Sosiaaliviranomaiselta saadulla maksusitoomuksella mitään.
S-marketti ei annan Ämmässä
8
1452
Vastaukset
- mistä
saa tuolla sitoumuksella mitään on siperian valinta ja näyttää aamulla antavan torin asukeille ainakin nestemäisen aamupalan ja sittenhän sitä voikin räkiä ja oksenella torin parhaimilla paikoilla kun aurinko paistaa,hyi hel....
- minä vaan
siinä maksusitoumuksessa lukee, että ei saa ostaa tupakkaa tai alkoholituotteita. Vain elintarvikkeita...
Olen kuullut, että kyllä se kaikkiin muihin kauppoihin kelpaa. minä vaan kirjoitti:
siinä maksusitoumuksessa lukee, että ei saa ostaa tupakkaa tai alkoholituotteita. Vain elintarvikkeita...
Olen kuullut, että kyllä se kaikkiin muihin kauppoihin kelpaa.S-markettiin Ämmässä, itse kävin kysymässä myymäläpääliköltä.
- Eero,
asiakasomistaja. Käypä Esko Hakalan luona vierailulla Maakunnan pääkallonpaikalla.
Olen itse niin suoransanainen, etten siihen mielellään lähtisi.
On asiakasomistajana jäänyt jotain hampaan koloon.
Tämä asia on tärkeä ja vielä ASIKASOMISTAJA TAUSTAISESSA YRITYKSESSÄ.- minun
mielestäni K-market Kirsikka myy ku villauttaa paperie.
- jousimies
Neuvos on oikea henkilö menemään pääjohtajan puheille.
jousimies kirjoitti:
Neuvos on oikea henkilö menemään pääjohtajan puheille.
kun käyn seuraavan kerran pääkaupungissa, käyn Eduskunnassa ja Sok pääjohtajan juttusilla se on nyt päätettynä tässä ja nyt, tervehtien Neuvos.
- jortsi
rantaneuvos1 kirjoitti:
kun käyn seuraavan kerran pääkaupungissa, käyn Eduskunnassa ja Sok pääjohtajan juttusilla se on nyt päätettynä tässä ja nyt, tervehtien Neuvos.
Miehen sanaan pitää luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
