"Jee, vararehtori saa taas viihdettä"

kiusattu poika, lyhyt sella...

Kun menin seiskalle, kiusaus alkoi. Eräs paljon pidempi poika haukkuu minua jatkuvasti lyhyeksi (siis koulussa) ja haukkuu paljon muuta. Se alkoi tönimisellä ja vastaavalla. Luokanvalvoja huomasi sen, ja pyysi minua kertomaan kaiken ja siitä se jatkoi. Töniminen ja vastaava loppui.

Hetken kuluttua se alotti sen taas, mutta ilman fyysistä kiusausta. Henkisesti kiusasi jatkuvasti. Sanoin luokanvalvojalle, joka kertoi koulumme varerehtorille. Hän pyysi kiusaajan puhutteluun, mutta se ei auttanut. Tätä kiusausta jatkui pitkään ja mitään ei tehty sen ongelman vuoksi. Vaikka puhuin monta kertaa, se antoi olla asian vaan.

Kyseinen vararehtori opettaa meille liikuntaa. Unohdin eräänä liikuntakertana kassini hallille ja menin sanomaan vararehtorille että voinko tulla hakemaan sen. Hän sanoi "tule sitten kun tunti alkaa". No, mä sitten menin. Se tuli mua koulun ovella jo vastaan, kävelimme yhdessä. Siellä liikuntahallilla oli jotain ysiluokkalaisia. Ne huusi "Ai nyt sun viihdyttäjäs tuli tänne!" Ja se opettaja sanos "No älkää nyt kiusatko".

Se tuntui todella pahalta. Onko se vararehtori kertonu kaiken niille yseille, että olen käynyt itkemässä hänelle kiusaamisesta ja muuta. (Ihan kirjaimellisesti itkemässä) Tuntuu todella pahalta, että hän NAUTTII SIITÄ, kun oppilas tulee puhumaan kiusaamisesta.

En ole erehtynyt. Kyllä tiedän sen, mitä tarkoitetaan "Ai toit sun viihdyttäjän mukanasi"...

Huokaus... Ei huvittaisi mennä kouluun, jos vararehtori saa viihdettä siitä, kun tiedän taatusti, että se poika jatkaa sitä kiusausta...

Mitä ihmettä minun kantsisi tehdä? :s Onneksi ne ysit sentään ovat nyt poissa, mutta... :(

4

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,

Osta liekinheitin, granaatinheitin, Harrier, tankki ja pistä tuulemaan
      minunkin puolestani! Saa koko koulu viihdettä yhden elämän tarpeiksi.

• juuliaaa

Ysit ovat saattaneet vittuilla ihan muuten vaan maikalle. En usko, että kukaan tekisi pilkkaa tuollaisesta. Varsinkaan kukaan, joka on koulussa töissä. Ysit ovat saattaneet tuolta kiusaajapojalta kuulla että olet käynyt vararehtorille puhumassa, tai sitten ovat saattaneet nähdä kun usein menet vararehtorin luo. Itse ainakin ottaisin "viihdyttäjän" seksuaalisessa mielessä :-D sori, ysien huumori on vähän mitä on. Mutta siis, ovat nähneet että käyt usein vararehtorin luona niin ovat vitsillä heittäneet tuon.

Mikset sano tuolle pitkälle pojalle takaisin? Kysy et onko sil joku ongelma, onko sil itellään jotenki heikko itsetunto ku pitää yrittää kohottaa sitä muita pilkkaamalla vai eiks sil oikeesti ole parempaa elämää :D Kerro miten paljon säälit sitä.

Aseta itses sen pojan yläpuolelle. Miks sua kiinnostaisi, mitä älykkyydeltään noin kehittymätön ihminen ajattelee sun pituudestas? Ainaki sulla on aivot, eli oot sitä ison askeleen edellä.

Näin oon itse aina tehnyt. Ala-asteella yritettiin kovasti joskus kiusata, mutta siitä ei tullut mitään, vaan yleensä kiusaajat juoksivat itkemään opettajalle, kuinka olin haukkunut heitä (he olivat _aina_ aloittaneet). Meikää ei ois voinu vähempää kiinnostaa :-D

• ..........

en missään tapauksessa usko, että vararehtori on vuotanut kertomistasi asioista noille pojille! mikäli sellaista olisi tapahtunut, voisi siitä saada jonkinlaisen virkarikkeen ja se olisi haitaksi vararehtorille itselleen. kyllä kyse on nyt jostain muusta. joku on ehkä tiennyt, että käyt vararehtorin puheilla ja yläasteellahan juorut kulkevat ja vuotavat.

• pooooh

On varmasti muitakin, henkilöitä joille voit kertoa kiusaamisesta kävisikö koulusi rehtori,(ei siis vara rehtori) terveydenhoitaja, OPO tai koulukuraattori.. Voit kertoa heille kaiken kiusaamisen ja jopa tuon vara reksi jutun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe