voi voi taas pätkii....

Sisu-haukku

Raivostuttavaa kun johonkin viestiketjuun on tullut viestejä ja sitten kun avaa niin ei niitä niinku ole missään..

Ja nukkumaankin pitäis ehtiä. Kyllä tää tosielämä vaan haittaa tätä netissä olemista ihan oleellisesti... Santana...vitsi vitsi...

Mä menen huomenna pitkästä aikaa ulos..mitäs muitten viikonloppusuunnitelmiin kuuluu?

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossa oikeassa yläkulmassa, kun on tuo viestien esitystapa, niin senkun klikkaat kolmoselle, niin ne "kadonneet" viestit näkyy...

• Sisu-haukku

taas sitä oppi uutta. Mä olen tosiaan jo kauan koittanut saada esim. haukullisenkin ketjua aukeamaan mutta ei mitään. Täytyy koittaa uudestaan.

• terristi

varsinkin iltaisin.

Vaan viikonloppusuunnitelmista, mökille mökille ja mökille, tänään lähtö ja sunnuntaina takas. Pääsee koirat nauttimaan vapaanaolosta ja itse vielä levättömästä vedestä.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

• Ihmeellistä tosiaan kun ei viestit näy, paitsi tuolla yhdellä katselutavalla kuten Sikra neuvoi... Kivaa viikonloppua! Ole "kiltisti" siellä tosielämän melskeessä. ;o) Täällä on Vadsössä tuommoinen Varangerfestivalen, suuntaamme sinne katselemaan ainakin yhtä konserttia huomenna. Olen lupautunut kuskiksi, katsotaan nyt miten se sujuu... Olen nykyään aika huono kestämään puolta yötä kovin kännisiä ihmisiä ympärillä kun itse olen täysin selvä. :D Monesti ajelen jossain välissä kotiin katsomaan telkkaria välillä, mutta nyt ei ehkä voi kun on parisataa kilometriä matkaa. No ei tosin avopin luokse ole kuin 40. Pitäisi olla telkku autossa. Tai ainakin internetyhteys. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3772
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      206
      3682
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32