Mooi!:) Tää on nyt kyllä vähän noloa, mut no joo.. Mä oon vihdoin löytänä itselleni ensimmäisen tyttöystävän(ja voi jessus mä olen onnellinen!!:D). Jossain vaiheessa tulee varmaan se hetki ku pitäis tehdä SE...mut kun en mä hitto soikoon tiedä miten SE tehdään tyttöjen kesken!! Voiskohan joku mitenkään auttaa mua ja antaa jotain pientä vinkkiä?..pliis:)
hölmö kysymys
6
1602
Vastaukset
- Villikeiju
sitten kun on sopiva tilanne, ei kannata liikaa kiirehtiä. Kun hyväilee toisiaan niin siinä samalla aina huomaa mitä seuraavaksi tekee, jos on rentona eikä pingota liikaa. Toisaalta kannattaa huomioida, että kaikkia hieman hermostuttaa ensimmäisellä kerralla, eikä se haittaa mitään. Voi myös ajatella mikä tuntuisi itsestä hyvältä sekä kysyä toiselta suoraan mistä hän pitää. Oikeastaan kysyminen on suorastaan suositeltavaa.
- niin kauan
kuin se tuntuu siltä että sun pitää tai täytyy. Kyllä se siitä sitten kun annat asian kyteä ja edetä teidän tahtiin eli sun ja hänen. Mitään kiirettä ei ole ja se ei ikinä ole pahaksi että tietää mistä itse pitää.
- Tyttö vaan
Minäkin olin tammikuussa ihan aloittelija, kun löysin oman kullan ja rakastuin. Olin niiiiin hermostunut kun oli "ekan kerran" paikka. Mutta niin se vaan luonto ohjaa tikantyttären puuhun tässäkin asiassa. Kaiken A ja O on tietysti hellyys. Kaikkea hyvää teille!
- Catsy_666
Ihme juttu, miten luonnostaan se tulee siinä vaiheessa kun tarvis on. Vähän on tuo Kullannuppu II ollut innovatiivinen joskus eli hakenut asentoa.
- IHAN IHANAA
Catsy_666 kirjoitti:
Ihme juttu, miten luonnostaan se tulee siinä vaiheessa kun tarvis on. Vähän on tuo Kullannuppu II ollut innovatiivinen joskus eli hakenut asentoa.
Itsekkin olin samoissa ajatuksissa, eikä ees niin kovin kauaa sitten. Jännitin kovasti. No suositus on ettei heti puhiin hyppäisikään, koska aina parempi mitä paremmin toisen tuntee ja on muutakin kuin tekeminen mielessä.
Kaikki tuli minulle itselle eteen hyvin luonnostaan ja huomasinkin ettei siinä sen ihmeemmistä kepulikonsteista olekkaan kyse :) Suosituksiini kuuluu myös ettei lähde toimiin humalapäissään. Olen kuullut kavereiden juttuja seikkailuista mistä ei juuri ole muistikuvia tai sitten on jäänyt tosi paska fiilis.
Tsemmppiä, kyllä se siitä sitten kun on sen aika
- Nainen kyllä tietää
Niin tyhmää ei olekaan, joka suunniteltua rakastelua kyselee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241