lido di jesolo italia?

nick

moi kaikille! jos joku on käynyt kyseisessä paikassa tai tietää jotain ravintoloita, baareja yms. "infoa", niin tänne vaan kirjoittelemaan.
kiitos..

3

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidin

Mä oon käyny kyseisessä paikassa mut noin 10 vuotta sitten. On varmaan muuttunut jonkin verran. Oli muuten sitten Italialaisten oma lomakohde joten paljon turisteja ei näkynyt mut ehkä juuri sen takia todella kiva paikka. Kallis niin kun on koko Italia mut kun siihen varautuu niin todella hyvin pärjää. Ei muistaakseni ollut kun parit diskot ja joitakin musa-baareja, ihan riittävästi. Siellä oli ainakin vielä silloin myös huvipuisto ja ranta on mitä parhain. Ja pohjois-Italiassahan on sitten aina se vaara että vesi on liian likaista/saasteista ja aina välillä nousi varoituslippu salkoon ja altaitahan siellä hotelleilla ei ole kovinkaan montaa. Mutta kyllä me viihdyimme koko kaksi viikkosen todella hyvin. Pitäkää oikein hauskaa.

• Hertta

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

• Anonyymi
        Hertta kirjoitti:

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

Olin yhden kesän Service Supervisorina Tjäreborgilla Lido di Jesolossa. Kiva paikka, ihan ok hotellit ja hienot retket. Lapsille toimintaa järjesti Isokarhu ja ohjelmaan kuului joka viikko salainen matka....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe