ahdistustako

täälä

puretaan vain? jokaisen elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ahdiknoja pettymyksiäkin.
mutta anteeksi antamalla ja pyytämällä voi ratkoja paljon isompia ongelmia kuin arvaakaan.

aika on paha ja masennukseen on aihetta useinkin. mutta kun tulee vaikeaa kannattaa katsoa mitä on kuitenkin jäljellä ja miten voi asioita korjata.

nauttikaa kesästä kaikki runsain mielin ja iloisin sieluin anteeks antakaa ja pyytäkää elämä on kuitenkin lyhyt. vain kämmenen leveys iankaikkisuuden rinnalla.

autojakin menee rikki ja nekin korjataan. täälä maristaan parisuhteissa tulleista ikävistä asioista tosista ja luuloista. KELA:n palveluista tolppa poliiseista ja ihan kaikesta

ottakaa nyt itteenne niskasta kiini ja kahtokaa faktoja eikä fiktioita

12

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesukselle

terveisiä! islam on ainoa oikea uskonto! T.omar.

• järjen valopää

löysi muutaman näppäimen tietokonneeltaan'

• ???

jäädä sulla ne aivot sinne narikkaan.

• ne aivot olla
        ??? kirjoitti:

jäädä sulla ne aivot sinne narikkaan.

tällä tytöllä ollu narikassa jo kauan. mitä oon ymmärtää saanu. niin makaa ku petaa...

• jaahas..
        ne aivot olla kirjoitti:

tällä tytöllä ollu narikassa jo kauan. mitä oon ymmärtää saanu. niin makaa ku petaa...

mistä voit päätellä et kirjottaja oli tyttö?mainitsiko sukupuolensa jossain?

• jo kaukaa
        jaahas.. kirjoitti:

mistä voit päätellä et kirjottaja oli tyttö?mainitsiko sukupuolensa jossain?

sekoilee muutenki vaik vahva lääkitys.
        ei oo kauheen vaikee tosta tekstistä päätellä.

mee kalleen illalla ni huutaa sielä.

• kylläkyllä!

tiedän nämä kaksi kyseistä pettävää miestä. ja tiedän 110% vrmuudella! molemmat nimet alkaa J:llä.. tiedän myös tämän "uhrin",kannuksessa asuu ja sääliksi käy kun tollasta miestä joutuu katselemaan!

• se alkaa iillä

ja asuu kyll kannuksessa. mut mites se tohon kyseiseen aiheeseen liitty urpo...teilhän on omat sivut kannukses et pysykää siel

• kylläkyllä!

no joo,ihan sama vaikka alkoi B:llä mut viittasin tohon aikaisempaan viestiin ja tuli vahingos tänne! ok,tunari oon!anna anteeks! ja kyllä sen miehen nimi alkaa j:llä josta aikaisemmas jutus vaahdottiin. mut se juttuhan on jo haudattu! ja kysymys olikin siitä,et vaikka olis tyttö kuinka kannuksesta tai mistä vaan niin voiko kokkolan miehiin luottaa.. kyllä voi! en mustamaalaa kaikkia.:)

• Nimetön

Ite rakastaa, sovittelee ja antaa anteeks, mutta kumppani ei tee kumpaakaan, eikä keskusteluista yms huolimatta ole valmis muuttamaan toista loukkaavaa toimintaansa mitenkään (valehtelu, välinpitämättömyys jne). Pitäiskö sillon tehä niin kuin tää toinen osapuoli haluaa, että kumpiki elää vaan omaa elämäänsä vaikka asutaan yhessä.

• milloin naiset

on ruennu sovittelemaan tai antamaan anteeks jotain?? TAI PYYTÄMÄÄN

tietenki pitää muuttaa tapoja niin miesten ku naisten ettei jatka loukkaamista.

mun menneeni ei koskaan pyytänyt anteeksi yhtään mitään ei pientä ei suurta. ite sai polvillaan pyyellä silti anteeksi saamatta sydämmestä.

• ei auta mihinkään
        milloin naiset kirjoitti:

on ruennu sovittelemaan tai antamaan anteeks jotain?? TAI PYYTÄMÄÄN

tietenki pitää muuttaa tapoja niin miesten ku naisten ettei jatka loukkaamista.

mun menneeni ei koskaan pyytänyt anteeksi yhtään mitään ei pientä ei suurta. ite sai polvillaan pyyellä silti anteeksi saamatta sydämmestä.

vaikka kuinka pyytelet.Ei ainakaan meillä.Itse olet kaikkeen syypää ja sillä siisti.Tuntuu aikamoiselta olo,kun kaikki on mun syytä,vaikka oon kuinka pinnaa venyttänyt ja katsonut sormien välistä yhtä ja toista.Kaiketi tarvis itsekunkin katsoa tekemisiään suurennuslasin läpi,jos vaikka huomaisi ne omatkin puutteet.Mulla niitä ainakin on ihan liiaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe