lido di jesolo italia?

nick

moi kaikille! jos joku on käynyt kyseisessä paikassa tai tietää jotain ravintoloita, baareja yms. "infoa", niin tänne vaan kirjoittelemaan.
kiitos..

3

1133

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidin

Mä oon käyny kyseisessä paikassa mut noin 10 vuotta sitten. On varmaan muuttunut jonkin verran. Oli muuten sitten Italialaisten oma lomakohde joten paljon turisteja ei näkynyt mut ehkä juuri sen takia todella kiva paikka. Kallis niin kun on koko Italia mut kun siihen varautuu niin todella hyvin pärjää. Ei muistaakseni ollut kun parit diskot ja joitakin musa-baareja, ihan riittävästi. Siellä oli ainakin vielä silloin myös huvipuisto ja ranta on mitä parhain. Ja pohjois-Italiassahan on sitten aina se vaara että vesi on liian likaista/saasteista ja aina välillä nousi varoituslippu salkoon ja altaitahan siellä hotelleilla ei ole kovinkaan montaa. Mutta kyllä me viihdyimme koko kaksi viikkosen todella hyvin. Pitäkää oikein hauskaa.

• Hertta

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

• Anonyymi
        Hertta kirjoitti:

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

Olin yhden kesän Service Supervisorina Tjäreborgilla Lido di Jesolossa. Kiva paikka, ihan ok hotellit ja hienot retket. Lapsille toimintaa järjesti Isokarhu ja ohjelmaan kuului joka viikko salainen matka....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      234
      783
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      669
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe