tänään 9.8 YLE 2 esitetyssä satuhäät ohjelmassa oli häillä kaunis jatkopaikka, onko kenelläkään tietoa mikä paikka oli kyseessä.
alla linkki jossa on kuva paikasta.
http://www.yle.fi/satuhaat/2006/parit/kuvia/sanna_pekka /isot/7.jpg
Satuhäät Kälviällä
4
1388
Vastaukset
- käläviäläisen
serkkuni häät, myös vihkiminen, oli tuola. Oiskohan paikan nimi joku Suviranta, Suvikumpu tai jotain. Olin pikkanen sillon ku häät oli joten tarkkaa en muista, mutta jos jotenki sua opastaisin niin tuo sijaitsee Kokkolasta Pietarsaareen päin, sinne johtavan 7-sillan tien varrella. Käännytään Pietarsaareen menosuunnasa oikealle, on siis meren rannalla tai siis sellasen lähen tai vastaavan.
- fres,gyi
Kälviäläisessä taidepolitiikassa on puolet paskaa niin kuin himanganämmän pierussa.
- ...
aivan oikean neuvon sait. eli kyseessä on suviranta. kokkolasta pietarsaareen päin lähtiessä oikealla.
- Suvirantaan
Suviranta ostettiin se syksyllä ja hieno paikka on tämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658