Täällä ja muissa lehdissä ollut puhetta kun moottoritieltä asti jonoja ja muutenkin valtavia jonoja hellesäillä puuhamaahan kun parkkitilat aikas heikkoja eli ehdotus.
Miksi puuhamaa ei laita/ota kesäksi vaikkapa jotain isompaa aluetta käyttöön ( esim.patalan hiekkakenttä tai joku muu iso alue ) ennen Puuhamaata ja hoitaisi sieltä jollain bussilla tai vaikkapa joku puuhanallen junalla ihmiset suoraan sisälle ja jonot eivät tulisi mahdottomaksi kun lippuja myytäisiin kyseisissä kulkuneuvoissa alueelle.Tiedän että tästä " ne helvetin fiksut " rupeavat vittuilemaan täällä mutta TÄMÄ OLIKIN EHDOTUS PUUHAMAALLE JA aion ehdottaa suoraan tätä myös sinne.Elikäs näin...
TERVAKOSKEN PUUHAMAA
3
1439
Vastaukset
- joka saattaa
jopa toimia, jos ei: a) hitaasti taajamassa ajeleva juna aiheuta valituksia b) sitä lipunmyyjää jolla on mahdollisesti mukananaan 6000 euroa-ryöstetä ja miten maksat esim pankkikortilla...c)puuhamaan kannattavuus kärsi pysäköintivuokrista ja edestakaisesta ajelusta, nythän ongelma ei varsinaisesti haittaa bisnestä huomioi kaikki pysäköinninohjaajat yhden parkin sijasta kahdessa paikassa. d) asiakkaiden odotteluaika seuraavaan "junaan" voi olla pitkä, muuten pitäisi investoida 30 kpl junia, ja niihin kuljettajat, sitten odottelu vielä molemmissa päissä. eli jonota sinne uudellle pysäköintialueelle ja sitten junaan, ei taida oikein toimia.e) entäs kun asiakkaana olet siellä nyt ja haluat piipahtaa autolla kun "unohdat" jotain tai lapsiperheen tavaroilla on ns."tukikohta" olettaisin että nyt on aika kätevä hakea jotain. tai viedä autoon jotain ym. et tällee...
- kuitenkaan
Onhan tuossa ideassa paljon hyvääkin, mutta muistetaan kuitenkin se tosiseikka, että:
Ei oikeastaan voida sanoa, että on ollut "valtavia jonoja hellesäillä", saa vielä kuvan että niitä olisi useinkin. Ainakaan tänä kesänä ei ole ollut kuin yksi ja ainoa päivä jolloin näin on käynyt. Ja viime vuodet on selvitty nykyisillä järjestelyillä eikä tuollaisia jonoja ja ruuhkia ole syntynyt useaan vutoeen tai ehkä koskaan.
Puuhamaan parkkipaikka on nykyisellään aika suuri ja tänä kesänä on kahden käden sormilla lasketttavissa ne päivät jolloin autoja on porttien ulkopuolella. Ja tuota yhtä kertaa lukuunottamatta puhutaan vain paristakymmenestä autosta jotka mahtuu siihen tienvarteenkin ihan kivuttomasti.
Eri asia on sitten se, jos kävijämäärät vuosi vuodelta kasvavat, sitten täytyy jotain tehdä. Mutta tuskin kannattaa kovin suuriin järjestelyihin ryhtyä, jos niitä tarvitaan vain yhtenä päivänä vuodessa. Ihmettelen lähinnä missä kulkee raja kuinka paljon saa ihmisiä ottaa sisään Puuhamaahan?
Kai siinäkin joku sääntö on.
Ei tuossa ideassa mitään vikaa ole jota esitit.Itseasiassa turvallisempaa se olisi kuin kaventaa Vähikkäläntie autoilla tukkoon ja nostaa kolaririskiä tai sitä, että joku juoksee auton alle.
Kannattaa ehdottaa.Eihän se mitään maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664