Kukaan ei voisi kiinnostua musta oikeasti. Olen parikymppinen nainen. Pyöreähkö kroppa, reisistä ja takapuolesta löytyy pyöreyttä,tummia ihokarvoja vatsassa, joita nypin säännöllisesti. Niitä voi kasvaa naisillakin.Hormoonitoiminta on testattu normaaliksi. Isot jalat, paksut varpaat, huono näkö. Olen hiljainen, ujo ja ruma ääni. Varmaan joku kasvain jossain joka kasvattaa noita jalkojen luita. Tietääkö kukaan onko leikkausta missä jalkoja voisi leikata sirommaksi. Tiedän että on turhamaista valittaa, kun kaikki ei voi kävellä mutta tämä todella vaivaa. Olen saanut huomautuksia jaloistani. Lapsena jo eräs rouva ihmetteli suuria jalkojani, kerran joku luuli mieheksi kun näki jalkani kulman takaa ja useat muut sanoneet jalkojani isoiksi. Varmasti joku heikkohermoisempi olisi tehnyt jotain pahaa itselleen samassa tilanteessa missä olen elänyt.
Kukaan ei voi kiinnostua
16
1482
Vastaukset
- Schorching Blood
Säväyttä hienolla persoonallisella nimimerkillä tai kirjoituksella. Epäonnistuitte kummassakin. Olette taas samaa harmaata massaa.
Miksi pelkäätte erottua muista ? - parantuminen
vaikuttaa jonkinnasteiselta työttömys työltä.On arvioitu vain promillen parantuvan potilaista,ja halvempia lääkkeitä suunnataan potilaille yhtä hurskaana kuin aijemmin saarnattiin Hammas-hoidossa Amalgaamin olevan maailman parasta paikka-ainetta.USA:sta Suomessa vierailulla ollut Maailman yksi johtavista Psykiatrista sanoi täällä kerran,että jos USA:ssa potilaat saisivat tällaisia lääkkeitä kuin täällä Suomessa heille annetaan,haastaisivat he lääkärit oikeuteen.
- sensuurilta,
että olen kirjoittanut jo viestin,eikä kahta samanlaista saa kirjoittaa? Voisiko sensuuri osoittaa,missä on aiempi kirjoitukseni,kun itse en tiedä sitä?
- riittää
että tuo ilmoitus tuleepi.
- ...
tummia karvoja kasvaa hyvin monilla naisilla, itsellänikin nännipihoissa ja vatsassa ja olen tottunut siihen. Voi olla että sulla on isot jalat mutta niin on monilla muillakin naisilla. Usko vaan, vähitellen huomaat että olet omien virheittesi kanssa ihan tarpeeksi kaunis nainen. Ihminen, joka uskaltaa olla itsensä näköinen, on kaunis.
- nyt........
Hei meillä on presidenttinä nainen joka ei aivan ole minkään hoikan mallin mitoissa, mutta hyvinhän tuo on näyttänyt pärjäävän.
Hänellä on tytär ja kaiketi aika mukava mieskin.
Jos presidentistämme ei ole hyvää esimerkkiä nuorille naisille niin mistä sitten.- vaarallisuuden perikuva
Väitätkö että pentti arajärvi on mukava heppu? Tosiasiassa hän on aivan v******* ku******. Huutelee alaisille rivouksia tyyliin: "Jos ette heti siivota, niin minä siivoan itse". Pahin mahdollinen uhkaus onkin "Tarjaa tuuks tänne?". Tämmöinen mieskö mukava ja miehekäs kumppani miehekkäälle naiselle? Salli mun nauraa.... Tiedä vaikka Tarja pahoinpitelisi Penaa öisin. Ilman muuta vaarallinen mies.
- Kaikki eivät ole pinnallisia
Älä ole varma. Tuttavapiirissäni on muuatamia vähemmän kauniita (suorastaan rumia) naisia, jotka ovat saaneet miehen. Heillä on hyvä luonne, ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, olen nimittäin 100% varma, etteivät em. naiset ole miestä ainakaan ulkoisilla avuillaan hurmanneet...
Ole vain rohkeasti sellainen kuin olet, olen varma että sinussa on jotakin kaunista! Oma ääni kuulostaa omissa korvissa aina vähän erilaiselta kuin muiden korvissa, ei se sinun äänesi ole välttämättä kovinkaan poikkeava, vaikka niin kuvittelet. Painoa voit pudottaa esim. lisäämällä liikuntaa ja syömällä terveellisemmin.
Piilolinssejä voi käyttää, mikäli haluaa joskus käydä esim. baarissa ilman laseja. Myös hyviin ja kauniisiin silmälaseihin kannattaa sijoittaa, ne muuttavat ihmeellisesti ilmettä ja parhaassa tapauksessa suorastaan kaunistavat. Käytä jotakin ihokarvanpoistoainetta (myydään ihan tavallisissa kaupoissa), uskon että auttaa. Voit myös käydä kampaajalla, uusi look piristää aina!
Nyt sytlistina haluan antaa vielä muutaman tärkeän vinkin.
Panosta kasvoihisi, mikäli olet tyytymätön jalkoihisi. Siistillä meikillä tekee ihmeitä, mutta myös kauniit vaatteet ovat eduksi (hyvät kauniit ja istuvat housut kannattaa ostaa).
Jos sinulla on povea, korosta sitä kauniilla paidoilla, vie miesten katse jaloista ylemmäs!
Hanki hyvät ja kunnolliset kengät, jotkut ulkomaiset valmistajat tekevät isompia kenkiä, jotka mallinsa puolesta saavat jalan näyttämään pienemmältä ja sirommalta. Kiertele kenkäkauppoja ja katsele rauhassa.
Älä suotta pelkää pahinta, ujous ei ole mikään synti, eivätkä kaikki ihmiset ole pinnallisia. :)- määäää
kyllä minäkin olen huomannut, kuten varmasti kuka tahansa muukin, että kyllä kaikennäköisillä on kumppani
ei ole ulkonäöstä nii kii - kaikenlaisia
määäää kirjoitti:
kyllä minäkin olen huomannut, kuten varmasti kuka tahansa muukin, että kyllä kaikennäköisillä on kumppani
ei ole ulkonäöstä nii kiiOn se huomattu, että vaikka minkälaisilla läskeillä ja laiskoilla jotka eivät huolehdi itsestään millään lailla on mahdollisuus saada kumppani. Mutta kannattaa muistaa, että kumppani on aina omaa tasoa. Koskaan en ole nähnyt rumalla naisella komeaa miestä.
- rumalla
kaikenlaisia kirjoitti:
On se huomattu, että vaikka minkälaisilla läskeillä ja laiskoilla jotka eivät huolehdi itsestään millään lailla on mahdollisuus saada kumppani. Mutta kannattaa muistaa, että kumppani on aina omaa tasoa. Koskaan en ole nähnyt rumalla naisella komeaa miestä.
miehellä voi olla kaunis nainen niin hm.. minä olen kans varmaan vähän ujo ilman viinaa vaan onhan mualimassa paljon tekemistä jos ei parisielua löydy
- lännenmeininkiä
Tulee ihan villinlännen meininki mieleen "Panosta kasvoihisi". Olikohan kaliberiä 0.45?
- ja oikeanlaista panostelua
rumalla kirjoitti:
miehellä voi olla kaunis nainen niin hm.. minä olen kans varmaan vähän ujo ilman viinaa vaan onhan mualimassa paljon tekemistä jos ei parisielua löydy
Panosielu ennen kaikkea.
sinä luokittelisit minut kauniiksi ihmiseksi ja haluaisit näyttää miltä minä näytän (ei tietenkään varmaa, kauneus on katsojan silmässä ja jonkun mielestä en ole minkään näköinen, mutta...) jos yhtään lohduttaa, kaikesta ulkoisesta kauneudesta huolimatta (osittain ulkomaisten geenien ansioista) minulla on hyvin voimakas karvoitus joka osa-alueella, niin hiuksissa kuin ripsissäkin, ja hinta tuuheista karvoista on se, että karvoja on myös mm.selässä, mahassa ja rinnoissa, ja saa ollakin, jos en jollekkin miehelle kelpaa selkäkarvojen takia niin olen mielummin ilman miestä.
oletko katsonut telkkareiden muodonmuutos ohjelmia? hyvä esimerkki on how do i look? vai mikä sen nimi on. ne ihmiset pelkillä uusilla vaatteilla, oikealla meikkauksella ja hiuksilla muuttuvat käsittämättömän paljon ja uuden lookin myötä saavat aimo annoksen itsevarmuutta ja elämän iloa.
minä rakastan shoppailua ja minulta saa rehellisen mielipiteen ja apua, jos haluat. en mikään supermuotiguru ole, mutta..käytettävissäsi- kohtalotoveri
joka ajattelee aivan samalla tavalla.
olen päälle parikymppinen.joskus ollut ihan nättikin.aikaa vain kului ja muutuin omasta mielestäni rumaksi ja lihavaksi.pitkä parisuhde sen sai aikaan.ei tarvinnut enää pitää huolta itsestään ja ulkonäöstä kun mies oli jo kainalossa.hänhän rakasti minua juuri sellaisena kuin olin.annoin itseni rupasahtaa ja yhtenä päivänä tajusin kuinka paljon vikoja minusta löytyikään.asioita joihin en ollut yhtään tyytyväinen.kiloja oli tullut lisää,vaatteet olivat ihan vääränlaisia.pieniä asioita joita monet pitävät mitättöminä mutta jotka olivat minulle suuria.
laihduin,se tuntui todella hyvältä.oli mukava katsoa itseä peilistä kun mahdottomalta tuntuinen maha olikin pienentynyt.ostin uusia vaatteita.se piristi mieltä kummasti.nyt syön terveellisesti ja yritän liikkua.teen vatsalihaksia urakalla ja usko tai älä se tuntuu jälkeenpäin hyvältä vaikka koskeekin kovasti:)se tuntuu hyvältä siksi että tiedän tehneeni jotain,itseni hyväksi.
muutos lähtee pienistä asioista.aloita uusi harrastus tai laihutus kuuri,lähde shoppailemaan.tee jotakin itsesi hyväksi,se piristää mieltä kummasti.ethän sinä elä muita varten vaan itseäsi varten!muutos lähtee siitä.kohta voit huomata että ihmisetkin katselevat sinua kiinnostuen,ethän kävele enää pää painuksissa itseäsi häpeillen.uskalla elää!
ja ihan samalla tavalla muillakin ihmisillä on virheitä,sinulla isot jalat,minulla lihavat kädet ja myös karvoja mahassakin,naapurin sallilla huonot hampaat.kaikki ne virheet tekevät meistä kuitenkin ainutlaatuisia. - Yksin aina vaan
Jälleen takana yksinäinen viikonloppu. Kyyneleet valuen poskille käyn nukkumaan, koettaen jaksaa nousta ylös uuteen päivään. Tahtoisin vain mennä jonnekin eräkämpälle ja olla siellä rauhassa, eikä kukaan kaipaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894