Paras ja Huonoin häälahja

jonka olette saaneet

Muistan saaneeni kauan sitten (siitä todella paljon aikaa noin 30v).
Paras oli miehen täti osti ensimmäiset huonekalut lamppuineen mattoineen päivineen, me kävimme itse ensin kaupassa ja valitsimme haluamamme ja hän hoiti laskun. (oli lapseton täti, joten piti miestäni melkein poikanaan)

ja huonoin oli pyöreä pieni taulu jonka sisällä kuivakukkasia, yhäkin kyllä on seinällämme, mutta pistetty vähän kauimpaiseen nurkkaan.

6

3935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmittää mieltä

Minä en huonoja lahjoja saanutkaan. Tai ainakaan minulla ei ole tarvetta moittia saamiamme lahjoja. Meidän suosikkimme on kuitenkin iso valokuvakehys, johon on laitettu 5 vuotiaan kummipoikamme piirrustus perheestä, jonka haaveilee kummisetänsä ja -tätinsä perustavan. Harakanvarpailla on kirjoittettu jopa tulevien 8:n lapsemme nimet :D. Tämä lahja jää varmasti parhaiten mieleen häistämme. On saanut jo oman paikkansakin hääkuviemme välistä.

Hyvän lahjan ei tarvitse olla kallis, muodikas, suuri... riittää kun se on annettu puhtaasta ilahduttamisen halusta.

• sitä

ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.

• lämmittää mieltä
        sitä kirjoitti:

ollaan niin vaatimattomia, tuossa yläpuolella. Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään.

Minä ymmärsin aloitusviestin muiden kokemusten ja mielipiteiden kysymiseksi. Kaiketi olin väärässä. Olisiko tähän pitänyt sitten listata kaikkein kallein lahja parhaaksi??? Ja haukkua maan rakoon oman rakkaan kummipojan piirrustus? Minä tiedän aivan hyvin, ettei se taatusti rahallisesti ole arvokkain lahja, jonka saimme, mutta se on meidän mielestämme se paras.

Muutenkaan me emme suuresti häälahjoja saaneet, koska kutsuimme vain 20 henkilöä ja pyysimme, etteivät he toisi lahjoja. Me halusimme jakaa onnemme heidän kanssaan, saada heidän nauttia heidän seurastansa juhlissamme. Lahja ei yksinkertaisesti ollut niin tärkeä seikka.

Olen pahoillani, jos aiempi viestini sinua ärsytti. Anteeksi en kuitenkaan aio pyytää; kirjoitinhan vain omia tuntemuksiani.

p.s. "Harmi kun kaikki vieraat eivät tuoneet teille töherryksiään." -Luulen, että se olisi ollut kiva seikka.

• enää

Pyrex tuotteita ei kannata ainakaan toivoa, takuusta huolimatta eivät vastaa valmistusvirheistä.

• oli kun...

eräs tuttuni oli tehnyt videokuvausten ja valokuvien perusteella minulle editoidun historiikkiohjelman muutamista tapahtumista, joissa olin ollut mukana. Aikaa tapahtumista oli jo kulunut sen verran, että nostalgia nostatti ohjelman arvoa.

• oli ehdottomasti

puinen, itse huolella tehty lääkekaappi! Siihen on maalattu valkoisella risti(sellainen mikä lääkekaapeissa yleensä) ja sen keskelle sydän!
      Tosi söpö.
      Sisällä oli kaikkea pientä hauskaa, hullunkurinen "leppäkerttu"- maskotti mikä oli täynnä sydämiä, sydän-suklaata, Rakkautta on... -kirja jne.
      Arvokas ja kaunis, ja tosi tarpeellinen. Ei itsekään keksitty toivoa lääkekaappia. Mahtavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2635
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      871
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      766
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe