Muistan saaneeni kauan sitten (siitä todella paljon aikaa noin 30v).
Paras oli miehen täti osti ensimmäiset huonekalut lamppuineen mattoineen päivineen, me kävimme itse ensin kaupassa ja valitsimme haluamamme ja hän hoiti laskun. (oli lapseton täti, joten piti miestäni melkein poikanaan)
ja huonoin oli pyöreä pieni taulu jonka sisällä kuivakukkasia, yhäkin kyllä on seinällämme, mutta pistetty vähän kauimpaiseen nurkkaan.
Paras ja Huonoin häälahja
6
3900
Vastaukset
- lämmittää mieltä
Minä en huonoja lahjoja saanutkaan. Tai ainakaan minulla ei ole tarvetta moittia saamiamme lahjoja. Meidän suosikkimme on kuitenkin iso valokuvakehys, johon on laitettu 5 vuotiaan kummipoikamme piirrustus perheestä, jonka haaveilee kummisetänsä ja -tätinsä perustavan. Harakanvarpailla on kirjoittettu jopa tulevien 8:n lapsemme nimet :D. Tämä lahja jää varmasti parhaiten mieleen häistämme. On saanut jo oman paikkansakin hääkuviemme välistä.
Hyvän lahjan ei tarvitse olla kallis, muodikas, suuri... riittää kun se on annettu puhtaasta ilahduttamisen halusta.- sitä
ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.
- lämmittää mieltä
sitä kirjoitti:
ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.
Minä ymmärsin aloitusviestin muiden kokemusten ja mielipiteiden kysymiseksi. Kaiketi olin väärässä. Olisiko tähän pitänyt sitten listata kaikkein kallein lahja parhaaksi??? Ja haukkua maan rakoon oman rakkaan kummipojan piirrustus? Minä tiedän aivan hyvin, ettei se taatusti rahallisesti ole arvokkain lahja, jonka saimme, mutta se on meidän mielestämme se paras.
Muutenkaan me emme suuresti häälahjoja saaneet, koska kutsuimme vain 20 henkilöä ja pyysimme, etteivät he toisi lahjoja. Me halusimme jakaa onnemme heidän kanssaan, saada heidän nauttia heidän seurastansa juhlissamme. Lahja ei yksinkertaisesti ollut niin tärkeä seikka.
Olen pahoillani, jos aiempi viestini sinua ärsytti. Anteeksi en kuitenkaan aio pyytää; kirjoitinhan vain omia tuntemuksiani.
p.s. "Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään." -Luulen, että se olisi ollut kiva seikka.
- enää
Pyrex tuotteita ei kannata ainakaan toivoa, takuusta huolimatta eivät vastaa valmistusvirheistä.
- oli kun...
eräs tuttuni oli tehnyt videokuvausten ja valokuvien perusteella minulle editoidun historiikkiohjelman muutamista tapahtumista, joissa olin ollut mukana. Aikaa tapahtumista oli jo kulunut sen verran, että nostalgia nostatti ohjelman arvoa.
- oli ehdottomasti
puinen, itse huolella tehty lääkekaappi! Siihen on maalattu valkoisella risti(sellainen mikä lääkekaapeissa yleensä) ja sen keskelle sydän!
Tosi söpö.
Sisällä oli kaikkea pientä hauskaa, hullunkurinen "leppäkerttu"- maskotti mikä oli täynnä sydämiä, sydän-suklaata, Rakkautta on... -kirja jne.
Arvokas ja kaunis, ja tosi tarpeellinen. Ei itsekään keksitty toivoa lääkekaappia. Mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579