Viittiskö joku kertoa millon toi sadekausi alkaa Thaimaassa? Phukettiin oltais lähdössä joko maaliskuun puolivälissä tai lopussa. Mahtaako noilla ajankohdilla olla kovinkaan eroa? Onko kukaan ollut maalis-huhtikuussa ja millasta ilma on ollut? Viimeks oltiin joulukuun alusta jouluaaton aattoon asti ja sateli roimastikin useana päivänä. Nyt toivottas aurinkoa ja tammi-helmikuussa ei pästä lähtemään. :(
Sadekausi
2
1430
Vastaukset
- sateet
eli sadekausi on tilastojen mukaan touko-ja syyskuu,sadekuuroja tulee yleisestiottaen ympäri vuoden.Maalis-ja huhtikuu on kuumin aika eli paljon kuumaa aurinkoa.
vuosittain kuten täälläkin. Maalis/Huhtikuu "pitäisi" olla kaikista paras. Olin viime huhtikuussa ja joku päivä tuli vettä niin että viemärit täyttyi,niinpä sammakot ja torakat joutui pakosalle sadevesiviemäreistä. Tätä kesti noin tunnin ja taas hieno ilma. Joskus tullut Tammikuussa samoin. Saattais olla Heinä-Syyskuun puoliväli sateisin? Olen ollut siellä syyskuun lopulta alkaen ja kelit oli ok. Ja joskus sitä oikein odottaa pikaista ilmanraikastajaa, ainakin minä. Maaliskuun puoliväli tai loppu on aivan sama.
Aurinkoa Teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070