Sosiaaliviranomaiselta saadulla maksusitoomuksella mitään.
S-marketti ei annan Ämmässä
8
1421
Vastaukset
- mistä
saa tuolla sitoumuksella mitään on siperian valinta ja näyttää aamulla antavan torin asukeille ainakin nestemäisen aamupalan ja sittenhän sitä voikin räkiä ja oksenella torin parhaimilla paikoilla kun aurinko paistaa,hyi hel....
- minä vaan
siinä maksusitoumuksessa lukee, että ei saa ostaa tupakkaa tai alkoholituotteita. Vain elintarvikkeita...
Olen kuullut, että kyllä se kaikkiin muihin kauppoihin kelpaa. minä vaan kirjoitti:
siinä maksusitoumuksessa lukee, että ei saa ostaa tupakkaa tai alkoholituotteita. Vain elintarvikkeita...
Olen kuullut, että kyllä se kaikkiin muihin kauppoihin kelpaa.S-markettiin Ämmässä, itse kävin kysymässä myymäläpääliköltä.
- Eero,
asiakasomistaja. Käypä Esko Hakalan luona vierailulla Maakunnan pääkallonpaikalla.
Olen itse niin suoransanainen, etten siihen mielellään lähtisi.
On asiakasomistajana jäänyt jotain hampaan koloon.
Tämä asia on tärkeä ja vielä ASIKASOMISTAJA TAUSTAISESSA YRITYKSESSÄ.- minun
mielestäni K-market Kirsikka myy ku villauttaa paperie.
- jousimies
Neuvos on oikea henkilö menemään pääjohtajan puheille.
jousimies kirjoitti:
Neuvos on oikea henkilö menemään pääjohtajan puheille.
kun käyn seuraavan kerran pääkaupungissa, käyn Eduskunnassa ja Sok pääjohtajan juttusilla se on nyt päätettynä tässä ja nyt, tervehtien Neuvos.
- jortsi
rantaneuvos1 kirjoitti:
kun käyn seuraavan kerran pääkaupungissa, käyn Eduskunnassa ja Sok pääjohtajan juttusilla se on nyt päätettynä tässä ja nyt, tervehtien Neuvos.
Miehen sanaan pitää luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754