TERVAKOSKEN PUUHAMAA

JA EHDOTUS

Täällä ja muissa lehdissä ollut puhetta kun moottoritieltä asti jonoja ja muutenkin valtavia jonoja hellesäillä puuhamaahan kun parkkitilat aikas heikkoja eli ehdotus.
Miksi puuhamaa ei laita/ota kesäksi vaikkapa jotain isompaa aluetta käyttöön ( esim.patalan hiekkakenttä tai joku muu iso alue ) ennen Puuhamaata ja hoitaisi sieltä jollain bussilla tai vaikkapa joku puuhanallen junalla ihmiset suoraan sisälle ja jonot eivät tulisi mahdottomaksi kun lippuja myytäisiin kyseisissä kulkuneuvoissa alueelle.Tiedän että tästä " ne helvetin fiksut " rupeavat vittuilemaan täällä mutta TÄMÄ OLIKIN EHDOTUS PUUHAMAALLE JA aion ehdottaa suoraan tätä myös sinne.Elikäs näin...

3

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka saattaa

      jopa toimia, jos ei: a) hitaasti taajamassa ajeleva juna aiheuta valituksia b) sitä lipunmyyjää jolla on mahdollisesti mukananaan 6000 euroa-ryöstetä ja miten maksat esim pankkikortilla...c)puuhamaan kannattavuus kärsi pysäköintivuokrista ja edestakaisesta ajelusta, nythän ongelma ei varsinaisesti haittaa bisnestä huomioi kaikki pysäköinninohjaajat yhden parkin sijasta kahdessa paikassa. d) asiakkaiden odotteluaika seuraavaan "junaan" voi olla pitkä, muuten pitäisi investoida 30 kpl junia, ja niihin kuljettajat, sitten odottelu vielä molemmissa päissä. eli jonota sinne uudellle pysäköintialueelle ja sitten junaan, ei taida oikein toimia.e) entäs kun asiakkaana olet siellä nyt ja haluat piipahtaa autolla kun "unohdat" jotain tai lapsiperheen tavaroilla on ns."tukikohta" olettaisin että nyt on aika kätevä hakea jotain. tai viedä autoon jotain ym. et tällee...

    • kuitenkaan

      Onhan tuossa ideassa paljon hyvääkin, mutta muistetaan kuitenkin se tosiseikka, että:

      Ei oikeastaan voida sanoa, että on ollut "valtavia jonoja hellesäillä", saa vielä kuvan että niitä olisi useinkin. Ainakaan tänä kesänä ei ole ollut kuin yksi ja ainoa päivä jolloin näin on käynyt. Ja viime vuodet on selvitty nykyisillä järjestelyillä eikä tuollaisia jonoja ja ruuhkia ole syntynyt useaan vutoeen tai ehkä koskaan.

      Puuhamaan parkkipaikka on nykyisellään aika suuri ja tänä kesänä on kahden käden sormilla lasketttavissa ne päivät jolloin autoja on porttien ulkopuolella. Ja tuota yhtä kertaa lukuunottamatta puhutaan vain paristakymmenestä autosta jotka mahtuu siihen tienvarteenkin ihan kivuttomasti.

      Eri asia on sitten se, jos kävijämäärät vuosi vuodelta kasvavat, sitten täytyy jotain tehdä. Mutta tuskin kannattaa kovin suuriin järjestelyihin ryhtyä, jos niitä tarvitaan vain yhtenä päivänä vuodessa.

    • Ihmettelen lähinnä missä kulkee raja kuinka paljon saa ihmisiä ottaa sisään Puuhamaahan?
      Kai siinäkin joku sääntö on.

      Ei tuossa ideassa mitään vikaa ole jota esitit.Itseasiassa turvallisempaa se olisi kuin kaventaa Vähikkäläntie autoilla tukkoon ja nostaa kolaririskiä tai sitä, että joku juoksee auton alle.

      Kannattaa ehdottaa.Eihän se mitään maksa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe