Siis ei toimi. Viestejäkin on edellisen näkymän mukaan, mutta itse palsta tyhjä.
Miksi Ubuntu-palsta ei toimi?
5
396
Vastaukset
- e.k.v
Taisi siellä olla aiemmin jotain juttua että palvelinta ollaan vaihtamassa tms. joten lienee vain tilapäinen katkos.
Kyllä täällä on ihan normaalia että homma sekoilee.. välillä sun oma juttusi ei ilmesty näkyviin vaan katoaa kunnes se parin tunnin päästä ilmestyy oikealle paikalleen kadotakseen taas tunnin päästä. Mutta kyllä se seuraavana aamuna yleensä jo on siellä missä kuuluukin.
Ja jos katsoo omasta galleriasta niin siellä saattaa näkyä että sun keskustelua xx on luettu 70 kertaa mutta julkisella sivulla näkyy että vain 4 kertaa.
Tätä samaa pelleilyä oli aiemmin keväällä tai peräti talvella, en muista mutta mm. puusiliman kanssa ihmeteltiin noita viestien katoamisia.
Toivon mukaan tämä alkaa pelaamaan paremmin tulevaisuudessa, nytkin pistin sodat-palstalle jutun siitä miten nämä sivut kaataa firefoxin välillä ;C- rth
exergy kirjoitti:
Kyllä täällä on ihan normaalia että homma sekoilee.. välillä sun oma juttusi ei ilmesty näkyviin vaan katoaa kunnes se parin tunnin päästä ilmestyy oikealle paikalleen kadotakseen taas tunnin päästä. Mutta kyllä se seuraavana aamuna yleensä jo on siellä missä kuuluukin.
Ja jos katsoo omasta galleriasta niin siellä saattaa näkyä että sun keskustelua xx on luettu 70 kertaa mutta julkisella sivulla näkyy että vain 4 kertaa.
Tätä samaa pelleilyä oli aiemmin keväällä tai peräti talvella, en muista mutta mm. puusiliman kanssa ihmeteltiin noita viestien katoamisia.
Toivon mukaan tämä alkaa pelaamaan paremmin tulevaisuudessa, nytkin pistin sodat-palstalle jutun siitä miten nämä sivut kaataa firefoxin välillä ;Csuomi 24 kaataa firefoxin satunnaisesti...javascript-konsoli on täynnä virheitä mutta ei meikäläinen osaa noita juuri tulkita...
- open source
rth kirjoitti:
suomi 24 kaataa firefoxin satunnaisesti...javascript-konsoli on täynnä virheitä mutta ei meikäläinen osaa noita juuri tulkita...
paskaa firefox ja suomi24-apache-palvelin linuxin päällä. Sitä saa mitä tilaa ;)
open source kirjoitti:
paskaa firefox ja suomi24-apache-palvelin linuxin päällä. Sitä saa mitä tilaa ;)
Bill Gates -klooni on puhunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755