lido di jesolo italia?

nick

moi kaikille! jos joku on käynyt kyseisessä paikassa tai tietää jotain ravintoloita, baareja yms. "infoa", niin tänne vaan kirjoittelemaan.
kiitos..

3

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidin

Mä oon käyny kyseisessä paikassa mut noin 10 vuotta sitten. On varmaan muuttunut jonkin verran. Oli muuten sitten Italialaisten oma lomakohde joten paljon turisteja ei näkynyt mut ehkä juuri sen takia todella kiva paikka. Kallis niin kun on koko Italia mut kun siihen varautuu niin todella hyvin pärjää. Ei muistaakseni ollut kun parit diskot ja joitakin musa-baareja, ihan riittävästi. Siellä oli ainakin vielä silloin myös huvipuisto ja ranta on mitä parhain. Ja pohjois-Italiassahan on sitten aina se vaara että vesi on liian likaista/saasteista ja aina välillä nousi varoituslippu salkoon ja altaitahan siellä hotelleilla ei ole kovinkaan montaa. Mutta kyllä me viihdyimme koko kaksi viikkosen todella hyvin. Pitäkää oikein hauskaa.

• Hertta

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

• Anonyymi
        Hertta kirjoitti:

Olen ollut Lido di Jesolossa kahdesti 80-luvun lopulla. Olin vielä lapsi tuolloin mutta kokenut matkalainen. Paikka oli ihan ehdoton lapsen silmin. Ihana ranta!!!!!!!!! Pääkatu muuttui kävelykaduksi iltaisin klo 18.00 ja sen jälkeen käveltiin pitkää kävelykatu kiertäen monipuolisia kauppoja. Paikka sijaitsi tunnin matkan päästä Venetsiasta. Matjanjärjestäjä oli Tjäreborg. Miksi tänne ei enää tehdä valmismatkoja??

Olin yhden kesän Service Supervisorina Tjäreborgilla Lido di Jesolossa. Kiva paikka, ihan ok hotellit ja hienot retket. Lapsille toimintaa järjesti Isokarhu ja ohjelmaan kuului joka viikko salainen matka....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe