Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras ja Huonoin häälahja

jonka olette saaneet

Muistan saaneeni kauan sitten (siitä todella paljon aikaa noin 30v).
Paras oli miehen täti osti ensimmäiset huonekalut lamppuineen mattoineen päivineen, me kävimme itse ensin kaupassa ja valitsimme haluamamme ja hän hoiti laskun. (oli lapseton täti, joten piti miestäni melkein poikanaan)


ja huonoin oli pyöreä pieni taulu jonka sisällä kuivakukkasia, yhäkin kyllä on seinällämme, mutta pistetty vähän kauimpaiseen nurkkaan.

6

3853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmittää mieltä

      Minä en huonoja lahjoja saanutkaan. Tai ainakaan minulla ei ole tarvetta moittia saamiamme lahjoja. Meidän suosikkimme on kuitenkin iso valokuvakehys, johon on laitettu 5 vuotiaan kummipoikamme piirrustus perheestä, jonka haaveilee kummisetänsä ja -tätinsä perustavan. Harakanvarpailla on kirjoittettu jopa tulevien 8:n lapsemme nimet :D. Tämä lahja jää varmasti parhaiten mieleen häistämme. On saanut jo oman paikkansakin hääkuviemme välistä.

      Hyvän lahjan ei tarvitse olla kallis, muodikas, suuri... riittää kun se on annettu puhtaasta ilahduttamisen halusta.

      • sitä

        ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.


      • lämmittää mieltä
        sitä kirjoitti:

        ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.

        Minä ymmärsin aloitusviestin muiden kokemusten ja mielipiteiden kysymiseksi. Kaiketi olin väärässä. Olisiko tähän pitänyt sitten listata kaikkein kallein lahja parhaaksi??? Ja haukkua maan rakoon oman rakkaan kummipojan piirrustus? Minä tiedän aivan hyvin, ettei se taatusti rahallisesti ole arvokkain lahja, jonka saimme, mutta se on meidän mielestämme se paras.

        Muutenkaan me emme suuresti häälahjoja saaneet, koska kutsuimme vain 20 henkilöä ja pyysimme, etteivät he toisi lahjoja. Me halusimme jakaa onnemme heidän kanssaan, saada heidän nauttia heidän seurastansa juhlissamme. Lahja ei yksinkertaisesti ollut niin tärkeä seikka.

        Olen pahoillani, jos aiempi viestini sinua ärsytti. Anteeksi en kuitenkaan aio pyytää; kirjoitinhan vain omia tuntemuksiani.

        p.s. "Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään." -Luulen, että se olisi ollut kiva seikka.


    • enää

      Pyrex tuotteita ei kannata ainakaan toivoa, takuusta huolimatta eivät vastaa valmistusvirheistä.

    • oli kun...

      eräs tuttuni oli tehnyt videokuvausten ja valokuvien perusteella minulle editoidun historiikkiohjelman muutamista tapahtumista, joissa olin ollut mukana. Aikaa tapahtumista oli jo kulunut sen verran, että nostalgia nostatti ohjelman arvoa.

    • oli ehdottomasti

      puinen, itse huolella tehty lääkekaappi! Siihen on maalattu valkoisella risti(sellainen mikä lääkekaapeissa yleensä) ja sen keskelle sydän!
      Tosi söpö.
      Sisällä oli kaikkea pientä hauskaa, hullunkurinen "leppäkerttu"- maskotti mikä oli täynnä sydämiä, sydän-suklaata, Rakkautta on... -kirja jne.
      Arvokas ja kaunis, ja tosi tarpeellinen. Ei itsekään keksitty toivoa lääkekaappia. Mahtavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe