Soon moro vaan. Hyvät ihmiset, kuulkaas tätä. Täälläkin palstalla on kaiken näköisiä kirjoittelijoita, jotka nimimerkillä kirjoittaa.
Esim. tämä nipsuneiti. Älkää menkö ihmiset lankaan ja ehdottamaan tapaamisia näiden nimimerkkien kanssa. Voi käydä hullusti. Nimimerkki on yleensä aivan muuta kuin antaa ymmärtää. Nipsuneitinkin voi olla 55-vuotias vasta vankilasta vapautunut pedofiili, joka etsii palstoilta uutta kohdetta. Ja Kössienokin voi olla todellisuudessa 11-vuotias pikkutyttö, joka tosin osaa kirjoittaa aikuismaisesti. Älkää
luottako keneenkään täällä palstalla....
VAROITUKSEN SANA
13
1817
Vastaukset
- al ali
Jopas oli aliälykästä.
- vakuuttaa
henkeni edestä että kössieno ei ole mikään pikkutyttö. Ei kukaan pikkutyttö kirjoita noin tietävästi ja kokemuksia kertoen!! HEi haloo ja järki käteen siellä joka tuon kirjoitit.. Itse varmaan olet joku 50 ukon rähjäke.
- "Katri"
Aloituksessasi oli kyllä asiaa.
Mihinkään nimimerkkiin, jonka takana olevaa henkilöä ei tunne, ei voi luottaa
( tosin en epäile nipsua, kössiä tai kyläpoliisia),
mutta varmasti luotan vain nimimerkkiin Rantaneuvos, koska hän ainakin on todellinen henkilö.
Joku aika sitten oli ilta-sanomissa pedofiilista, joka oli houkutellut luokseen nuoria, osa heistä lapsia, joukossa oli kainuulaisiakin tyttöjä.
Eli erityisesti lapsille ja nuorille on tärkeä painottaa, ettei kenenkään tuntemattoman matkaan saa lähteä.
Pedofiilit kirjoittelevat ja houkuttelevat yleensä nuorisopalstoilla, mutta voivat hivuttautua muuallekin.- katrille
voit luottaa vain rantaneuvos 1:een, koska näkemykseni mukaan pelkkä rantaneuvos -nicki on
aivan joku muu pelle, joka ehti valloittaa sen ennen oikeaa neuvosta.. - luottaa
katrille kirjoitti:
voit luottaa vain rantaneuvos 1:een, koska näkemykseni mukaan pelkkä rantaneuvos -nicki on
aivan joku muu pelle, joka ehti valloittaa sen ennen oikeaa neuvosta..hah
- "Katri"
katrille kirjoitti:
aivan joku muu pelle, joka ehti valloittaa sen ennen oikeaa neuvosta..Kiitos tarkennuksesta, napsautin Rantaneuvos1
lipuketta ja jestas sentään että oli komia
mies galleriassa olevassa kuvassa. - NIPSU-NEITI
mut tosiasiaahan on tuo kaikki mitä kirjoitit.
Nykyään saa todellakin olla varovainen, varsinkin nuorten.
Omille lapsilleni olen asiasta jankannut, mutta he ovat aikuisia ja tietävät netin vaarat.
Mutta valistusta ei koskaan ole liikaa, kun aika usein saa lehdistä lukea juuri näitä pedofiilijuttuja, jotka tapahtuneet useimmiten netin välityksellä. - peto sellainen
hä ???
- jumala1111111
olen 55-vuotias poekamies. oes se kaeuheata jos poekuuteni napsaettasi nipsu-neiti.
- on ollut
nettiyhteys pian kymmenen vuotta,eikä ainakaan suomussalmi-keskustelussa ole ollut pedofiliaan viittaavaakaan. Ylipäätänsä tämä namu-setä keskustelu on mennyt suomessa mahdottomuuksiin.Eihän tässä pian uskalla ottaa edes omaa tytärtään syliin, kun jo joku epäilee, että tuollakin taitaa olla pahat mielessä.
- NIPSU-NEITI
Tottakait jokainen järkevä ihminen tajuaa, et palstalle mahtuu kaikenlaisia kirjoittelijoita.
Otit minut jostain syystä esimerkiksi.
Kyllä todellakin olen se, mitä olen kertonut, esim. nainen 40 , puheliaansorttinen, epäkohtiin helposti puuttuva jne.
Mut hyvä on tosiaan olla varovainen ja varsinkin nuoria valistaa netin vaaroista.
Kaikesta huolimatta Äly Kääpiö, vaikka otitkin mut ja Kössi-enon esimerkeiksi, niin hyvää viikonloppua sullekin. - ja paljon
Lukekaa kaverin kirjoittamia viestejä?
Psykopaatti ja ettei vain ole muutakin?
Itse en niinkään uskoisi ketjun aloittajan näkemyksiin, mutta kaikki on elämässä mahdollista.
Tämä ko. kaveri vielä kehuskelee.
Tässä linkki: http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=dr feelgood&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=11&em=8&ey=2007&hpp=25 - sentään
katselin noita Dr Feelgoodin kirjoittamia viestejä.
Ettei sama kaveri ole tämän viestiketjun aloittaja, kun tuntuu paikkakuntaa tuntevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015