Jos haluat uniikin hääkakun koristeen marsipaanista niin ota minuun yhteyttä suunnitellaan yhdessä sellainen. [email protected]
uniikki marsipaanikoriste
5
995
Vastaukset
- .....
up!!!!
- päältä kaunis
Moikka!
Miten hyvissä ajoin tuollaisen ihastuttavan koristeen voi tilata? Eli siis kuinka on sen säilyvyyden laita?- Saaga26
Marsipaanikoriste säilyy vuosia oikein säilytettynä, eli huoneenlämmössä suojattuna auringolta ja pölyltä.
- marsipaanintekijä
Saaga26 kirjoitti:
Marsipaanikoriste säilyy vuosia oikein säilytettynä, eli huoneenlämmössä suojattuna auringolta ja pölyltä.
vai että oikein vuosia......
otahan selvää.... hyllyssä se säilyy varmaan vuosia mutta en laittaisi kakkuuni
tiesithän kuinka herkkää marsipaani on keräämään mikrobeja
laittaisitko itse kakun päälle vuosia säilytetyn ja huoneenlämmössä säilytetyn koristeen ???? - Saaga26
marsipaanintekijä kirjoitti:
vai että oikein vuosia......
otahan selvää.... hyllyssä se säilyy varmaan vuosia mutta en laittaisi kakkuuni
tiesithän kuinka herkkää marsipaani on keräämään mikrobeja
laittaisitko itse kakun päälle vuosia säilytetyn ja huoneenlämmössä säilytetyn koristeen ????Kiitoksia tietoiskusta! Minä kyllä tiedän ja osaan asiani, olen kyllä kouluni käynyt!
En minäkään pistäisi kakkuni päälle vuositolkulla pöydällä olevaa marsipaani koristetta, pölyyntyyhän se äkkiä. Siitä ei ollutkaan nyt kysymys! Ja jos ja kun minulta ihmiset koristeen tilaavat, en todellakaan tee niitä koristeita nyt jos heillä on häät esim. ensi vuoden marraskuussa..vaan sovin sitten asiakkaan kanssa sähköpostilla tarkemman ajan!!! mutta kiitos huolenpidostasi minun tietojeni suhteen marsipaanintekijä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862