paljonko maksoit

matkastasi

Siis paljonko matkasi maksoi? Itse eilen tilasin viikon matkan kultahietikolle lauantain lähdölle 11.8, siis pari päivää ennen h-hetkeä.

Määrittelemätön majoitus, miespaikka (en siis lunastanut huonetta omaan käyttöön): hinta mielestäni edullinen, 299 euroa!!!!! Ko. matkanjärjestäjän esitteen edullisin hotelli, 1 vk ko. ajankohtana etukäteen tilattuna olisi ollut 479 e. Täten alennusta kertyi siis 180 e !!!

Kun katsoin vastaavia äkkilähtöjä a-matkojen, tjäreborgin tai finnmatkojen sivuilta, olivat ne paljon kalliimpia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9

1768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupu 71

      mä tilasin alkukesästä tjareborgin happy hour :sta joka on torstaisin. lähtö 16.8 hotelli Erma(3/4 tähteä ), eli ihan ok hotelli vissin. Hintaan sisältyy aamupala ja lentokenttä kuljetukset. hinta oli sama ELI 299. Oli mielestäni HALPA!!Ei ole sit sen jälkeen sillä hinnalla näkynyt muyynnissä, kuin määrittelemättömiä majoituksia.Mulla on lapset mukana joten halusin varmistaa majotuksen etukäteen.

      Hauskaa matkaa sinulle!!!

    • Coppis

      19.8 Kultahietikko hotelli Kristal 1vko 435€ per naama. Säästöä tuli 110€ henkilöltä verrattuna listahintaan. Tuli myyntiin 3vko ennen lähtöä, myytiin viikossa loppuun 1vko reissut. Eihän tuo mikään halpa ole verrattuna todellisiin jokeri ym äkkilähtöihin.

      • blääh

        maksettiin n1350e matkasta, 2vkoa -2aik yksi 3v,
        tosin varattiin jo aikoja sitten, vekslailtu ees taas, eka varattiin Sunny Beachille vaihdettiin Kultahietikkoon, Ermaan mennään mekin.


    • fykke

      me varattiin reilu viikko sit kultahietikolle matka makso 338e lähtö 30.8 määritelty majoitus,sis kuljetukset. eli matkajokerista 299e on aika paljon ku ei tiedä mihkä läävään sitä joutuu..

      • Juha R

        Varattiin matka jo tammikuun lopussa ja maksoi 1340 kuudelta henkilöltä.Hotelli kuuluu hintaan,aamiainen myös ja lentokenttä kuljetukset.Lähtö on nyt tulevana torstaina eli 16.8.Alkaa pieni matkakuume jo olemaan päällä.Olimme myös viime vuonna kultahietikolla ja samassa hotellissa kuin nyt.


    • 2 viikon

      kahden hengen matka 998 E.

      Ei aamupalaa. :)


      Viime kesän vastaava oli jotain samaa luokkaa.Silloin kuului aamupala.

      • määäää

        700 euroo per lärvi 1 viikko., eikä tartte valittaa mistään . hotellin ja matkan taso kulkee käsi kädessä hinnan kanssa .


    • koralliakorallia

      hyvä jos katsot onnistuneesi. itse en hlökohtaisesti lähtisi määrittelemättömällä majoituksella etelään, ellei rahatilanne olisi aivan toivoton. varsinkin bulgarian suhteen netistä on löytynyt juttuja melko mielenkiintoisista määrittelemättömistä majoituksista ja kun nuo matkat muutenkin ovat bulgariaan suht koht halpoja, niin mieluummin sitä on selvillä, mihin menee.

      ja itse alkuperäiseen kysymykseen, että 2 viikkoa kolmen tähden hyvässä hotellissa himpun alle 700 Eur/2 viikkoa. hotelliin olin erittäin tyytyväinen.

    • justiina

      Kultahietikko toukokuussa 2007, 4 hengen perheeltä (2 lasta; 8v. ja toinen 9kk) yhteensä 900 euroa. Matka tilattiin 2kk etukäteen. Majoitus 4 tähden hotellissa aamupalalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe