Mun hamsteri on alkanut pulleentua ihan kauheesti,nyt se on ihan hirveen pullukka.
se on ihan sairaan vanhakin....2 vuottA JO!
auttakaa,mitä teen,oon pikkusen vähentänyt ruokamäärää,mutta ei auta,ja se saa aina kun on virkeä juosta turvallisesti mun isossa huoneessa,mutta kun mun julle kulta voi yhä ihan huonosti...
voitteko te mitenkään auttaa?jos voitte,vastatkaa heti tähän viestiin..
apua,mun kulta voi huonosti? =(
5
377
Vastaukset
On aika vaikea sanoa, mikä hamsterillasi on, kun et kerro tarkemmin. Ainoa, mitä tuosta pulskistumisesta tulee minulla mieleen, on suuri kasvain sisäelimissä, jonka vuoksi se näyttää pulleammalta.
Tuntuuko hamsterissa möykkyjä? Onko sen maha sinertävä? Onko sen käytöksessä/ulkonäössä tapahtunut mitään muita muutoksia? Mitä lajia ja kumpaa sukupuolta hamsterisi on?
Jos olet kovasti huolissasi hamsteristasi, suosittelen käymään sen kanssa eläinlääkärillä.- tyttö 11 v
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnu möykkyjä vatsassa,vatsa on silti kova?
hamsterin vatsa ei sinerrä,vaan on ihan normaalin näkönen,iso vain... :D
sille ei oo tapahtunut mitään muuta muutoksia,ihan yhtä ketterä ja vilkas,kuin pienenä :)
se on pitkäkarvanen..?
- hamzu_
Mäkin suosittelen eläinlääkäriä.
- tyttö 11 v
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnut möykkyjä vatsassa,mutta vatsa on silti kova.hamsteri ei ainakaan ulkonäön perusteella voi todellakaan huonosti,päin vastoin... ?
- tyttö 11 v
tyttö 11 v kirjoitti:
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnut möykkyjä vatsassa,mutta vatsa on silti kova.hamsteri ei ainakaan ulkonäön perusteella voi todellakaan huonosti,päin vastoin... ?
tuli vahingossa 2 kertaa melkei sama teksti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693