytössä toimia. Esimerkkinä nyt vaikka: pelatessani NHL 2006:sta, jonkun ajan pelailun jälkeen tietokone kaatuu, ja näyttöön tulee sininen ikkuna joka sisältää jotain tekstiä, mutta en sitä kerkeä lukea. Vista kun jaksaa käynnistyä, alakulmassa on teksi jossa sanotaan että "näytönohjain lakkasi toimimasta ja palautui". Kävin valmistajan sivuilta hakemassa uudet ajurit, mutta ei auttanut. Näyttiksen manuaalissa sanotaan että powerissa tulisi olla tehoa ainaki 350W, enkä ole varma että paljonko tuossa omassa powerissa tuota tehoa on. Eli voiko tuo näyttiksen "puolittainen toimimattomuus" johtua siitä että koneen powerissa on liian vähän poweria?

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi johtua

      Se voi johtua virtalähteestä, Vistasta tai yhteensopimattomuudesta. Tuo näyttis on kyllä tosi hidas mutta sitähän ei kysytty.

      • apinaapina

        Eihän tuo mikään paras mahdollinen ole. Mutta onkos mitään millä tuon saisi korjattua? Vai pitääkö sitä lähteä uutta virtalähdettä hakemaan?


      • Olla myös
        apinaapina kirjoitti:

        Eihän tuo mikään paras mahdollinen ole. Mutta onkos mitään millä tuon saisi korjattua? Vai pitääkö sitä lähteä uutta virtalähdettä hakemaan?

        Lämpöongelma. Onko kotelosi tuuletus kunnossa?

        Kaatuuko, kun käytät muita ohjelmia?


      • apinaapina
        Olla myös kirjoitti:

        Lämpöongelma. Onko kotelosi tuuletus kunnossa?

        Kaatuuko, kun käytät muita ohjelmia?

        Tämmösessä "normikäytössä" ei ole mitään ongelmia. Eli vaan tuo pelipuoli mättää. HP Pavilion t3710.sc , tommonen on tuo kone (erona se että muistia on tullut giga lisää, ja nyt tuo näyttis), en sitten tiiä tosta tuuletusratkaisusta. Eli suositteletko että hommaan koteloon tuulettimen?


    • apinaapina

      Aikasemmin peli toimi ilman kaatumisia, mutta ton näyttiksen vaihdon jälkeen ei. Eikä tuo ole ainut peli mitä oon kokeillu, Call Of Duty teki saman tempun.

      • nyt ensin

        onko kone puhda, jos oikein paljon pölyä tuulettimessa etc. niin kaatuu takuulla raskaammassa käytössä. Imuri käteen ja kone puhtaaksi.


      • apinaapina
        nyt ensin kirjoitti:

        onko kone puhda, jos oikein paljon pölyä tuulettimessa etc. niin kaatuu takuulla raskaammassa käytössä. Imuri käteen ja kone puhtaaksi.

        Kyllä tuo ihan puhdas on. Ja mitä tuohon tuuletukseen tulee, ei ollut kun prossun päällä tuuletin. Varmaan kannattaa koteloon vielä hommata oma tuuletin?


      • siin
        apinaapina kirjoitti:

        Kyllä tuo ihan puhdas on. Ja mitä tuohon tuuletukseen tulee, ei ollut kun prossun päällä tuuletin. Varmaan kannattaa koteloon vielä hommata oma tuuletin?

        Mitään erillistä tuuletinta tarvita, ensimmäsiessä viestissäsi jo tuli vika ilmi, näytönohjain paskana, osta uus näytönohjain ja pelittää. Siin se ongelma on. Siinä vaadittu gratiikka määrä ei ritä tehoiltaan, ko peliin, Ja toiseksi ihmettelen viesteissäsi, miten yht äkkiä vistan käyttis muuttu xp:ksi???


      • apinaapina
        siin kirjoitti:

        Mitään erillistä tuuletinta tarvita, ensimmäsiessä viestissäsi jo tuli vika ilmi, näytönohjain paskana, osta uus näytönohjain ja pelittää. Siin se ongelma on. Siinä vaadittu gratiikka määrä ei ritä tehoiltaan, ko peliin, Ja toiseksi ihmettelen viesteissäsi, miten yht äkkiä vistan käyttis muuttu xp:ksi???

        En kyllä tiedä missä vaiheessa olen Xp:stä jotain maininnut. Mutta entisellä näyttiksellä ei niitä ongelmia ollut, ja se nyt oli vielä vähempi tehoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe