On se jännä juttu, että kerran volkkarin saatuaan ei enää löydä vakavaa vaihtoehtoa. Olen koeajanut useita kilpailijoita, mutta aina tykännyt eniten volsusta. Jännä juttu: se on kait vaan se jämeryys, ajettavuus ja ergonomian sopivuus (istuimet, ajoasento, vipstaakit kojelaudassa jne) joka vaan vetää aina uudelleen VW-kaupoille.
vaihtoehtoa ei
4
493
Vastaukset
- samaa mieltä
KANSSASI! Tietenkin Audi ja Volvo,mutta ovat
liian kalliita mulle.Pitäisi alkaa tinkiä muista menoista,mutta ei ole "selkärankaa".- nimessä
nyt Folvo, ennemminkin BMW sekä Audi. Mutta muuten asiaa puhutte.
- sammahäär
Sama juttu. Ensin ostin golffin ja nyt touranin. Kummallakin kerralla olen koeajanut noin viisi kilpailijaa. Tiedän, että esim. Toyota on tosi luotettava. Kuitenkin volkkarit on jämäkämpiä ajaa ja ohjaamo on laadukkaamman oloinen. Siis sama tunne kuin ajaisi mersulla. Nyt ajoin v70 volvoa, mutta huollot kuitenkin todella paljon kalliimmat ja tietty autonkin hinta.
- autonne
"nimismiehenkiharoille",niitä löytyy maaseudulta.
Itse testaan autot juuri nimismiehenkiharoilla,siellä jyvät erottuu akonoista.On automerkkejä,jotka tuntuvat hajoavan käsiin.En viitsi merkeistä puhua,mutta aina on volkkari ollut "testivoittaja".KOKEILKAA,kysykää
kylänmiehiltä mistä löytyy kunnon kiharat ja sinne
sitten vertailemaan kolinoita,kitinöitä ym.nitinöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532576
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76572
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555