Liikennelupa ois, mutta ei käyttöä sille

T.T.565

Tuli tuossa eräässä yrityskaupassa liikennelupa ja puolikkaan veturi ikäänkuin kaupan tekijäisinä. Nyt pitäs keksiä jotain käyttöä sille, eli osaisko joku ystävällisesti neuvoa mistä kannattaisi kysellä ajoja? Ajot pitäisi olla Suomen rajojen sisäpuolella, ehkä myös muihin pohjoismaihin suuntautuvat ajot käy, itse en ole alalla aiemmin ollut, mutta kuski autolle löytyy. Asiallisia vinkkejä, kiitos.

11

6723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei liikennelupia

      noin vaan siiretään pojasta naapuriin.
      Onhan se nyt sinun nimissä?
      Kai olet käynnyt kurssin ja läpäissyt sen?
      Tiedätkö että olet vastuussa liikenneluvasta?
      Jos luulet että olet ostannut luvan niin olet kustu silmään.

      • T.T565

        Pitihän se arvata minkälaisia vastauksia...... Kurssit on käyty ja läpäisty, ja kaikki on kunnossa, lupa on firman nimissä ja liikenteestä vastaava henkilö olen minä, riittikö? Ja jos sulla ei ole mitään järkevää kommentoimista, älä vastaa.


      • mutta jos olet
        T.T565 kirjoitti:

        Pitihän se arvata minkälaisia vastauksia...... Kurssit on käyty ja läpäisty, ja kaikki on kunnossa, lupa on firman nimissä ja liikenteestä vastaava henkilö olen minä, riittikö? Ja jos sulla ei ole mitään järkevää kommentoimista, älä vastaa.

        kerran kurssit käynnyt niin miksi täältä kysyt ajopaikkoja ?


      • T.T.565
        mutta jos olet kirjoitti:

        kerran kurssit käynnyt niin miksi täältä kysyt ajopaikkoja ?

        mutta ei siellä kurssilla mitään ajoja jaella.


    • vaikka

      schenkerille tai dhl:lle. Sieltä varmasti löytyy keikkaa.

    • käyttämättä

      Mullakin olis käyttämättä 15 lupaa, otin lupien uusinnassa reilusti, vaikka siinä pari tonnia heilahti valtiolle.
      Nykyään tuo lupa on vain pieni muodollisuus, jos asiat kunnossa.
      Töitäkin (nykyisten lisäksi) olis tarjolla vähän joka puolelta.
      Kun sinulle tarjotaan töitä tee ensin kunnon kustannuslaskelma, muista että uuden auton hinta puolittuu kolmessa vuodessa laske kulut uudella autolla. Muista korot.
      Laske työkulut varmanpäälle muista sivukulut ja palkan lisät. Vaikka ajaisit itse.
      Kaiken tämän jälkeen pitää jäädä tulosta, muuten kannattaa mennä vieraalle kuskisi tai pysyä muulla alalla.
      Alan yleisen hintatason ja isojen asiakkaiden epäluotettavan sopimuspolitiikan vuoksi ovat minun yimääräiset luvat vielä pöytälaatikossa odottamassa kolleegojen konkursseja ja rahoittajien selkärangan vahvistumista, tai että alan rikkomuksia alettaisiin oikeasti valvoa.
      Toki saattavat olla siellä viisi vuotta, mutta
      koskaan ei voi olla varma jos vaikka kolleegatkin oppis nostaan hintoja kun kysyntää on mutta kuskeista pulaa.

    • juupajuupajuu

      "Tuli tuossa eräässä yrityskaupassa liikennelupa ja puolikkaan veturi ikäänkuin kaupan tekijäisinä. Nyt pitäs keksiä jotain käyttöä sille"-lainattu aloittajalta,elikkä et ole käynyt kurssia,etkä siis omista lupia.KTK,KIITOLINJA,KAUKOHUOLINTA,SATAMAT,TUKUT siinä aluksi joitain...

    • Ohjaamotarkkailija

      kanssa jos hän on "alan miehiä" onko hänellä suhteita johonkin suuntaan. Hänellä varmaan on enemmän "kokemusta" mihin/kenelle kyseistä veturia voisi tarjota?
      LY-kurssin käynti tulee eteesi puolenvuoden sisällä. Ellet hae siihen pidennystä. Mutta vuoden sisään olet liikenteestävastaavana tässä yhtiö-luvassa jonka olet/olette ostaneet. Tai joku toinen osakkaista.

      Myös sen veturin myyntä kannattais harkita. Jollei teille ole sille "mielenkiintoa".

    • xxxxx

      Hyvin on mullakin "pöytälaatikkolupa" ollut jo 7 vuotta odottamassa parempia aikoja. Ei oo vielä näkynyt joten maatkoon siellä.

      • kans

        yrittäjä kurssi on käyty ja yhteisölupa laatikossa aikoja parempia odotellaan(järkeviÄ) älypäät polkeneet hinnat niin alas että tommosilla hinnoilla voi ajaa edes rikshaa


    • ronkkelit

      hyvin nopeesti pois, jos sinulla on kannattava yritys äläkä pilaa elämääs autoilulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe