kenelle lasik ja muut silmäleikkaukset sopii?
Ne tehdään 18 vuotiaille?
olen 15 ja näkö on tossa -20 molemmat silmät.
Olenko pelastettavissa? ;D
ärsyttää suuresti paksut lasit ja muutenkin lasit.
minkälaiset asiat estää näön korjauksen?
Lasik ja muu näönkorjaus.
4
1184
Vastaukset
- sokeritauti on este..
, en tosin osaa sanoa miksi?
"näkö on tossa -20 molemmat silmät. "
-Et taida paljoa nähdä?, Itsellä on tällähetkellä -3 ja on mielestäni aikas sumeaa..vai tuliko tuo 0 vahigossa?
Minuakin ärsyttää nuo lasit todella paljon, kun koko ajan saa varoa ja sitten kun rakennus puolella opiskelen,niin ne ovat koko ajan pölyssä.. Itsellä on nyt ikää 17 ja olen myös harkinnnut laser leikkausta, mikäli ei vain mitään estettä ilmaannu, ainakin yksi "tuttuni" kävi lasikissa 10 vuotta sitten ja mitään vikaa ei silmiin vielä ainakaan ole tullut!- Aloittaja
Ei se on ihan -20 ;D
No kyllä mä laseilla nään n_n
- 5n4bwwby4
Noin suuriin miinuksiin ei paljon laserit tehoa. Ainut mahdollisuus päästä laseista on ICL eli silmän sisäinen piilolinssi.
http://www.eiransairaala.fi/index.php?k=9001 - Sepi
Laitele mailia tuonne niin saat vastauksen etkä mitään arvauksia.
http://www.medilaser.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105